'ÜŞÜYOR MUSUN?'
*
Chifuyu mezarlığın önünde durdu. Tereddüt ediyordu, buna hazırmıydı, aşkının mezarını görmeye hazırmıydı. Kendine söz vermişti, asla onun önünde ağlamayacaktı. Umarım sözümü tutarım diye mırıldandı kendi kendine. Elindeki papatyalara baktı Keisuke'nin aksine gayet renkli bir çiçekti, yavaş adımlarla mezarlığa girdi ve Baji ailesinin mezarına geldi, Keisuke'nin mezarının önünde durunca papatyaları yavaşça mezarın önüne bıraktı ve mırıldanmaya başladı.
"henüz sana seni sevdiğimi bile söyleyememiştim, daha çok erken değil mi Baji-san." mezar taşının üstünde yazan adı tekrar, tekrar ve tekrar okudu, hala inanamıyordu
"üşüyor musun yada rahat mısın." etrafına baktı, kimse Keisuke'yi görmeye gelmiyormu diye düşündü."umarım gittiğin yerde huzurlusundur, Mikey intikam almak istiyor ama senin bunu istemeyeceğini bildiğim için Draken ile konuşup onu durdurmasını söyledim. " bir yanı ona bunu yapanları bulup daha beterini yapmak istiyordu, ama bir yanı ise Keisuke'nin bunu istemeyeceğini söylüyor ve öbür yanından daha ağır basıyordu. Yağmur yağmaya başlayınca Chifuyu gökyüzüne baktı ve gülümsedi .
"ağlıyor musun, ağlama gül gül ki çiçekler solmasın, yağmur yağmasın." son kez mezara baktı, "yarın tekrar gelicem şimdi rahatça uyu lütfen." yavaşça mezarlığın çıkışına yöneldi, her zaman gittikleri parka gitti ve salıncağa oturdu. Eskiden ne kadar tasasız ve rahat bir hayatları olduğunu düşündü. Tek dertleri sabah erkenden kalkıp okula gitmek ve sınavlara girmekti, ama şimdi bir sürü arkadaşlarını kaybediyorlardı, ve bu Matsuno için çok ağırdı Keisuke'den sonra kimseyi kaybetmek istemediğine karar vardi. O Kisaki piçini öldürmek istediğine emin olmuştu ama kendini tutacaktı yoksa Baji'nin bundan hoşlanmayacağını biliyordu. Ya herşey farklı olsaydı, Ya Keisuke hiç Kisaki ile tanışmasaydı, ve hayatı bok yoluna gitmeseydi herşey yine böyle mi olurdu. Keşke onun yerine ben ölseydim diye mırıldandı Matsuno, zaten hayatında Baji dışında değer verdiği birşey olmadığından çok dert etmiyordu, sonuçta onun arkasından ağlayan olmaz diye düşünüyordu yada öyle sanıyordu.
>Selam Bajifuyu kurgusu ile geldim. Aslında bu ilk kurgum değil, sürekli yazıp yazıp siliyordum. Umarım bu kurgu düzgün bir şekilde silmeden biter.
Bölümleri çok uzun tutmayacağım ve kurgu öyle 20-30 bölümlük kurgular gibi olmayacak, en fazla 15 bölüm en az ise 10 bölüm olur. Lütfen hoşunuza giden ve gitmeyen yerleri belirtin ki kendimi geliştirebileyim. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dead Lover || BajiFuyu
FanfictionÖlmüş bir çocuk ve henüz ona açılamayan bir aşık // bajifuyu // b×b ||