Deň ako každý iný, teda až na to že bol absolútne iný. Bolo to pred pár rokmi. Môj otec bol boxer, jeho spodného háku sa bál celý New York. Správne ste pochopili bol najlepší. Prezývali ho Big Mike , bol fakt veľký. Každý pod jeho ranami padal jak domino, no jeho zápas so Stone-om (doteraz neviem jeho skutočné meno) bol o niečom inom. Otec sa bil ako keby ho pred tým niekto poriadne nakopal do gulí. Prehrával a to riadne. Po druhom kole sa pozberal, rozbil ho jak nič a síce celý od krvi ale predsa vyhral. Keď som za ním prišiel do šatne bol celý obviazaný obväzom a ledva sa hýbal. Aj tak má zvládal objať. Bol to úžasný chlapík. Múdry,sčítaný vedel čo hovorí. Každú nedeľu som s ním chodil na rybačku. Učil ma strieľať, nešlo mi to. Učil ma sa brániť. Podporoval ma v cvičený. Bol to úžasný otec, no v ten deň sa to zmenilo. Išli sme skratkou k nášmu domu cez jednu tmavú uličku. Vždy som vravel ocovi že je to nebezpečné no on ma ubezpečoval že keby sa niečo stalo ochráni nás. Snažil som sa tomu veriť. Práve sme sa bavili o tom ako sa mi darí v škole. Naozaj ho to zaujímalo. Vravel som mu o dvojke čo som dostal. Bol na mňa pyšný. Zrazu ma niekto chytil zozadu a sotil o zem posledné čo som videl je ako vláčili otca z uličky von, potom som odpadol. Keď som vstal okamžite som vybehol za otcom z uličky. Doteraz to mám pred očami . Tí traja ho rezali a bodali na strede ulice. Prizeralo sa na to asi 15 ľudí. Nikto nezasiahol a samozrejme nikto nič nevidel. Mafia má silné meno. Rozbehol som sa smerom k nim bežal som tak rýchlo že som mal pocit že lietam. Už som tam skoro bol no stopol ma zavalitejší chlapík. Schytil a držal ma za plecia tak pevne že som cítil ako sa mi odkrvujú ruky. Zahučal na dve osvalené gorily ktoré boli pri ňom a oni sa okamžite rozbehli za útočníkmi. No bolo neskoro. Môj otec zomrel o dve hodiny v nemocnici na následky bodných rán. Ten chlapík bol Don Mangano. Boss rodiny Manganovcov môj otec boxoval pre neho. V ten deň on prišiel o jedného z najlešpích boxerov a ja o otca. Obaja sme niečo stratili no on prenechal pomstu mne. Samozrejme že mi bude pomáhať pretože spojenie vecí ktoré ma naučil môj otec a jeho vplyvu znamená smrtelnú kombináciu. Vtedy som mal dvanásť odvtedy počítam dni do mojej pomsty. Dnes mám devätnásť, ten deň sa blíži , budem mať práce ako nikdy pred tým.