Stap 3. Kiezen wie het gaat doen

32 0 0
                                    

POV Amy:

Ik zit naast Celester die geïnterviewd word door de de Utrechtse regiokrant. Ze vertelt erover wat Julia bij haar gedaan heeft. Ik geloof Celester helemaal. Waarom zou ze hier over liegen? Diede vind het hier en daar nog wat vreemd maar ik niet. Ik vertrouw Celester veel meer dan Julia. Celester zou hier niet over liegen maar Julia wel. Het klinkt misschien raar maar ik zie Celester opeens als een soort idool. Ze is zo goed in zingen en dansen. Waarschijnlijk beter dan mij. CeleSTER!

POV Celester

Ik werd net geïnterviewd door de Utrechtse regiokrant. Ze zijn net weggegaan en nu ga ik kiezen wie het moet gaan doen. Ik ga kiezen wie Julia uit K3 moet krijgen zonder dat ze het weet. Om te weten wie het meest aan mijn kant staat doe ik een kleine test. Ik begin gelijk en ik zeg heel zielig tegen de meiden: "Ik vond mezelf zo slecht bij K2 zoekt K3. Julia was zelfs beter dan mij..." De meiden trappen erin en Diede zegt: "Nee joh, jij was ook super goed. We waren allemaal even goed!" Ik antwoord op Diede en zeg: "Dus je zegt nu eigenlijk dat ik het niveau van Julia heb en dat ik goed was maar niet de beste..." Het lijkt te werken en Diede voelt zich schuldig. Amy kijkt geschrokken naar Diede. "Nee tuurlijk niet Celes. Je bent veel beter dan Julia en normaal zeg ik dit niet snel maar jij was gewoon de beste. Beter dan Julia, Diede en zeker beter dan mij." Zegt Amy. Ik vind dat zelf ook maar ik doe net alsof of ik het niet geloof. "Echt waar?" Zeg ik. Amy knikt overdreven en zegt: "Ja duidelijk. Je bent het mooist, je hebt het blondste haar, je kan het best zingen, en het best dansen, je kan super goed lachen, je kan het beste met kinderen om gaan én je past het beste bij Hanne en Marthe." Ik geef Amy een knuffel en zie Diede jaloers kijken. Ik weet wie het gaat doen. Amy is perfect hiervoor. Nu moet ik alleen Diede eruit proberen te schoppen. Ik weet al hoe ik dat ga doen. Via Amy. Even kijken hoe goed ze het kan. Muwhahahaha!

POV Diede:

Ik ben een beetje jaloers op Celester om al die aandacht die ze krijgt. Celester kijkt je van top tot teen aan en ze zegt: "Wat vind jij Diede, wie vind jij het beste en wat vind je zo goed aan haar?" Ik geef eerlijk antwoord:

K3 en de sabotage van AmyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu