12.bölüm

1.2K 100 93
                                    

Oğlunun her şeyi yanlış anlamasına sinirlenen Kushina kafasına bir tane geçirmişti.

Mikoto: Seni onlara kaptırmayız Naruto, Sakura'yı alıcakmış zaten onlar. Yanlış anladın tatlım.

Naruto: Haa tamam o zaman ben sizi bölmeyeyim. Bi dakika Sakura nasıl bana söylemez.

Yoshino: Bu çocuğun böyle hallerini özlemişim.

Anneler gülüşürken ordan ayrılan Naruto, odasına gelmişti. Etrafı gözleriyle süzen Sasuke'yi görünce istemsizin gülmüştü. Bu oğlan her zaman böyle meraklı mıydı?
.
.
.
Naruto: Anne ben çıkıyorum *bağırır.

Hızlıca evden ayrılan Naruto sırıtarak yolda yürümeye başlamıştı. Evet yürüyordu çünkü arabaya binmeyi çok sevdiği söylenemezdi. Tabi bu sebeple Sasuke'de yavaş yavaş arkadan arabayla gelmek zorunda kalmıştı.

Evet Naruto'yu takip ediyordu çünkü onun başkaları ile olma düşüncesini kaldıramıyordu. Aynı teklifi ona kendiside yapıcakken neden başkasına gitmekte inat ediyordu ki?!

Sarışın oğlanın otele girdiğini gören Sasuke, arabasını hızlıca park edip peşinden otele girmişti. Şu ana kadar her şey iyi gitse de nasıl onu engelleyeceğini hiç düşünmemişti Sasuke. Ta ki lavaboda konuşan oğlanın Naruto'yu andığını duyana kadar.

Makoto: geldim diyorum Naruto sabırsızlanma ve 309 numaralı odaya çık.

Oğlanın telefonu kapamasını bekleyen Sasuke kapattığı anda oğlana seslendi. Ona umursamazca dönmüştü.

Makoto: Bir sorun mu var?

Sasuke: şu an ki randevuna gitme ve sana yüklü bir mevlada para vereyim

Makoto: Paraya ihtiyacım yok dostum, ayrıca Naruto ile alakan ne ki benden böyle bir şey istiyorsun?

Sasuke: Bunun seni ilgilendirmediğimi düşünüyorum.

Makoto: Aynı şekilde lafını sana iade ediyorum.

Der demez genjutsu altında kalan oğlan şu an ne olduğun farkına bile varamamıştı. Buna karşılık Sasuke ise ordan ayrılıp duyduğu oda numarasına ilerlemiş ve kapıyı çalmıştı.

Naruto: Sonunda gelebildin.

Diyerek dikkat etmeksizin oğlanın dudaklarına yapışan Naruto, Sasuke olduğunu anlayıp hızla kendini geri çekmişti.

Naruto: Ne işin var burda Sasuke?

Sasuke: Gidermen gereken ihtiyacların var öyle değil mi? Beni bir araç olarak kullanmaya ne dersin?

Naruto: hah- neden bu kadar ısrarcısın?

Sasuke: Küçükken sende böyle değil miydin? Bak işte meyvelerini yiyorsun ayağına kadar ben geliyorum artık.

Karşısında ki oğlana umursamazca bakan Naruto gelecek olan oğlana ne olduğunu düşünüyordu. Bu manyak sexpartnerine bir şey mi yapmıştı?

Naruto: Sexpartnerime bir şey mi yaptın?

Sasuke: Karşında duruyorum ya.

Arsızca sırıtan Sasuke'ye karşılık Naruto ondan uzaklaşmış ve çantasını almaya gitmişti. Tabi eğildiği an arkasında hissettiği beden ile kalkamamıştı.

Naruto: Sasuke!

Sasuke: Naruto amacımı hala anlamadıysan şöyle söyleyeyim. Tek amacım sex değil ben senin tamamen benim olmanı istiyorum.

Naruto: Beni işaretlemeye kalkarsan senin bütün dişlerini söker teker teker hepsini sana yuttururum.

Sasuke: Buna değiceğini düşünüyorum.

Bu Omega Bir Değişik!? /Sasunaru\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin