Yaman
Gece saat üç sularında daha kimse uyanmadan kendimi bu soğukta dışarıda bulmayı cidden beklememiştim ve ben olacak eğitimi de baştan böyle hayal etmemiştim anasını satayım.
O gün yürek yemiş gibi Kayra Yüzbaşı'nın evinde o hareketleri yapmıştım ve olayın üzerinden koskoca 3 gün geçmişti. Bu üç günde adam gram yüzüme bakmamış ve beni gördüğü yerde arkasına bakmadan kaçmıştı.
Hayır şaka yapmıyordum koskocaman adam beni görür görmez kaçıyordu ve bu çok üzücü bir durumdu anasını ama ben ona bu halde bile kalkıyordum.
Evet benim ona dikelme potansiyelim oldukça yüksekti ve ben her saat başı asker yarime dikelebilirdim.
Anadolu çocuğu yer miydi lan bu numaraları?!
Bize dün toplantıda verdikleri bilgiler aşırı saçmaydı çünkü piyon olarak biz sürülecektik.
Güya biz bir grup beceriksiz er olarak bir köyde duracaktık ve bizi kurtarmaya komandolar ve çelik kuvvet gelecekti ve biz kulede prensimizi bekler gibi onları bekleyecektik.
Bir nevi herkes için tatbikat olacaktı.
Kapıdan Asker üniformalı benim asker yârim, çıktığı zaman hepimiz ot gibi hazır ola geçmiştik.
"GÜNAYDIN GENÇLER" Vural Yüzbaşı bir yeri yanmış gibi bağırırken onun gibi dediği lafa karşılık vermiştik.
Gözlerimizden uyku akıyordu, gece saat üç sularıydı ve bu adam bu enerjiyi nereden buluyordu cidden anlamıyordum.
Ayrıca gün bile aymamıştı a.ına koyayım, Arkadaşlar ben çok fena gergindim.
"Ulusun kurt ulusun düşman görsün kudursun. " Asker yârim, marş başlangıcını yüksek kalın erkeksi sesi ile söylemeye başladığı sırada onun sesi ile resmen titremiştik ve pür dikkat ona kesilmiştik, Kayra Yüzbaşı birden bire koşmaya başlamıştı ve cidden bunu tahmin etmeliydim.
Ulan neyi önceden tahmin edecektim? Ben daha gözümü açamıyordum ve adamın güzelliği başımı döndürüyordu.
Bizi kendimize getirmek için 4 tur boyunca koşturacaktı ve buna hiç gerek yoktu.
Beni bir kere öpse ben dünden kendime gelirdim.
"Ulusun kurt ulusun düşman görsün kudursun." Tim ile beraber Kayra Yüzbaşı'nın arkasına takıldığınız zaman öne geçmek için var gücüm ile koşmaya başlamıştım.
Öndeki lavuk benim asker yarimin münasip bir yerini kesiyordu ve buna izin vermezdim.
Öndeki çocuğu da geçtiğim zaman Kayra Yüzbaşı'nın tam arkasında ben vardım ve güzel çanağını sadece ben kesebilirdim.
Bu güzel manzarayı görebilmek için sabaha kadar koşsam kesmezdi.
Evet arkadaşlar kalkmıştı.
"Var bize, var bize
El verip katıl bize
Diz kırıp boyun eğme
Sancağı gönder göğe" Kayra Yüzbaşı her bağırmasında benim içim gıdıklanmaya başlıyordu ve benim bir an önce bu adamı haşmetlim yapmam gerekiyordu."Var bize, var bize
El verip katıl bize
Diz kırıp boyun eğme
Sancağı gönder göğe" Onun dediklerini tekrar ederken beynimin içinden tek bir şey geçiyordu ve benim uykum tamamen açılmıştı.Götü çok güzeldi be.
×××××
Herkesten önce aç köpek gibi servise ben binmiştim yanıma kimseyi oturtmuyordum, Kayra Yüzbaşı ile oturacaktım ve o olmazsa Hamza oturacaktı ama Hamza ile oturmam Vural Yüzbaşı'nın pek hoşuna gitmeyecekti o yüzden Kayracığım, güzel yârim bana kalıyordu.
Adama yatağa atmak için uğraşırken ona çekildiğimin farkına varmıştım ama bu illetten de geri dönemezdim.
Servis yavaş yavaş dolduğu zaman kafamı arkaya çevirdiğimde boş koltukların kalmadığını görmüştüm ve Hamza ile Vural Yüzbaşı tam da beklediğim gibi en arkada yan yana oturuyordu.
İkisinin arasında ne olduğunu anlamasam da Kayra için bunu sorgulamayacaktım, işimi kolaylaştırıyorlardı.
Kayra Yüzbaşı da sonunda arabaya bindiği zaman bakışlarını arabada gezdirip iç çekmişti.
Evet evet sesli bir şekilde iç çekmişti çünkü arabada tek boş yer benim yanımdı.
Ah bir de kucağım.
Ona sırıttığım zaman bana garip bir ifade ile bakmaya başlamıştı, daha yolculuk yeni başlıyordu...
*******
😈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yengen Kızar / bxb ✅✔️
Ficción GeneralYaman fazlası ile yavşak bir insandı ve Kayra Yüzbaşı'nı yatağa atmak için her yolu deniyordu.