"Al kes şunları! "
"Düzgünce yavrum, Düzgünce. "
"Bak o çok ince oldu, yağda kesi-"
"LAN BIR SUS ADAM BIR SUS NOLUR SUS! BAŞLAYACAĞIM PATATESINE!!!"
"Aşkı-"
"SUS SEOKJIN AĞZINA URFA BIBERI SOKARIM, O ZAMAN GÖRÜRSÜN DELI ETME BENI."
Elindeki bıçağı lavobaya bırakırken seslere aldırmadan üzerindeki önlüğü çıkarıp bir hışımla yere atmıştı. Sabah kahvaltısı hazırlamayı planlıyorlardı ancak seokjin'in yaklaşık yarım saattir yapmış olduğu müdahaleler ile küçük olan sabır taşını taşırmış çağıracakları misafirleri unutmuşlardı bile.
"Ceren buraya gel, çabuk!"
"Bağırma bana seokjin! "
"Lan bir susun bağırıp durmayın. Çocukları uyutmadınız bir!"
"Anlata-"
"Bana bak enişte bu kızı sana bağır diye vermedik terliğimi çıkarttırma bana şimdi!"
"Yüce buda-"
"Ne budası ne budası budala herif! Yüce Tanrım diyeceksin! Seokjin keserim kö-"
" Kızım bir sus, Allah için bir sus. "
Çalan zille üçünün de başı kapının olduğu tarafa yönelirken bir iç geçirmişler hala yarısı hazır olmayan kahvaltı masasına bakarak mırıldanmışlardı aynı anda."
"Hayır, olamaz..."
...
"Hyung, evlenince yeteneklerin mi köreldi?"
"Jungkook, kes sesini yoksa seni yumurta niyetine haşlarım."
"Çok korktum aman tanrım!"
"Kas yığını jungkook'u nasıl haşlamayı düşünüyorsun acaba?"
"Yahnisi olur, evet başlayalım."
"Ne?! NE! HYUNG DUR ŞAKA YAPTIM!"
ortamda olan kahkahalar ile beraber kovalanan jungkook'a acıdıklarını belirten nidalar yükselmiş gülen yüzlere eşlik eden gülen gözler herkesi iyi hissettiriyordu.
"ben şimdi amca oluyorum değil mi? Bak sakın babana benzeme. Kim taehyung amcana benze tamam mı?"
"Benzemesi gereken kişi sen misin? Hadi oradan ben dururken?"
"Hoseok otur aşağıya."
"Tamam yenge kızma.."
"Seokjin! Bırak şu çocuğu lanet olası herif! Koca adam oldun indir şu kıçını yere!!!"
Tabakta küçük parçalara ayırdığı patatesi eşinin ağzına götürürken bir elini doğumunun 6. ayına yaklaşmış yeterince büyüyen karna yerleştirmişti güven vermek istercesine. Eşi bu aralar yemeyi reddediyordu ve onu elleri ile beslemek kendisine kalmıştı ama bundan asla şikayetçi değildi, oğullarının sağlıklı bir şekilde dünyaya gelmesini istiyordu.
"Jimin yeterli.."
"Bir şey yemedin ki daha?"
"Midem kaldı-"
Dudaklarını bastırırken eşinin nemli dudaklarına o güzel göz gülümsesi ile utangaçca gülümsemiş ve konuşmuştu.
"Şimdi daha mümkün oldu yenmesi değil mi?"
"Jimin..."
"Hmm?"
"Sen dünyanın en güzel babası olacaksın."
"Biz çok güzel bir aile olacağız, meleğim."
.....
"Ne yapıyorsun burada?"
"Çok gürültülü."
"Aigoo, nasıl biz evlenince kaldıracaksın bu gürültüyü."
"Onu o zaman düşünürüz, hmm senin benimle ilgili çocuk-ah! Ne vuruyorsun dudağıma şimdi?"
"Aptal! Kudurdun mu tch!"
Balkonun korkuluğuna yaslarken bedenini burnunu burnuna sürtmüş sevimlice gülümsemişti.
"belki biraz."
"Min yoongi."
"Min ceylan?"
Ikili birbirine gülümserken yan penceren onları izleyen namjoon gülümseyerek pencereyi kapatmış ve perdeyi çekmişti, eline defteri alırken saçlarını parmakları ile karıştırmış koltuğa oturmuştu ve şu satırları defterine yansıtmıştı.
Her ne olursa olsun birbirinden vazgeçmeyen insanların aşkı her zaman en büyüktür ve saygı duyulması gerekiyor. Karşılaştıkları her şey bir abartıdan ibaretti ama birbirilerine tutunmayı her zaman başardılar. Aşkta böyle bir şey değil mi? Karşına çıkan bütün güçlüklere rağmen bir arada kalabilmek ve anlıyorum ki hiçbir şey birbirine aşık iki insandan daha güçlü değildir.
Buraya kadar kore'de 3 çılgın türk'ün deli dolu hikayesini okudunuz, bu zamana kadar bana eşlik eden herkese teşekkür ederim. Bu kadar uzun bir fic olmasını düşünmüyordum ama fazla fazla bölümler yazmışım, biraz çılgınca biraz mantıksız biraz mantıklı acemice yazılmış bir ficti. Wattpad'e atılmamı sağlayan bir fic ve tanıdığım iki kişi Ceren ve ceylan hayatıma girdikleri için minnettarım ancak şu an hayatımda değiller bu biraz buruk hissettiriyor ancak hayatta engelleyemeyeceğimiz şeyler vardır ve hayatımıza girip çıkanlara engel olamayız.
Hızlı bir bitiriş oldu ancak daha fazla yazacak bir şey bulamıyorum ve hevesimi kaybettim. ❤✋ bazı şeyler tadında kalmalı değil mi? O zaman ne diyoruz, son kez kore'de 3 çılgın türk yazarı olarak iyi bayramlar!!! 😙😙🔥❤ lütfen hayallerinizden vazgeçmeyin ve onları gerçekleştirmek için elinizden gelen her şeyi yapın. Sizi seviyorum. 🥺🥺🎈💥
Not ; arjim'e özel ayrı bir fic yazmayı düşünüyorum eğer kurguyu kafamda oturtabilirsem, diğer hikayelerime de bölüm yazabilirim bilmiyorum kafama ne eserse. 👻👻👻 teşekkürler milleeett! Yeni maceralarda görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE'DE 3 ÇILGIN TÜRK 2
Aléatoire1.kitabin bölüm sınırını tamamlamış bulunmaktayız :) 2.kitap ile sizlerleyiz. . Korede bulunan 3 türk ve onların başından geçen olayları anlatmaktadır.. #idol sıralamasında 8. Sırada (05.08.18) #crazy sıralamasında 8. Sırada (08.08.2019)