Küçük süprizler

277 26 1
                                    

İnsan kalbinin sesini susturamıyor çoğu zaman. Bu yüzden acıya mahkumuz.

İyi okumalar🌼

Küçük süprizler

Aden'den

Yarın hem Asenanın doğum günü hem de sahne çıkışımız var. Nedense farklı bir heyecan vardı içimde.

Saat 12 buçuğa yaklaşırken evden çıktım.

Kime: My Love

-Aşkım hazırlan seni almaya geliyorum.

- Tamam sevgilim.

Yaklaşık 15 dakika sonra evlerinin önündeydim.  Aşağıda beni bekliyordu. Onu görünce bile içim huzurla doluyordu.

Aden "Bu ne güzellik hanfendi?"

Gülümsedi.

Aden "Bilerek şöyle gülüyorsun dimi iyice delireyim aşkından istiyorsun"

Asena "Olabilir"

Belinden çekip sarıldım. Hemen kafasını boynuma gömdü. Şu olay bitiriyor beni..

Asena "Hoşgeldin"

Aden "Hoşbulduk birtanem"

Asena "Ee nereye gidiyoruz?"

Aden "Süpriz"

İkimizde denize bayılırız. Bu yüzden deniz kenarı bir mekanı bir kaç saatliğine kapattırdım. Ceyda sağolsun baya yardım etti. Arkadaş gibi arkadaş be.

Hemen yoldan bir taksi çevirdim. Ve birlikte mekana doğru yola çıktık.

***

Aden "Sakın açma gözlerini"

Asena "Aşkım düşeceğim"

Aden "Korkma ben varım"

Mekana girdiğimizde gözlerini açmasını söyledim. Gördüğü şeyler onu baya şaşırtmıştı anlaşılan.

Etraf siyah ve mavi renklerle süslenmişti.

Asena "Neler yapmışsın..."

Ortada bir masa vardı. Bize özel olan. Tam sahnenin önümdeydi. Ve sahnede gitarım. Çünkü ona bu gece özel bir parça söyleyecektim.

Gözlerinin dolduğunu gördüm. Mutlulukla boynuma atladı.

Aden "Benim birtanem doğmuş, bırakta bu kadarını yapayım dimi sevgilim"

Asena "Yerim"

***

Yemeklerimizi yemiş, şimdi de sahilde oturuyorduk.

Aden "Al bakalım"

Asena "Bu ne?"

Aden "Emir Can İğrek konserine bilet"

Asena "Hassiktir! Şaka yapıyorsun dimi??"

Aden "Hayır, koltuklarımız yan yana olacak merak etmee"

Çekip beni öpünce affaladım.

Asena "Teşekkür ederim"

Aden "Şöyle aniden bir şeyler yapıyorsun ya aklım başımdan gidiyor"

Asena "Hep sen mi yapacaksın??"

Aden "Söz konusu sensen gitmemen dışında bir şey istemiyorum"

Tüm dünyası benmişim gibi bakıyordu. Bu bakışlara canımı verirdim lan ben.

***

Koyun koyuna uyuyan iki tane aşık düşünün. İşte biz tam o olarak o çiftiz.

Gece biraz içmiş, bolca gülmüş ve huzurla dolmuştuk ikimizde. Sevdiceğimin uykusu gelince de benim bekar evine geçmiştik. Gecenin bilmem kaçıydı ama onu izlemekten uyuyamıyordum.

Çok güzeldi. Melek gibi. Kirpikleri bile güzel olur mu bir insanın? Onunki güzeldi işte. Saçlarını öptüm bir kez daha. Daha ilk zamanlardan biliyordum bu kızın benim her şeyim olacağını..

Oy vermeyi unutmayın~

İntihaşk | gxg (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin