"Izvoli",kaže Zayn i pruži mi maramicu."Drži to ispod nosa."
Bez da išta kažem uzmem maramicu i prislonim je uz moj,sada već,krvav nos.
"Moram nešto iskreno da ti kažem,Reece...takav odlazak nikada nisam video",promumlao je Zayn kada je čučnuo kraj mene."Ostavi me na miru."
Zayn uzme maramicu i pažljivo briše moju krv.
"Lepo da nikada nisi video takav odlazak,nadam se da je bio zanimljiv",kažem pomalo iznervirano."Sada možeš d me ismejavaš i svima da kažeš koliko sam se obrukala."
"I šta bih ja imao od toga?",upitao me."Isto si odsutna kao i ona štreberka Mandy Moore,koja je na odmoru sa Ashton'om otišla."
"Štreberka?Ashton?",upitam nasmejano i osećala sam se nekako neugodno tako da pričam o meni i Ashton'u."Novi par za Jay'a i Sean'a za omaložavanje?"
"Su Jay i Sean "Mobber"?",upita me Zayn.Pa video si i sam idiote!"Zašto pitam uopšte...",promumlao je dok je prestao da briše krv."Ne krvari više ali je tvoj nos crven.Najbolje je da ne voziš više prema banderama."
"Ah stvarno?",upitam iznervirano."Ja se nikada toga ne bih setila.Hvala za glupi savet,idiote."
Odjednom ustanem tako da on padne i ja krenem prema vratima usput uzimajući svoj skejt.
"Kaži mi zašto si tako glupa?",čujem Zayn'a kako upita i ja otpuhnem."Koji je tvoj problem Reece?"
Ne mogu da ti kažem čoveče.Drži se dalje od mene i niko neće da bude povređen.
"Ja sam celo vreme dobar prema tebi a ti me celo vreme vređaš.Ne razumem te."
Umukni.Ti se nećeš ni sa mnom sprijateljiti ni sa Mandy.
"Ne živim ovde dugo i pokušavam novi ljudi da upoznam."
Po meni možeš se sprijateljiti sa Ashton'om,Jay'om i Sean'om,Emmom ili Hannom.Ali sa mnom ne,jebote.
"Reece."
Ne.
"Ja pričam sa tobom."
Ali ja ne pričam jebote sa tobom.
Ljutito napustim njegovu kuću i spustim skejt na pod,samo želim da odem,ali mi Zayn'ova ruka na mom ramenu ne dozvoljava.
"Zašto bežiš od mene?",upita.
Iznervirano otpuhnem i pogledam ga direktno u oči'"Ako sada nađem nove prijatelje,može se loše,jako loše,završiti."
Iritirano me pogleda pre nego što sklonim njegovu ruku sa mog ramena i krenem.