#56#

418 21 17
                                    

Yeni bölüm: 07 mayıs 2022

Bugün moralim bozuktu cok fazla ödevi yetistirmem gerekiyor ve haftaya sınavlarımız var son güne bırakmadım ama cok sevgili hocalarimiz bizi sevdiklerinden sinavlari 1. Sinavlarsan 2 hafta sonra yapmaya karar kılmışlar.

Bir işkenceye baslamadan önce bölüm yazayım dedim. (Kesinlikle arkadaş zoru değil(!))

___________^-^__________


Onu görmezden gelip yoluma devam etmiştim fakat arkamda bir adet sırıtan Yağız bıraktığımında farkındaydım.

Okuldaki kişiler tören icin siniflarinin bulunduğu yerlere geçiyorlardı. Çoğu kisi sıradaydı fakat hala merdivenlerden inen kisilerde vardı.

Insanlarin tek tük inmesi bittiginde öğretmenler artık marşı okutmuslar ve herkes evlerine ya da yurtta kalanlar yurttaki odalarina ilerliyorlardi.

Odaya gelince çantamı bir köşeye attım ve yataga yüz üstü kendimi attım. Bir süre öyle kaldıktan sonra oda arkadaslarimda gelmisti.

Eski okulumdaki yurda nazaran bu yurtta odalar 4 kisilikti elbetteki her katin sonunda karsilikli olarak 2 ksiilik odalarda bulunuyordu. Ve kız ve erkek yurdu ayrıydı.

Yeni düzenleme her sekilde işime geliyordu. Benim için fark etmezdi ne de olsa.

Kapı sesini duymamla kafamı kaldırıp kimin geldiğine baktım Sıla olduğunu fark edince tekrar kafamı yatağa gömdüm.

Bir süre sonra nefessizlikten ölmemek için doğruldum ve Sıla'ninda benim gibi yattığını gördüm.

Sıla'dan boguk boğuk bir kac bir şey çıktığında; kafasını yatağa gömmesinden kaynaklı olarak sesi boğuk çıkmıştı. Kafasıni kaldırıp;

S: Sıkıldım... yoruldum... uykum var...

Kelimeleri tane tane söylemişti ve tahminimce şuan somurtuyordu.

Odamız kapıdan girince sagda bir küçük banyo ve solda dolaplarimizin bulunduğu küçük bir yer vardı. Sonrasinda ise az ilerleyince sağ tarafta kitaplik ve onun yaninda 2 li ranza ve sol taraftada sadece 2 li ranza bulunuyordu kitapligin orada ve karşı taraftada askılıklar bulunmaktaydı.

Sude: ne yapayım?

Çok yorulmuştum. O yüzden yataktan kalkabilecek durumda bile değildim.

Sıla; bişiler

Ona ters bir bakış atmıştım o da yatakta doğruluğundan bakışlarımı görmüştü.

Düşlerinizdeki bahçelere...


Beyaz KürklülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin