Evet öncelikle şunu söylemeliyim her türlü fnaf shipine karşıyım. Şunu anlamanız lazım : onlar sadece animatronik ve aşk yaşamaya vakitleri yok ! Bazı Wattpadciler öyle bir anlatıyorlar ki animatroniğe hapsedildikten sonraki hayatları mükemmel sanırsınız .
Tamam kitabın bu bölümüne gelelim .
Freddy x chica
😮💨
Yapmak istemiyorum ama sanırım kitabın amacı bu değil mi ?
" güzel bir ship " ?
Tamam , zevkler ve renkler tartışılmaz ama kitabın amacı zevkleri ve renkleri tartışmak .
Freddy ve chica'yı shipleme amaçları çok belli . Chica 1. Oyundaki tek kız ve freddy oyundaki en baskın erkek animatronik . İnsan ister istemez ship vibe'ı alabilir . Benim yorumlarım saçma salak ship üstüne kitap yazıp , fanart yapıp , kendini shiplere fazla kaptıranlara .
2. Ye geçelim
Bonnie x chica
Bu shipi neden yaptıklarıyla ilgili gram fikrim yok . Ama gayet saçma . Fnaf gerçekten kaliteli ve guzel bir oyun . Neden kitlesi oyun kadar mükemmel olamıyor ? Kitlenin belli bir kesimi tamamen farklı bir evrenden bahsediyor . Orijinal fnaf evreninde ship yerine karakter tasarımı falan puanlamaları gerekirdi . Ama shipci ve bazı gachaci arkadaşlar farklı bir oyundan bahsediyor sanki . Bu shipe yapacak yorumum yok , diğerine geçebiliriz .
Foxy x chica
HDKSMFKSKKXKWMXKSO ağlamak üzereyim . O kadar vakitleri var ki kız kavgası yapıyorlar .
" tatlı (?) chicama "
Oyun tatlılık amacı gütmüyor , korkunçluk amacı güdüyor. Evet , bazı fanartlar tatlı. Ama oyunun orijinal versiyonundan o kadar uzaklaşmışlar ki tatlılık tartışıyorlar :PBu bölümde bu kadar resim eleştirdim . Bu kitap uzun part 2 istenirse atarım. Kendinize iyi bakın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
niyet ettim cringe fnaf kitlesini yorumlamaya
DiversosBu kitapta özellikle cringe fnaf wattpad ve gacha eleştireceğiz . Eğer bildiğiniz cringe kitap veya hesap varsa söyleyebilirsiniz beraber eleştirelim. Fnaf mükemmel bir oyun ve bu kadar cringe kitleyi haketmiyor :P