Schuldgevoel...

33 0 0
                                    

POV Diede:

Celester laat mijn telefoon in mijn glas water vallen en zegt: "Oepsie wat ben ik toch een kluns!" Celester en Amy lachen zich kapot. Het enige wat ik kan doen is huilen. "Ik heb een zware rugzak, ik heb geen geld, ik heb geen vervoer, mijn telefoon is kapot dus ik kan niemand bellen, en ik kan bijna niet lopen vanwege mijn pijne rug. Het spijt me echt zo erg Celester maar kunnen jullie me alsjeblieft helpen?" Zeg ik met tranen in mijn ogen. Celester kijkt nadenkend en gaat naar binnen. Ze komt terug met iets achter haar rug. Ik zie alleen 4 wieltjes voor de rest zie ik nog niets. Ze haalt het achter haar rug vandaan en zegt: Alsjeblieft, hier een rollator oude oma! Hahaha!" Ze gooit de oude rollator maar me toe en Amy en Celester roepen hard: "Tot vrijdag sukkel!" Ze gooien de deur dicht. Ik weet niet wat ik moet doen dus ik denk dat ik maar een boom zoek waar ik onder kan slapen want het is al laat. Ik ga morgen naar huis lopen. Dat duurt zo een 8 á 9 uur. Daarna ga ik wat kopen voor Celester om sorry te zeggen. Ik voel me schuldig...

POV Hanne:

Gisteren kwamen er een paar mensen voor de Utrechtse regiokrant om te vragen wat wij vinden van de geruchten die rond gaan over Juul. Wij geloven dat natuurlijk niet en dat hebben we ook duidelijk gezegd tegen de interviewer. Julia is heel onzeker op dit moment. Ze voelt zich schuldig. Voor iets wat niet waar is! Arm meisje toch. Ik en Marthe proberen haar gerust te stellen. "Julia, je hoeft geen zorgen te maken over die domme geruchten." Zegt Marthe tegen Julia. Ik vul Marthe aan: "Ja, Celester is vast gewoon een klein beetje jaloers." Julia schud van nee. "Ik werd wel zelfverzekerder dus misschien leek ik daardoor arroganter." Ik zeg meteen: "Jij arrogant? Je bent juist de minst arroganste kandidaat die meedeed." Julia is even stil en zegt dan: "Jullie hebben gelijk, ik kan het wel!" Woehoe! Julia heeft weer wat meer zelfvertrouwen! "Maar ik voel me toch wel schuldig voor Celester dus ik koop wel een kadootje voor haar!" Zegt Julia. Dus morgen gaan ik en Julia morgen even wat leuks halen voor Celester. Marthe kan niet mee. Maar eerst gaan we avond eten. Ik en Julia vertellen Marthe al onze grappige momenten die we hadden gehad toen Marthe er niet was. Marthe lacht mee maar soms kijkt ze een beetje verdrietig. Geen idee waarom maar waarschijnlijk gewoon omdat ze moe is. Toch?

K3 en de sabotage van AmyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu