Auntie mintak di pancut mulutnya

5.7K 17 1
                                    


×

Home › No Category

Auntie Mintak Dipancut Mulutnye

Isnin, 22 Jun 2020  Add Comment

Mak saya suruhlah saya tolong mengurus bakerinya secara sepenuh masa. Sebenarnya bakeri itu dikongsi oleh mak saya and kawan baiknya iaitu auntie Firla. auntie Firla nii biasalah dengaan keluarga saya sejak kecil, umurnya 4 dahh kahwin, anak besar dah.

Dia nii bolehh lah dikategorikan dlamm kategori cergas and ceria atau lebih tepat “gedik” , orang tempat saya kata. Tapi berbeza dengaan Mak saya, auntie Firla nii concentrate dengaan bisnes bakeri nii saja, mak saya ligat, cam-cam bisnes.

So, most of the time auntie Firla akunilah yg jaga kedai, pekerja buat pastry sebelah pagi jer jadi sebelah petang akulah yg berada dikedai tolong auntie Firla sebenarnya tak tolong apa pon, tolong kacau aje, sebab tue mak saya suruh saya duduk dikedai Mula-mula, boringlah saya rasa, tambahan lagii bila kena sindir dengaan kawan-kawan saya yg lalu depan kedai, tension-tension.

Hari-hari begituu , sampai dahh tak ada apa ingin buat atau tengok, semua pastry, semua mesin habis saya dahh test, main dsb. Layan customer ajelah yg bolehh tahan, itupun kalau gadiis yg masuk, tapi bukan setiap jam ada customer, malam tak ada langsunglah.

So saya pon tak tahu kenapa and cam mana, saya mula memerhatikan auntie Firla saya and entah kenapa jugak, pada masa itulah baru saya menyedari betapa menarik and sexy nya auntie Firla, sebelum nii bertahun-tahun tak pernah pon saya nampak dia begituu , saya buta kot, saya kata pada diri saya.

Sebenarnya mungkiin dahh dua minggu saya tak projek dengaan budak pompuan di sekolah lama saya. auntie Firla saya nii tinggi sikit dari saya, badannya sedap berisi, kata orang. Rupa, kalau ikut taste saya yg sebenar, kira “out” lah tapi body, macammanalah saya tak notice sebelum ini, punyalah sexy , tetek bulat cam dua belon bertangkup, nampak pejal and tegang pula tu, perutnya pula taklah flabby tapi firm and menurun kebawah sampai ke tundunnya.

Yg paling saya tak tahan tengok ialah dubur auntie, Oh, My God, mula-mula saya kata pada diriku, dubur auntie Firla saya nii mmg beautiful, besar tapi bulat and menonggek, rasa cam ingin jilat and gigit.

Saya nii mmg dahh lama suka dubur , mmg favourite saya. Kat sekolah pon mmg saya target pompuan yg punngungnya tonggek tapi bukanlah yg besar sebab saya amat terasa horny and nikmat bila cium dubur atau bila budak pompuan duduk atas peha saya and gesel dubur atas batang penis saya.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 02, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

isteri digesek batang lainWhere stories live. Discover now