בגלל איזושהי תקלה בוואטפד הפרסום של הסיפור התבטל, אז אני מעלה אותו מחדש...
נ.מ. הארי
"הארי, שמעת את החדשות?" הרמיוני רצה לכיווני.
"מה קורה?" שאלתי.
"גברת וויזלי הרגע הודיעה שיש פגישה של המסדר ואנחנו מוזמנים!" קפצתי ממקומי על הספה.
"אבל כנראה שזה לא משהו חשוב, והם עושים את זה רק כדי שנפסיק לצוטט לפגישות שלהם" הרמיוני דיברה והובילה אותי אל המטבח. התיישבתי בין רון והרמיוני. הרמיוני, אני ובערך כל הילדים קפאנו כשדמבלדור נכנס לחדר.
"כל הילדים, אני צריך את השבועה שלכם שלא תגלו את מה שאני אומר עכשיו לאף אחד. כל קבוצת האנשים שבחדר הזה נבחרה בקפידה לפי כך שיש להם סיבה לדעת את זה" דמבלדור שלח לעברי מבט מודאג. המבט שלו רק הבהיר לי שהוא עומד לספר לנו מידע חשוב וסודי על וולדמורט. "בסדר... טוב, אני גיליתי שלוולדמורט היו שתי בנות. ברגע שהוא גילה שהם סקיביות הוא זרק אותן אל העבר, כדי שאיש לא יידע שהוא הוליד בנות סקיביות, הוא, הלורד וולדמורט. שתיהן הולידו ילדים מחוץ למסגרת הנישואים, ושלושת הילדים הם קוסמים חזקים מאוד, שאסור שיהיו בצד של וולדמורט, כי יחד הם יכולים להביס אותי, את וולדמורט ויכול להיות שהיו יכולים לנצח את מרלין בכבודו ובעצמו! אני לא יודע מי האבות, אבל עלינו לוודא במהירות שלא רק שלוולדמורט לא תהיה גישה אליהם, אלא גם שהם יהיו מודעים אליו, ויהיו בצד שלנו. אז החלטתי לפנות אליהם ולנסות לשכנע אותם לעבור ללמוד בהוגוורטס. האמת היא שהם מכירים, וסידרתי בעזרת כמה קשרים שלי שהם יהיו יחד היום, כדי שלא נצטרך להגיע לשלושה מקומות. הם נמצאים כרגע במחנה קיץ, שאני מזהיר, הוא מחנה צבאי, אז אל תתפלאו אם יהיו שם כלי נשק. הם גם לא יודעים שהם קוסמים. המדריך של המחנה, כירון, הוא ידיד ותיק שלי. אבל תתנהג יפה הארי, ואני מבקש ממך, אל תשפוט אותם לפי סבם. בנוסף, לא רק השלושה האלו יגיעו, אלא גם חברים שלהם. לנכדים קוראים פרסי, תאליה וג'ייסון. בכל אופן, אני, הארי, לופין, הרמיוני וסיריוס נצא אל המחנה, וכל השאר תכינו מקומות שינה לחבריכם החדשים. אוה, כן, ויש לי עוד הודעה. אז, יש קבוצת קוסמים שמשום מה לא קיבלו הזמנות להוגוורטס, אז אנחנו עומדים להזמין גם אותם. אני מזהיר, הם קבוצה גדולה."
"למה? כמה הם כבר? עשרה?" רון ליגלג.
"הם עשרים ואחד" דמבלדור חייך ויצא מהחדר.
YOU ARE READING
סודותיו של וולדמורט
Fantasíaיש לוולדמורט שלושה נכדים מהחצויים, פרסי, ג'ייסון ותאליה. הארי מגלה קשיים בהתחברות לחבורה המוזרה, וחושד בהם על כל דבר קטן. בנוסף, שבעה אנשים נוספים מצטרפים אליהם להוגוורטס. אחרי גיבורי האולימפוס, לא כולל גורלו של אפולו (ספר גרועע!) אחרי הספר השישי של...