3.8"Her Şey Daha Yeni Başlıyor!"(BİTİŞ AMA SON OLMİCAK.)

432 20 24
                                    

NOT:BU BİR SEZON FİNALİ GİBİ BİŞEYDİR. BUNU LGS DÖNEMİNDE YAZDIĞIM İÇİN SEZON FİNALİ YAPTIM VE DAHA KAOSLU Bİ HALE GETİRMEK İSTEDİM. MSKKDJPDKJŞKDJ

Keyifli okumalar o zaman. Ama ricam etsem yorumlara ✨ emojisi koyar mısınız?

Bu bölümümüzün müziği:otobüs durağında.

"Benden uzak durucaksa, beni kim koruyacak?"

Son günlerde nedense canım sıkkındı ve içimden bişeyler olucak gibi bi hissiyat vardı.

Çağan birkaç gündür benimle doğru düzgün konuşmuyordu. Hatta iki gündür beni aramıyordu.

Onun neden böyle davrandığını merak ediyordum ama bi yandan yalnız kalması gerektiğini düşünüyordum.

Yine de içim rahat etmedi. Üzerime montumu geçirdim ve rüya hocanın evine geldim.

Zili çaldım ve bekledim. Çok geçmeden kapı açıldı.

Rüya:yn?

Yn:şey, hocam ben çağanı soracaktım da.

Rüya:çağan senle değil mi? Bana ynnin yanına gidicem dedi.

Yn:ha, pardon, ben evden çıkınca bi an buraya geldiğini sandım. Yağızlardaydı o, unuttum. Teşekkür ederim.

Rüya hoca kapıyı kapatınca yağızı aradım.

Yn:yağız, çağan yanında mı?

Yağız:hayır. Senin yanında değil mi?

Yn:pekala. Burda bişeyler dönüyo ve bizim haberimiz yok.

Yağız:yardım lazım mı?

Yn:hayır, sanırım nerde olduğunu biliyorum.

Yağız:tamam. Kapatmam lazım, annem çağırıyo.

Yn:görüşürüz.

Aramayı sonlandırdım ve koşmaya başladım. Çağanın vefat eden ailesinin evine geldim.

Ama içerde çağan yoktu.

Sadece biraz yanık kokusu vardı.

İçeri girdiğimde birkaç tane kağıdın yandığını gördüm ve bunu yapan muhtemelen çağandı.

Hemen söndürdüm ve yarısı yanmış kağıtları elime aldım. Yazanları okumaya çalıştım ama biraz net değildi.

Kafamı biraz daha yaklaştırdım.

"Ben artık çevremdeki herkese yalan söylemekten bıktım. O masum kıza bile.

Yağıza, denize ve..."

Kağıt yanmıştı ve hiçbişey görünmüyodu. Sadece sayfanın başında bir tarih vardı.

23.12.20...

Tarhin de bir kısmı yanmıştı.

O kağıdı yere attım ve diğerine baktım.

" Bugün onun da beni sevdiğini öğrendim. Çok mutlu oldum ama onu kendim gibi mutlu edemezsem diye korkuyorum.

Tek bir çıkış yolum bile yoktu ama yollarıma ışık olan birini buldum."

17.10.20...

Tarihin bir kısmı yine yazmıyordu. Bu bahsettiği ışık ben olabilirdim ama bizim tanışma tarihimiz bu tarihte değildi.

Belki de benle tanıştıktan sonra yazmıştır. Onunla konuştuktan uzun bir süre sonra fln yazmıştır.

Sadece Sen | Çağkız Kurgusu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin