8 • 𝐖𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐩𝐫𝐢𝐧𝐠

967 87 9
                                    

Avengers Base, 2015

"Steve," diye usulca fısıldadı Wanda. Adamdan yayılan acıyı hissediyordu. Onun aksine kapının orada duran Pietro bile şaka yapamayacak kadar mutsuzdu. "Bir hafta oldu. Eğitimlere gelmelisin."

"Neden?"

İki kardeş de böyle bir soru beklemedikleri için afalladılar. Pietro cevap verdi. "Onu bulmamız daha kolay olsun diye. Eğitimsiz hiç şansımız olmaz."

"Güzel konuştun çocuk." Dedi Steve Rogers. "Ama umudumu yitirmiyorum zaten. Sizi Natasha da eğitebilir."

"Ama o resmen bizi dövüyor." Dedi Wanda yüzünü buruşturarak. Steve buna hafifçe kıkırdadı. Tahmin edebiliyordu. "Dövüşmek güzel değil."

Bu cümleyle geçmişe gittiğini hissetti. Sarışın kıza yumruk atmayı öğretirken hep aynı cümleyi duyardı. Hayat kurtarmak isteyen bir kızdan zarar vermesini isteyemezdi. Kendisini korumasını öğrenirken bile başkaları zarar görür mü endişesini taşırdı. Kalbi, bu kadar yumuşak başka kimseyi görmemişti.

"Stella da böyle derdi." Dedi kısıkça ama ikisi de duymuştu.

"O ölmedi, sadece kayıp." Dedi Pietro. "Hem onu bulamazsak bile o bizi bulur."

"Alpine gitti. Bulamaz."

"O Stella Campbell, yüzyıllık bir dahi. Tabi ki de bulur." Dedi Wanda gülerek.

Pietro içeri girdi ve Steve'in diğer yanına gelerek koluna girdi. Kız kardeşi ne yapacağını anlayarak diğer kola girdi. "Bu yüzden ahlaklı bir rahibe ol ve bize öğretmenlik yap." Dedi Pietro onu kaldırmaya çalışarak. Wanda da aynı şeyi denese de sarışın adam yerinden kımıldamadı.

"Kalkmamı söylemeyi unuttunuz." Dedi Steve gülerek ayağa kalkarken.

Pietro somurtup burun kıvırdı. "Aman be."

Kansas, HYDRA Base, 2015

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kansas, HYDRA Base, 2015

Kırmızı defter açıldı. Bucky Barnes ve Stella Campbell için zehirli kelimeler okunmaya başladı.

"Синий," Mavi.

"Океан," Okyanus.

"Исчезновение," Kaybolma.

"Доктор," Doktor.

"Январь," Ocak.

"Весна," Bahar.

"Холод," Soğuk.

"Любовь," Aşk.

"Жизнь," Bir hayat.

"Отец." Baba.

"Доброе утро, солдат." Günaydın Asker.

"Я готов служить." Göreve hazırım.

Bahar Askeri GerçekliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin