נ.מ. אנבת'
"אתה רציני?" פרסי שאל בהלם. מוח אצה טיפוסי.
"אתה- אתה בטוח?" ג'ייסון שאל בהיסוס.
"כן..." מלמלתי. כולם (חוץ מגרובר, שהוא לא חצוי) מלמלו משהו כזה.
"כן, כי... טוב... אתה לא רוצה שבית הספר שלך יושמד, נכון?" תאליה שאלה בזהירות.
"ידעתי! אתם מאיימים להשמיד את הוגוורטס! ידעתי שאין סיכוי שיש לכם כוונות טובות!" הילד הזה, הארי, (גרסת פרסי של עולם הקוסמים. אולי אני אקרא לו פרביל. שילוב של פרסי ודביל? לאאאא. אולי.... נאאא, אני פשוט אקרא לו הארי, אלא אם כן אני אמצע כינוי מתאים) צעק.
"הארי, תירגע" לופין אמר ברוגע.
"לא! הם הרגע איימו להשמיד את הוגוורטס!" הוא התנגד.
"הארי, אתה מודע לעובדה שאנחנו במחנה צבאי, שהוא המחנה שלהם, ושכנראה יש להם כלי נשק בסביבה, אז לא כדאי לך להתנהג ככה. חוץ מזה, הם לא אמרו שהם יעשו את זה! אולי עדיף שתיתן להם הזדמנות לנסות להוכיח שהם לא מרושעים לני שתשפוט אותם סתם ככה!" הרמיוני צעקה על הארי. אחרי כמה שניות היא הבינה מה היא עשתה. "סליחה על זה..." היא לחשה.
"בכל אופן, האיש המרושע ההוא, טום רידל, שכיום מעדיף שיכנו אותו וולדמורט-" בלופין, סיריוס והרמיוני אחזה צמרמורת "-הוליד שתי בנות. אבל, הבנות יצאו סקיביות- אוה, סליחה שכחתי להסביר לכם משהו: יש ארבעה סוגים של קוסמים: טהורי דם, זאת אומרת ששני ההורים שלהם היו קוסמים. חצויי דם, זאת אומרת, שאחד ההורים שלהם קוסם והשני לא-" כולנו קפאנו כשדמבלדור אמר חצויי דם "- יש בני מוגלגים, זאת אומרת, ששני ההורים שלהם מוגלגים, שזה הכינוי שלנו לאנשים חסרי קסם, כלומר בני אנוש. ויש סקיבים, שנולדו לשני קוסמים, אבל אין להם כוחות קסם. סקיבים הם די נדירים. בכל אופן, שתי הבנות של וולדמורט יצאו סקיביות, ווולדמורט האמין שמוגלגים הם עם נחות, אז הוא הזדעזע מהמחשבה שמישהו ייגלה שלו, מכל האנשים, יש שתי בנות סקיביות. אז הוא זרק אותן, אבל כדי שאף אחד לא יידע שהן הבנות שלו, הוא זרק אותן לעבר בעזרת מכשיר בשם מחולל זמן, שבעזרתו אפשר לחזור בזמן. את אחת התינוקות מצאו שני אנשים בשם בני הזוג ג'קסון, וקראו לה סאלי, סאלי ג'קסון-" פרסי קפא, ואז אחרי כמה שניות נשען על כתפי "- ואת השנייה אימצו גם, וקראו לה בריל גרייס-" ג'ייסון ותאליה החזיקו ידיים בדממה "- ושתי הנשים הולידו ילדים. אז, שלושה מתוככם הם נכדים של הלורד וולדמורט. אז, האם אתם מסכימים כולכם לבוא איתנו להוגוורטס?" דמבלדור השתתק.
YOU ARE READING
סודותיו של וולדמורט
Fantasíaיש לוולדמורט שלושה נכדים מהחצויים, פרסי, ג'ייסון ותאליה. הארי מגלה קשיים בהתחברות לחבורה המוזרה, וחושד בהם על כל דבר קטן. בנוסף, שבעה אנשים נוספים מצטרפים אליהם להוגוורטס. אחרי גיבורי האולימפוס, לא כולל גורלו של אפולו (ספר גרועע!) אחרי הספר השישי של...