Megetük a kajákat majd felmentünk Peti-vel. Kicsit kimentünk az erkélyre beszélgetni.
Dóri:Bab? ❤
Peti:Igen törpe? ❤
Dóri:Szeretlek! ❤
Peti:Én is! De miért mondod minden percbe? Mintha valamitōl félnél!
Dóri:Tudod... az elōzō kapcsolatom miat van... én szeretem Ō meg átbaszot. Ammi bennem maradt. Másik meg..... félek, hogy téged is elveszítelek.... nem akarlak... 🥺❤
Peti:Míg én élek te egem nem veszítesz ell! 🥺❤Mindig itt leszek neked! ❤👸🏽
Dóri:Bemegyunk? Fázom.
Peti:Gyere! ❤Vettem egy meleg fürdöt. Fellvetem a pizsim. Szokásos Peti póloja, rövid nadrág. Peti is végzet majd oda bújt mellém. Jó szorosan hozzá bujtam. Éreztem az illatát, teste melegét, izmos testét, hogy vesszi a levegōt.
Peti elkezdte simogatni a hátam aki nagyon jól eset. Kb 2 perc alat bealudtam de Peti is mert abba hagyta a simogatást.
Így aludtatok/aludtunk:~~~Reggel~~~
~~~Peti szemszöge~~~
Valami nem okés nekem Dórival. Nagyon más mint volt. Szerintem a tegnapi napis rátett a lapátal. Tuti valamitōl tart. Ma reggel gyorsan rákérdezek Milánál. Lementem Milán a napaliba ült.
Milán:Csá tes!
Peti:Csáó!
Milán:Valami van? Nagyon nyúzot vagy?
Peti:Nem tudom?! Dóri egyre furáb. Minta tartana attól, hogy meghalok, itthagyom, szakítok stb.
Milán:Lehet az exe van a dologba! Kinézem abból a féregbōl.
Peti:Lehet... de csinált valamit vele?
Milán:Azzon kívul, hogy megakarta erōszakolni, ölni, verni... nem!
Peti:Erōl én miért nem tudok? Hm??
Milán:Dóri mondta ne mogyan ell neked!
Peti:Oké..
Milán:Csá! Mentem bulizni!
Peti:Csà!Fellmentem felöltöztem. Egy hooded staff os póllo meg sima fekete farmer nadrág. Dóri még aludt. Nem értem.... mintha tényleg félne valamitōl.... nem lenne szabad de muszály leszek belenézni a telefonjába. De elsōnek inkáb rákérdezek. Kimentem az erkélyre cigizni, gondolkodni. 2 nap ig lehetek csak vele mert fellépésrōl, fellépésre megyünk. Nem merem egyedül hagyni. Mivan ha exe ide jönn és baja esik. Hm... szólok Milának csinálunk próbát. Meg mondom Dórinak megyünk koncertre és majd reggel jövvünk haza. De ittleszünk a szoba közelébe. Csak találjam meg azt a rohadékot.A hosssas golndolat menettemet Dóri zavarta meg.
Dóri:Baba! Jó reggelt! ❤🥺
Peti:Nekedis szépségem! ❤👸🏽
Dóri:Csináltok ma valamait?
Peti:Lehet megyünk koncerter de akkor csak reggel jövünk! De még nembisztos.. ❤🥺
Dóri:Okés! Milo?..
Peti:Bulizik.
Dóri:Ohh oké!
Peti:Van valami?
Dóri:Tegnap azt beszéltük közös napot tartunk mi ketten... erre koncertre mész..
Peti:Bab❤! Csak este addig it vagyok! 😏❤
Dóri:Pettig estére volt néhány ötletem... 😏
Peti:Maricsné! ❤😏Nap közben is meglehet csinálni! 😏
Dóri:Jo, jo! 😏❤Mentem öltözni. Jössz?
Peti:Mehetek! De akkor nem fogok magamal bírni! 😏❤
YOU ARE READING
Utálat vagy Szeretett??(Marics Peti ff)
FanfictionBEFEJEZETT! :) Sziasztok! Ez a köny Valkusz Dorottyá-rol fog szolni.23 érte lány 2 "néha" kisfiusan fiselledō ember társaságában. Valkusz Milán az a bátya és Marics Peti pedig a kesōbi "pasija".Néhány kedvenc részlet ami kint van. "Peti:Ohhh.. akkor...