POV. QUACKITY
Hej jestem Alex Quackity, ale mówcie mi Quackity. Jestem streamerem i YouTuberem. Mam 17 lat j chodzę do 2 liceum w Londynie. Gdy miałem 16 lat (czyli byłem w 1 klasie liceum), przeprowadziłem się tu z meksyku, dlatego mam 5 z języka hiszpańskiego, ale pomijając to, mam grupkę przyjaciół, jest tam panda(sapnap), zielony teletubiś(dream), Jerzy(George) i władca czasu(Karl) który jest moim najlepszym przyjacielem. Chodzę z nimi do szkoły, Sapnap i Dream chodzą ze mną do klasy A Karl i George chodzą razem do innej, jebani już 18 lat mają.
Razem chodzimy często do skatepark'u, zazwyczaj tam nikogo nie ma bo mało kto jeździ tu na desce, fiszce, rowerze czy rolkach. Ja, Sapnap i Karl jeździmy na desce, Dream jeździ na rowerze a George na rolkach. Razem bardzo często zajeżdżamy do pobliskiego sklepu, kupujemy sobie jakieś słodycze i monsterki a później gadamy i jeździmy na różnych rampach czy jak to tam się nazywało. Ogólnie to bardzo przyjemne wyjścia ze znajomymi.
Dziś pierwszy dzień szkoły, nie mogę, jak ja tęsknię za wakacjami, dopiero pierwszy dzień a ja już chcę wakacje. Ehh, cóż muszę iść do tego więzienia.
Wstałem rano o 6, dziś do kościoła mam na 9 ale mój jebany budzik jest tak z jebany ze budzi mnie kiedy chce, raz mnie nawet obudził o 3 w nocy. Wstałem i nie wiedziałem co robić więc wziąłem telefon i poprzeglądałem tweetera. Nagle napisał do mnie sapnap.
-------------------------------
✨CZERWONA PANDA✨
EJ KŁACZEK
SŁUCHAJ
JEST SPRAWA
OBUDŹ SIĘ
ODPISZ
MENDO
KACZKO JEBANA
ODPISZ
BO CIĘ ZAJEBE W SZKOLE
I NIE DOSTANIESZ DZIŚ MONSTERA✨Jebana kaczka✨
Nie zesraj się
Czego chcesz?
✨CZERWONA PANDA✨
Słuchaj
Słyszałem że dziś do naszej szkoły dochodzi nowy uczeń✨Jebana kaczka✨
Aha
I?✨CZERWONA PANDA✨
Mówili że jest przystojny
Może w końcu sobie znajdziesz chłopaka?✨Jebana kaczka✨
KURWA ILE RAZY MAM CI POWTARZAĆ ŻE NIE JESTEM GEJEM
USPOKÓJ DUPE BO CIĘ JEBNĘ DESKĄ JAK SIĘ SPOTKAMY✨CZERWONA PANDA✨
DOBRA USPOKÓJ SIĘ JA TYLKO ŻARTOWAŁEM
Bardziej mi chodziło o to czy nie zaprzyjaźnić się z nim chcesz, bo z tego co mi mówił Dream jest spoko✨Jebana kaczka✨
Uuuuuu~ Dream~?
Co wy tak często ostatnio piszecie~?-------------------------------
No co za chuj, odczytał ale nie odpisał. Chyba znów go zarumieniłem, wiecie, ta pierdolona panda jest zakochana w zielon teletubisiu, tak samo z władcą czasu, tylko że on jest zakochany w Jerzym. Ja zawsze pozostaję samotny. *Little sad* dobra muszę iść do tego kościoła i później do więzienia.
CZYTASZ
|| ~Skate boy~ || TnTduo ||
FanfictionMłody chłopak o imieniu Alex Quackity chodzi do liceum w Londynie, pewnego dnia postanawia wyjść z przyjaciółmi do pobliskiego skatepark'u. Tam spotyka chłopaka, który skradł jego serce. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ DO FANFIKU SĄ UŻYTE POSTACIE c! A NIE c...