De finale

48 0 0
                                    

POV Hanne:

Het is eindelijk zover! De finale van K2 zoekt K3. Het is een grote dag voor mij en Marthe. Ik vind het mega stom dat Marthe er niet is! En ook zielig voor haar. Maar gelukkig kan ze er wel online bij zijn! We zijn allebei super zenuwachtig. Net als Diede, Celester, Amy en Julia. Nog maar 2 uur voor de finale begint...

De meiden moeten snel in de make-up. Hun haren worden mooi gedaan en ze doen hun prachtige jurken aan voor het begin nummer. Ik en Klaasje moeten ook in de make-up. Klaasje en ik kletsen nog wat. Dan realiseer ik dat dit de laatste keer is dat ik samen met haar in de visagie zit.
Het wordt steeds later en later en dan is het nog maar 5 minuutjes voor de finale begint. Ik loop snel naar de meiden om hun succes te wensen en dan is het eindelijk zover. Het gaat beginnen.

Pov Diede:

Ik, Amy, Celester, en Julia zingen en dansen allemaal
liedje samen met Hanne en Marthe. Julia ging als eerst met Giddy-up-a-gogo. Daarna kwam ik met Kruisje op een wereldkaart. Ik vond zelf dat het wel goed ging. Nadat we alle 4 ons liedje hebben uitgevoerd krijgen we te horen wie de meeste stemmen heeft gekregen. Dat is... Amy. Amy is sowieso door naar de volgende ronde en heel blij. Maar wie heeft de minste stemmen gekregen... Ik voel kriebels in mijn buik en ben bang dat ik eruit ga. Maar als ik er nu uit ga ben ik alsnog trots tot waar ik gekomen ben. Kurt begint te praten: "Degene met helaas te minste stemmen is.. Diede."
Iedereen schrikt ervan en ik baal enorm. Maar ik weet dat ik het goed heb gedaan en ik gun het de andere meiden ook. Dit was de eindstreep voor dit avontuur voor mij...

POV Celester:

Julia en Amy schrikken heel erg want ze hadden niet verwacht dat Diede er als eerste uit ging. Ik had het al verwacht want wij waren wel beter dan Maar er is geen tijd om Diede te troosten en mee te huilen want de we moeten ons snel weer omkleden voor hun volgende optreden. We maken ons klaar en treden weer 1 voor 1 op maar deze keer solo. En dan krijgen we weer te horen wie deze keer gewonnen heeft. Vast weer Amy denk ik. "Degene die nu de meeste stemmen heeft is... Julia!" Ik ben blij voor Julia maar ik ben bang dat ik eruit ga. De keuze is aan de vakjury. Wie mag door, Amy of ik... Ik heb 2 stemmen en Amy heeft 2 stemmen. De beslissende keuze ligt aan Gert. Hij kiest voor... Amy! Amy is super blij en opgelucht en ik voel me geslopen. Maar ik heb er alles uitgehaald en brons is voor mij dus ik ben trots! Ookal vond ik mezelf beter dan Amy en Julia. Maar goed.

K3 en de sabotage van AmyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu