33.rész

182 10 0
                                    

Miután jól lefárasztottam a fiúkat, Tuchel bejelentette, hogy megint viszi a fiúkat bulizni. Vagyis én azt hittem, hogy bulizni mennek de végül csak vacsizni. Ah elmarad a mai randink... Kicsit elszomorodtam ami látszott is rajtam, amit Mase észre vett és megfogta a kezemet, majd maga elé húzott és hátulról átölelt.
-Ja és ha már Luna is itt van, őt is meghívjuk a vacsorázni!-mosolygott rám Thomas.
-Oh, köszönöm ott leszek!-bologattam mosolyogva.
-Nem fog elmaradni a randink, ugye tudod?-suttogta a fülembe Mason.
-De nem leszünk itthon...-suttogtam vissza.
-Megoldjuk cica, ne aggódj!-puszilta meg az arcomat.
Miután Mase átöltözött, haza fele menet beugrottam a mekibe ebédért. Vettem Big Mac-et a szerelmemnek magamnak meg egy dupla sajtos sajtburgert vettem kólával.

-Lunácskám, szia!-mosolygott anya a kamerába.
-Szia anya!-köszöntem.
-Csak meg akartam kérdezni, hogy kezdtél már bele az esküvő szervezésbe?-érdeklődött.
-Ja, nem még, mert a megfelelő helyet még nem találtuk meg!-ráztam a fejemet.
-Oh, na hát én beszéltem apád egyik ismerősének a fiával aki majd összead benneteket!!!-zsongott be.
-Kösz, anya ez kedves, de a többit bízd csak rám, Georgia majd a díszítést és a zenét megoldja, Amber meg a meghívokat fogja megcsinálni szóval neked csak az lesz a feladatod, hogy várj amig meg nem kapod a meghívót.-mondtam komoran.
-Nocsak, kislányom! De nagy szád lett!-nézett mérgesen.
-Jó, anya most nincs időm erre! Szia!-nyomtam ki a hívást.
-Kicsiiim!-kiáltotta a lépcső aljáról Mase.
-Igeen?-kiáltottam vissza.
-Lejönnél?!-kérdezte.
-Persze, megyek!-indultam meg a lépcső fele.-Itt vagyook!
-Szerelmem, nem akarunk összeöltözni?-ölelt meg.
-A többiek mit vesznek fel? Puccos helyre megyünk? Ki kell öltözni? Jézusom akkor vasalni kell!-jutott eszembe.
-Ja, puccos helyre megyünk és a többiek is kiöltöznek!-válaszolt a kérdéseimre.
-Oké, de ömm mindketten feketét veszünk fel? Jó mondjuk nem hiszem, hogy öltönybe jössz...-gondolkodtam hangosan.-Mason! Kérem a telefonod!
-Mi? Miért?-sáppadt el.
-Talán rejtegetsz valamit?-vontam kérdőre.
-Ja nem, jézusom, csak olyan hangnemmel kérdezted, hogy rendesen megijedtem!-fújta ki a levegőt.
-Na add már!-nyultam a zsebébe.
-Jó, jó tessék!-nyomta a kezembe.
-Kai.... Kai.... Kai.... Kai!-kiáltottam fel,majd megnyomtam a tárcsázást.
-Csá... Oh,szia Luna miujság?-mosolygott.
-Kai, most nincs időm erre! Nos azért hívtalak, hogy megkérdezzem,mert a drágaságos Mason barátunk nem tud rendes választ adni. Na öm, te öltönyt veszel fel?-hadartam.
-Szerintem igen, mert drága helyre megyünk! Csak még Sophia nem jött haza, hogy vasaljon nekem!-mondta elkenődötten.
-Ohh értem, na szia Kaaai!-köszöntem el, majd kinyomtam.

Lunci🧚🏻👩🏼‍🍳: Na ki mit vesz fel? Mindenki is öltönyben jön?😵‍💫

MoneyMase💸😍:Kicsim, most végig kérded, hogy ki mit fog felvenni? 😂❤️❤️❤️

Lunci🧚🏻👩🏼‍🍳:Talán baj?💀

Chilly😵🌶️: Luni, drága helyre megyünk, szóval muszáj kiöltözni!👻👻

Tekky🐢: Uh lala, sexy Lunci is jön?😏

MoneyMase💸😍: Le is vedd róla a szemed😐

BigRom🪨🧑‍🚀: Chill van Mase!😌

Tekky🐢: Nyugi van, vicceltem🤡

MoneyMase💸😍: Ajánlom is! 🙂

Lunci🧚🏻👩🏼‍🍳: Kicsim álj le és ne veszekedjetek! Na még nem válaszolt mindenki... Tehát öltönyben jösztök? 😀

Haviii🎉😎: Igen, Lun de már elmondtuuuk!🤓

CapitainAmerica🇺🇸🥏: Remélem, hogy Tuchel fizet!🥴

MoneyMase💸😍: Na azt én is!😂

-Masoon!-szoltam a fiúnak.
-Tessék?!-válaszolta.
-Ez a vacsi meddig fog tartani?-ültem le mellé.
-Nem tudom, max 2 óra ami azt jelenti, hogy 10 fele itthon leszünk éssss borozhatnánk a kertben...-simogatta meg a combomat.
-Oké!-pusziltam meg az arcát.
-Ah te jó ég, már most ágyba tudnálak vinni...-motyogta.
-Mondtál valamit?-néztem rá kérdőn.
-Ja nem, semmit...-rázta a fejét.
-Na gyere, menjünk készülődni!-húztam a lépcső fele.

-Jól nézel ki!-mosolyogtam rá.
-Kösz, te is gyönyörű vagy!-ölelt át, majd megcsókolt.
-Hé, a rúzsoom!-néztem bele a tükörbe.
-Kit érdekel a rúzsod?-fordult vissza az ajtóból.
-Engem, mert lecsókoltad az egészet!-forgattam a szemem.
-Gyere már hiszti királynő!-húzott ki az ajtón.

Nincs kedvem ehhez a vacsihooz!

I'll love you always and forever... (Mason Mount ff)Where stories live. Discover now