تهدید

1.5K 213 117
                                    

   باز شدن چشم‌هاش، جونگکوکو دید که بهش زل زده. لبخند زد: صبح بخیر.

جونگکوک هم با لبخند جوابشو داد: صبح بخیر عزیزم.

جیمین پتو رو کنار کشید و با بدن لخت دوتاشون مواجه شد: آهه دیشب همینطوری خوابیدیم! در اتاق هم قفل نبود! فاااک.

_ اشکالی نداره فقط نادیده بگیر.. دوش بگیریم؟
.
.
بعد از دوشی که با شیطنت‌های دو پسر همراه بود، لباس پوشیدن و از اتاق خارج شدن. صدای همه اعضا بلند شد و هرکدوم چیزی می‌گفتن.

جین بلند گفت: اینارو از من دور کنین! من تا صبح نخوابیدم.

هوسوک با لبخند پر شیطنتی پرسید: خوبین؟ کمر و باسنتون سالمه؟

هردوشون می‌دونستن اگه بخوان خجالتشونو نشون بدن، مدت‌ها دست انداخته می‌شن پس فقط ایگنورشون کردن.

نامجون گفت: صبحونه رو جمع نکردیم.. رو میزه هنوز.

: ممنون هیونگ.
جیمین گفت و به همراه جونگکوک، دوتایی برای خوردن صبحونه راهی آشپزخونه شدن.
.
.
صبحونه‌اشون تموم شد و حالا جیمین کنار یونگی روی مبل نشسته بود و جونگکوک برای انجام کاری وارد اتاقش شد. با خروج جونگکوک از اتاق با لباس‌های بیرونی، هوسوک کنجکاو پرسید: امروز که روز تعطیلمونه. جایی باید بری؟

جونگکوک همونطور که به سمت جیمین میرفت جواب داد: آره ولی زود برمیگردم.

گفت و با خم شدنش بوسه‌ای روی گونه دوست‌پسرش نشوند که صدای یونگی رو بلند کرد: یا یااا.. جلوی من از این کارا نکنین!

تهیونگ با چشم‌های قلبی گفت: عاییشش چندشا.. چقدر سوییت شدین!
.
.
+ همه چی خوب پیش می‌ره؟
تهیونگ بود که بعد از خلوت شد هال، از جیمین پرسید. پسر بزرگتر جواب داد: عالی پیش می‌ره. نگرانم نباش تهیونگاا.

لبخند شیطانی تهیونگو دید: چطوری به توافق رسیدین؟

نگاه چپی که جیمین به تهیونگ انداخت باعث شد بیخیال سوالش بشه و روی پای پسر دراز کشید: رابطه‌اتون همونطور که می‌خواستی پیش می‌ره؟

جیمین دستشو به نوازش موهای سولمیتش دعوت کرد: آره خوبیم. قهرمون هم که حل شد. فعلا همه‌چیز خوبه. جونگکوک برای من بهترینه.

پسر کوچیک‌تر سرشو بالاتر برد تا صورت جیمینو ببینه: خوشحالی؟

جیمین برای تایید، پلک رو هم فشرد: خوشحالم.

+ برات خوشحالم. همیشه خوشحال بمون. خب؟

: خب!

+ قول انگشتی؟

جیمین خندید و جواب داد: قول انگشتی.
.
.
وارد کمپانی شد و بعد از صحبت کوتاهی با منشی، وارد اتاق پی دی نیم شد.

(Damn chocolate)شکلات لعنتیDonde viven las historias. Descúbrelo ahora