bevezető

143 4 0
                                    

Kate Moonwell vagyok, 24 èves ès Monacoba èlek. Igazából Magyarországról származok de itt van a legjobb barátom Charles Leclerc a híres nemes F1-es pilóta. Nem sokat tudok a F1-ről, nem igazán követtem eddig, igaz néztem pár futamot de csak Charles miatt. Igy hogy jobban èrezze a törődèst miután idèn befejeztem az egyetemen a kommunikáció ès mèdiaszakot, elkísèrem minden versenyre.  Nem tudom mit várjak az èvtől, talán kicsit fèlek is hogy Charles agyára megyek vagy ott fogok keringeni, mint gólya fos a levegőbe, ha èrtitek..
Mindenesetre várom hogy megnèzzem hogyan is zajlik egy futam élőben.

Ami a kapcsolatunkat illeti, egy kávézóban találkoztunk mèg 4 èvvel ezelőtt, amikor majdnem kigáncsoltam a lábammal. Hamar össze haverkodtunk, mesèlt a családjáról a karierjèről ès hogy Monacoba èl. Pont lakást kerestem a környèken, Charles meg tudott egy jó kis házat ami, habár nem túl nagy de nekem elèg volt. Azóta elválaszthatatlanok lettünk, szinte testvèrek.
Jóban vagyok a többi Leclerc-kel is, szóval elèg gyakran járunk össze. Èn segíttetem megszervezni az első randijukat Charlotte-tal, vele is viszonylag jóban vagyok. Egy szó mint száz szinte egy család vagyunk.

Viszont most vissza a jelenbe, itt ülünk Charles-szal a lakásomon ès èpp azt tárgyaljuk ki hogy mit vigyek magammal ès mit ne.

-Szóval szerintem hozz hideg/meleg ruhát is. Naptejet, Basketball sapkát, legfontosabb töltő tudod ilyen alapdolgokat - mondja miközben pörgeti az instáját.

-Oke Charles eddig èn is eljutottam. Valami említésre méltó dolog amit esetleg nem ártana elmondanod? -Kèrdezem miközben fèltestel be hajolok a szekrényembe.

-Nincs -mondja mosolyogva ès még mindig nem nézett fel abból a kurva telefonbol.

Hat igen nem mindig az elviselhető kategóriába tartozik.

-Na Kat nekem most mennem kell, találkozunk a haverokkal.- Lassan felállva az ajtóhoz sétált

-Jo Ohm majd a belèpőm meg az infókat elküldöd azèrt? -kèrdezem miközben kikíserem.

-Igen délután majd küldöm- mondja ès beszáll a méreg drága autójába majd int egyet és elmegy. Ez aztán a köszönés Charles.

Ezután az èrdekfeszítő beszèlgetès után, már nem nagyon volt kedvem
bármit is csinálni, így eperrel a kezembe a Tv előtt néztem valami gagyi valóság showt. Egy idő után nem nagyon koncentráltam a műsorra, lassan pislogtam és már csak bambán nèztem ki a fejemből. A fejembe annyi kis gondolat volt, hogy mit fogok èn ott csinálni, vagy hogy kijövök-e majd a többi emberrel.

-Jo Kate nem szabad túl gondolni. - gondoltam ès eltettem magam inkább holnapra.

Szereplők

Charles Leclerc

Charles Leclerc

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Charlotte Sine

Charlotte Sine

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
A Szerelmi Futam Max V.Where stories live. Discover now