plan

290 19 11
                                    

Bu bölüm düz yazı yazıcam çünkü ndn olmasın nys texting yerlerinde yazım hatalarını bilerek yapıyorum söyliyim dedim iyi okumalar
_____

"Gerçekten senin gibi aptalını görmedim   amk bu ne biçim plan" diyerek yastığı fırlattım  Jungkooka. Sözde kocişimi tavlamam için yardım edecektiler. 2 saattir boş yapıp duruyordular

"Ne güzel plan işte hyung niye kızıyon ki"

"Ulan hergele Hoseoku kaçıralım dersen anlarım da  Jimini kaçırıp napcaz göt"

"Ne biliyim hyung şantaj ederiz işte bu herif arkadaşları için götünü verir"

"Çok boktan bir plan" dedi Soo ah arkasını koltuğa yaslayarak.Jungkook her eline bir yastık alarak fırlatmaya başladı Soo aha.

"Sus be susak bundan iyi plan ananın amında " diyerek bastırdı yüzüne yastığı

"Ya bıktım IMDATTT" diyerek bağırdı. Jin hyung kıkırdayarak izliyordu çocukları.Evet onlar hâlâ küçük bir çocuktu.

Biraz sonra Soo ahın sesi kesilmişti.Jungkook üstünden kalkarak çekti yastığı.Ama Soo ah kımıldamıyordu.

"Naptın lan öldürdün mü yoksa kızı" diyerek telaşla yaklaştım Soo aha.

"Canım kankam daha çok gençti " diyerek ağlamaya başladı Jin

Jungkook şok olmuş haraket edemiyordu.

"H-hyung ne oluyor neden haraket etmiyor.Soo aha ne oldu hyung" diyerek beni silkelemeye başladı.Dizlerinin üzerine çöküp ağlamaya başladı.Ben hâlâ Soo ahı silkeliyordum,uyanması için yalvarırken.

Sonra şiddetli bir kahkaha koptu.
"Of gerçekten aptalsınız ya şaka şaka ölmedim merak etmeyin öyle kolay kurtulamazsınız benden" diyerek kafasını kaldırmış sırıtarak bakıyordu bize orospu evladı.

"Lan sen şimdi görürsün bu sefer seni elimden kimse alamaz anasının amından yuvarlanarak düşen orospu evladı" diyerek salonun içinde kovalamaya başladı Jungkook

Ah bu kız...Bu kız gerçekten çok aptaldı.Nerdeyse yüreğimiz ağzımıza geliyordu.Ya kalp krizi geçirerek ölseydim ya Hoşiğimle bir kere bile "Evli,mutlu,çocuklu" şarkısını açarak evlatlarımızla dans edemeseydik? Hiç mi düşünmüyordu bizi.

Jin sinirle mutfağa koştu.Elinle kocaman bıçakla "Sen kendin ölmedin ama bu sefer ben seni öldürecem" diye bağırarak koşmaya başladı peşlerinden.

____

Hepimiz sakinleştiğimizde tekrar planlar yapmaya başladık.Tavlamam lazımdı Hoseoku.Hasretinden geberiyordum.Cayır cayır yanıyordum.

"Tamam buldum" dedi Jin bize yaklaşarak

"Çabuk söyle hyung dayanamıyorum artık kavuşmak istiyorum sevdiceğime"

"Dikkatli dinleyin şimdi"

"Of hadi lan kısa kes" diyerek ofladı Soo ah.Jin onun kafasına sağlam bir tokat geçirdikten sonra "Ben konuşurken suscan anladın mı " diyerek bağırdı

Soo ah kafasını tutarak ağlamaklı bir ses çıkardı "Şiddet görüyorum ben burda şikayet hakkımı kullanmak istiyorum bıktım alın beni şu ficten"

"Sus be susak insanları boşu boşuna meşgul ediyoruz susta dinleyelim şu planı okuycular ship istiyor ,sikiş istiyor kavuşturalım şunları"

"Neyse susun çocuklar beni dinleyin artık.

Bak şimdi yarın okulda Hoseoka içicek ısmarlıycan ama bu öyle sıradan içecek değil içine alkol koyucaz

Sonra Hoseok iyice sarhoş olduktan sonra eve atıcan.Bu aptalda namusuna laf söyletmemek için evlenicek seninle "

"Salak gibi ciddi bir şey söyleyecek diye bekliyoruz ya" dedi soo ah

"Bundan iyi planın var mı acaba küçük hanım"

"Hyung iyi fikir yapalım." dedim.

"Rezil olucaz ama hyungumuz ve onun biricik kocişi ,eniştemiz Hoseok için " dedi Jungkook .

"Neyse yapıcaz artık başka çare yok" dedi Soo-ah derin bir nefes alarak.

"Ya iyi ki varsınız maymunlar" diyerek sarıldım onlara...

____



Hiç içime sinmedi bu bölüm😢😢

GAY ALARM|TAEJINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin