Глава 38

1K 60 16
                                    

Пов:Пейдж
Я:Дракооооо! Прокидайсяяя!!!!
Драко:Що таке?
Я:Нам пора до школи,а я ще з готелю речі не забрала. Ти ж ...
Драко:Ще й питаєш.
Ми одягнулись,Драко завів батькову машину та ми рушили до готелю. Звідти забрали усі мої речі,я здала ключі адміністратору та ми поїхали в Хогвартс.
Драко:Щось трапилось?
Я:З чого такі висновки?
Драко:Ну ти... Не знаю,мені так здається.
Я:Тобі просто здається.
Драко:Пейдж,ми зустрічаємось майже 6 місяців,я все знаю. Кажи,як є. Ти переживаєш через д/н?
Я:... Трохи є... - Я сказала це,тому що не знала,як він відреагує на правду. Ми зустрічаємось чортові 6 місяців,а я брешу йому,знаючи,що скоро  помру. Але казати я йому точно не буду.
Драко:Не хвилюйся,я допоможу. - Він однією рукою приобняв мене за плече,а іншою кермував. Це було дуже мило,його підтримка мені була дуже важлива,нехай я хвилювалась не через це,але все ж...
Через 45 хвилин ми приїхали до школи.
Драко:Нам доведеться декілька разів спускатись та підніматись з першого на 4 поверх.
Я:Неа. Відкрий багажник.
Драко так і зробив.
Махнувши рукою всі речі зникли.
Драко:Де вони?
Я:Я перенесла їх у нашу кімнату та навіть розклала на полиці.
Драко:Це звичайно круто,але так тебе побачить Темний Лорд із рештою пожератилів,оскільки я та Маркус також туди входимо,то нам із ним доведеться спіймати тебе,щоб показати йому нашу вірність. Тож просто роби це паличкою. Точно,через 2 дні має прийти він та всі пожератилі,тому тобі із Пенсі буде краще залишитись в кімнатах.
Я:А Пенсі...
Драко:Ти використовувала її ''облик'', тому можуть бути проблеми.
Я:Ясно. Все,давай відвозь машину додому та прилетиш до школи на мітлі.
Драко:Гаразд,а ти будь обережною. - Він цьмокнув мене в лоба та сів у машину.
Я старалась посміхатись,щоб він нічого не запідозрив. Кожного разу, коли я чаклую,то рука болить сильніше,я підсунула рукав та помітила,що все це перетворилось в рану із синіми,виступаючими венами, воно пиширювалось,тому слід менше використовувати заклять, здається все ж таки і справді краще користуватись паличкою.
Я зайшла в школу та піднялася на свій поверх. Тільки-но відчинилась картина,яка вела до гостинної нашого факультету - на мене накинулась Пенсі із обіймами.
Пенсі:Давно не бачились
Я:Ага,з вчорашнього дня. Слухай,а де Маркус?
Пенсі:Він у директора,мусить зайти на урок познайомившись із усіма.
Я:Ясно. А який у нас далі урок? Взагалі не пам'ятаю розкладу.
Пенсі:Зараз трансфігуряція у Макґонеґел,потім урок у Трелоні,а тоді у Снейпа.
Я:Тоді квідич...
Пенсі:У тебе все вийде.
Я:Вперше в житті переживаю так за своє життя.
Пенсі:Ну чого ти,все буде добре,я поряд. Стій,а Малфой де??
Я:Відвіз машину додому,скоро повернеться.
Пенсі:Ну гаразд,біжи переодягайся в форму,між іншим її оновили. Вона стоїть у тебе на ліжку,тож давай бігом.
Я:Так от чому ти не даєш мені глянути на всіх і в тому числі на тебе.
Пенсі:Ага. Давай швидко,я чекаю.
Я зайшла в кімнату та одягнулась. Чогось іншого окрім мантії,сорочки й галстука я не очікувала. Це було дивно,але прикольно.

Все ж таки цей галстук нікуди не подівся

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Все ж таки цей галстук нікуди не подівся.
Коли я вийшла з кімнати там уже стояв переодягнений Драко:Принцесо, ви прекрасні.
Я:Дакую принце,ви також. Коли ти встиг повернутись і одягнутись.
Драко:Ми живемо в світі магії,тому це не складно.
Усі присутні в гостинній дивились на нас із Драко та перешіптувались.
Я:Чому на нас так усі дивляться?
Драко:Тому що ми зустрічаємось,а про це майже ніхто не знав,ми ж приховували.
***
Ми зайшли в кабінет та сіли на свої місця.
Професорка Макґонеґел:Учні,маю представити вам нового учня вашого факультету - Маркус Флінт.
Маркус зайшов із Дамблдором
Дамблдор:Від тепер він навчатиметься на 5 курсі Слизерину,попрошу хорошого ставлення до нього і не вв'язувати його до ваших любовних трикутників. Пейдж Малфой,можна вас на секунду?
Я:Звичайно,от тільки я не Малфой,а Поттер.
Я пройшла з ним на коридор.
Дамблдор:Пейдж,думаю ти знаєш,що Темний Лорд знову на волі,тому тобі слід бути обережною.
Я:Чому саме мені?
Дамблдор:Ти особлива,якщо щось трапиться - одразу ж кажи мені.
Я:Гаразд Професоре Дамблдоре.
Я повернулась в клас.
Драко:Що він хотів?
Я:Просто питав чи знаю я про... Сам знаєш кого,щоб я була обережна,та розповідала все,що зі мною трапиться.
П.М.:Сімейка Малфой,своє подружнє життя обговорюватимете після уроку.

Сестричка ПоттераWhere stories live. Discover now