İ.M1: KUMARA YATIRILMIŞ CAN

172 48 32
                                    

💌

Merhaba güzel insan öncelikle bir kaç bir şey söyleyip sonra seni hemen bu heyecanlı bölüme almak istiyorum.
Bu kitabın ben de yeri her kitabım gibi ayrı ama eminim senin için de ayrı olucak. Çünkü hepimizin zaman zaman vazgeçmişlikleri vazgeçmek istediği şeyler oluyor. İnsanız yoruluyoruz, insanız korkuyoruz. Bu kitaptaki kişide yorgun, korkak çünkü o da senin benim gibi bir insan. Onu en iyi sen anlarsın seni en iyi o anlar.

Aynı bedendeki farklı yaralarız. Acın Acım.

Seni acıtan yaralara bir mektup göndermeye hazır mısın?

Öyleyse hadi gel beraber kanayalım.

"İNTİHAR ETMİŞ HER HİSSİM HER CİSMİM HER DÜŞÜM VE DE HER DÜŞÜNCEM BU MEKTUPLAR SANA"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"İNTİHAR ETMİŞ HER HİSSİM HER CİSMİM HER DÜŞÜM VE DE HER DÜŞÜNCEM BU MEKTUPLAR SANA"

💌

MEVTİM'E;

Sevgili Mevt bu belki sana yazdığım ilk mektup belki de son mektubumdur. İnan bana bunu ben de bilmiyorum.

Tek bildiğim yaşadığım saydıkları bu ömrüm boyunca hiçbir şey bilmeyişimmiş. Kendini bilmez bir insanmışım öyle diyorlar.

Onlar ne derse desin. Onlar zaten hep bir şeyler diyorlar.

Kim olduğumu hatırlamayalı öyle çok uzun zaman oldu ki Mevt. Kadın mıyım yoksa erkek mi? Saçlarıma ak mı düşmüş yoksa gelecek için telaş içinde miyim? Bir ailem beni seven herhangi biri var mı yoksa yersiz yurtsuz ve kimsesiz miyim?

Tek bildiğim bir çocuk olamayışım. Çünkü bu kocaman odanın tavanından sarkan kalın ve kısa ipi asmaya bir çocuğun boyunun yetemeyeceği. Hayır, hayır üzerinde oturduğum sandalyeyle de bir çocuğun boyu o ipi oraya asmaya yetmez.

İp demişken korkma intihar etmeyeceğim. En azından şu anlık. Bu mektubu yazış, bu masadan kalkış, sana derdimi anlatış intihar etmeyeceğim.

Sana dedim ya mektubun başında bu sana yazdığım belki ilk belki de son mektubumdur diye anlayacağın her şey sana bağlı yine ve yine.

Sıradan bir cevap yazar mısın bana ben de dahil adını bile bilmediğin herkes gibi ya da özel bir mektup olur mu ki benimkisi? Sadece bana özel bir mektup Mevt yazar mısın ki yoksa okumaya bile tenezzül etmez misin bu mektubu? Sen de herkes gibi görmezden mi gelirsin beni.

Peki o zaman ben ne yaparım devam edebilir miyim daha az önce yapacağım şeye. Şuan bu üzerin de oturduğum sandalyeyi birazdan ayaklarımın altından çekebilir miyim? Vazgeçip gidebilir miyim senden Mevt senin benden her gün vazgeçip gittiğin gibi.

Vazgeçsem iyileşir mi yaralarım ya da en azından daha az acıtmaz mı?

Çaresizim Mevt inan ki çok çaresizim. Kocaman bir odadayım duvarlar bembeyaz. Demir başlıklı bir yatak var beyaz duvara dayalı örtüleri bembeyaz. Yatağın yanında iki gözlü küçük bir komodin var üzerinde tozlu olduğu her halinden belli bir gece lambası. Yere halı sermemişler fayanslar buz gibi.

Oturduğum sandalye ve üzerinde sana mektup yazdığım ir masa var önümde. Önümdeki kağıtlar, üzerimdeki kıyafetler bile bembeyaz. Sanki biri beni delirtmek için beni bu odaya kapatmış. Belki de zaten bir deli olduğum için bu odaya kapatılmışımdır kim bilir?

Dedim ya çaresizliğim dışın da hiç bir şey bilmiyorum. Şu beyaz kapının ardında bir hayat var mı? Bu arada evet kapı da beyaz. Bilmiyorum...

Elim ne ipe gidiyor ne kapıya bir kaleme gitti. Her şey bembeyazken bir sana düşüncelerimi aktardığım mürekkep simsiyah. Düşüncelerim kara düşlerim kara ben ne yaşadım da her şey bembeyazken bu odada sana giden içim kapkara Mevt.

Ben ne yaşadım da ne yaşayamadım da kendini bile bilmez bir hale geldim, bu kadar çaresiz oldum?

Çaresizliğin adını intihar koymuşlar Mevt. Çarem olsa sana yazar mıydım ?

Seninle bir kumar oynayalım ne dersin? Bahislerin arttığı işlerin kızıştığı çok kanların döküleceği fakat ortaya temiz bir iş çıkacağı bir kumar.

Hayır, hayır... Bu bahsettiğim poker, rus ruleti ya da herhangi bir kart oyunu değil. Zaten bu ismini saydığım oyunlardan da hiçbirini bilmediğimi düşünüyorum.

Ben daha canlı bir şeyden bahsediyorum. Ortaya canımı koyuyorum.

Dur hemen hiddetlenme daha anlatacaklarımı dinlemedin. Oyunun kurallarını öğrenmedin ben kazanırsam ne olacağını da söylemedim. O yüzden çatma o kaşlarını da beni dinle.

dedim ya şu anlık intihar etmeyi düşünmüyorum her şey sana bağlı diye. İşte ben bu mektubu bitirdikten sonra bir şekilde sana ulaştıracağım. İpin ucunda olmamda kapının ardında olmamda sana bağlı. Bir nevi kumar anlayacağın. Ve kumar masasına yatırılmış bir adet can.

Bakalım bu adını, yaşını, kaç yılında, nereli ve neye benzediğini bile bilmeyen insanın intihar mektuplarına cevap verebilecek misin?

Unutma Mevt bu kumar masasında iki kişi tek oyuncu var. Doğru hamle hayat kurtarır.

Görünmez kartlar dağıtıldı taşlar dizildi şans ipin ucuna gerildi. Oyun hem başladı hem de sonsuza dek bitti.

Cevabını iki dünya arasında bekliyor olacağım. Beni arafta çok bekletme sevgilim.

GÖNDEREN:
MEVTİNE MEFTUNUN

Hemen sıcağı sıcağına bölüm hakkındaki düşüncelerini almak istiyorum.

Sence meftun ne yapmaya çalışıyor?💌

İntihar eder mi yoksa blöf mü yapıyordur?💌

Sizce mevt meftuna cevap yazar mı?💌

Gerçi daha yolun çok başındayız. Her şey ilerde daha da netliğe kavuşucak.

Bir daha ki bölüme kadar kendine çok çok iyi bak güzel insan. Instagramla tiktok' a da beklerim.💫

MEVTİNE MEFTUN; İNTİHAR EDEN MEKTUPLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin