І

197 29 0
                                    

Lucky Daye - Over

В приміщенні тісно, душно, забагато світла і звуків. Не хотілося би бути тут, на цій ідіотській студентській вечірці, але нічого не залишається, коли друзі тягнуть тебе за собою "розвіятися", тому Мінхо робить черговий ковток чогось лимонно-алкогольного й відкидає голову на спинку дивана. Можливо, трошки розслабитися не завадить?

З іншої сторони кімнати доноситься відгомін чиїхсь голосів, радісно скандуючих назву звичної для таких місць гри.

- Мінхо! - протягує хтось над самим вухом, п'яно розтягуючи голосні. І через секунду над ним нависає обличчя Фелікса, який посміхається занадто весело, щоб бути тверезим. - Час прокидатися, дідусь Лі, я хочу, щоб ти пограв із нами!

Не давши багато часу на роздуми, він потягнув хлопця з дивану, змушуючи встати, в сторону компанії вже достатньо піддатих молодих людей, що розсілися колом, чекаючи на останніх гравців, які хочуть доєднатися.

Як тільки всі знайшли свої місця, гра почалася і виявилося, що це найгірше, що могло статися, а саме "правда або дія". Такий розвиток подій ніяк не підходив до плану Мінхо просто перечекати шторм десь у сторонці та звалити додому, як тільки з'явиться така можливість.

Він не завжди був такою занудою, але останнім часом не було настрою ані на тусовки, ані на розваги, через його не занадто веселе особисте життя, яке крошилося на шматочки. Деколи ідеальні відносини перетворилися на постійні суперечки і скандали, що призвело до очевидного їх кінця. "Пауза" - так вони це називали, хоча усі люди в світі знають, що насправді означає це слово.

Але саме через те, що друзі втомилися бачити сумного Мінхо, який знаходив сили лише на те, щоб сходити в університет і повернутися назад додому, його й притягли сюди.

"Знайдеш когось краще, а якщо ні, то хоча б відволічешся," - відрізав Фелікс, викидаючи речі друга з шафи в пошуках ідеального аутфіту для вечірки.

Може, він і правий? Саме тому Мінхо підіймає голову, щоб увійти в хід гри, але зустрічається поглядом з останньою людиною, яку планував побачити. З тим, хто є причиною його поганого настрою останній тиждень. Від кого він мав би відволіктися тут.

Джисон навпроти нього також доволі здивований цією зустріччю, хоча подив з обох сторін дивна річ, коли вони буквально вчаться на одному факультеті.

over and over - 𝐦𝐢𝐧𝐬𝐮𝐧𝐠Where stories live. Discover now