𝑷𝒂𝒓𝒕 1
𝖨𝗇𝗍𝗋𝗈𝖽𝗎𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇- 𝖸/𝗇 𝗂𝗌 𝖺 𝗄𝗂𝗇𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗐𝗁𝗈 𝗅𝗂𝗏𝖾𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋. 𝖲𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗋𝗄𝗌 𝗂𝗇 𝖺 𝖼𝖺𝖿𝖾. 𝖧𝖾𝗋 𝗆𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖽𝗂𝖾𝖽 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 10 𝗒𝖾𝖺𝗋𝗌 𝗈𝗅𝖽. 𝖧𝖾𝗋 𝖿𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗂𝗌 𝗏𝖾𝗋𝗒 𝖺𝖻𝗎𝗌𝗂𝗏𝖾. 𝖧𝖾 𝖻𝖾𝖺𝗍𝗌 𝗁𝖾𝗋 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝖿𝗈𝗋 𝗌𝗆𝖺𝗅𝗅 𝗆𝗂𝗌𝗍𝖺𝗄𝖾𝗌. 𝖧𝖾 𝗂𝗌 𝖺 𝖽𝗋𝗎𝗀 𝖺𝖽𝖽𝗂𝖼𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗌𝗄𝗌 𝗒/𝗇 𝖿𝗈𝗋 𝗆𝗈𝗇𝖾𝗒. 𝖨𝖿 𝗌𝗁𝖾 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇'𝗍 𝗀𝗂𝗏𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗇𝖾𝗒, 𝗁𝖾 𝖻𝖾𝖺𝗍𝗌 𝗁𝖾𝗋 𝖬𝖾𝗋𝖼𝗂𝗅𝖾𝗌𝗌𝗅𝗒
𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄 𝗂𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖬𝖺𝖿𝗂𝖺 𝗄𝗂𝗇𝗀. 𝖧𝖾 𝗂𝗌 𝖼𝗈𝗅𝖽-𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝗆𝖺𝖿𝗂𝖺 𝖻𝗎𝗍 𝗁𝖺𝗌 𝖺 𝗌𝗈𝖿𝗍 𝗌𝗂𝖽𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗁𝗂𝗌 𝗅𝗈𝗏𝖾𝖽 𝗈𝗇𝖾𝗌. 𝖧𝖾 𝗂𝗌 𝗏𝖾𝗋𝗒 𝖼𝗋𝗎𝖾𝗅 𝖺𝗇𝖽 𝗋𝗎𝗍𝗁𝗅𝖾𝗌𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝗁𝗂𝗌 𝖾𝗇𝖾𝗆𝗂𝖾𝗌. 𝖤𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾 𝗂𝗌 𝗌𝖼𝖺𝗋𝖾𝖽 𝗈𝖿 𝗁𝗂𝗆.
𝖸/𝗇 𝖯𝖮𝖵 - 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗅𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗎𝗇𝖻𝖾𝖺𝗋𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗉𝖺𝗂𝗇. 𝖸𝖾𝗌,𝗆𝗒 𝖿𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖻𝖾𝗍 𝗆𝖾 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇. 𝖡𝗎𝗍 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖼𝖺𝗇 𝖨 𝖽𝗈 𝗇𝗈𝗐? 𝖨 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗍𝖼𝗁 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝖾𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗆𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗌𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝗁𝖺𝖽 𝗍𝗈 𝗀𝗈 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝖿𝖾. 𝖮𝗁 𝗆𝗒 𝗀𝗈𝖽! 𝖫𝖾𝗍'𝗌 𝗀𝖾𝗍 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝖿𝖺𝗌𝗍 𝗈𝗋 𝗍𝗈𝖽𝖺𝗒 𝗆𝗒 𝖻𝗈𝗌𝗌 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗐 𝗆𝖾 𝗈𝗎𝗍! 𝖨 𝗀𝗈𝗍 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝖺𝗌 𝗊𝗎𝗂𝖼𝗄𝗅𝗒 𝖺𝗌 𝗉𝗈𝗌𝗌𝗂𝖻𝗅𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝗈𝗏𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝖻𝗋𝗎𝗂𝗌𝖾𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗆𝖺𝗄𝖾𝗎𝗉. 𝖨 𝗋𝗎𝗌𝗁𝖾𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁𝗈𝗎𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝖼𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗆𝗒 𝖿𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗐𝗁𝗈 𝗐𝖺𝗌 𝖼𝖺𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾.
𝖠𝗌 𝖨 𝗋𝖾𝖺𝖼𝗁𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝖿𝖾, 𝖨 𝗌𝖺𝗐 𝗆𝗒 𝖻𝗈𝗌𝗌 𝗀𝗅𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝗀𝗋𝗂𝗅𝗒 𝖺𝗌 𝗂𝖿 𝗁𝖾'𝖽 𝗄𝗂𝗅𝗅 𝗆𝖾. 𝖡𝗎𝗍 𝖨 𝗄𝖾𝗉𝗍 𝖼𝖺𝗅𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝖺𝗉𝗈𝗅𝗈𝗀𝗂𝗓𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗆.
𝖸/𝗇 - 𝖲-𝗌𝗂𝗋 𝗉𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾 𝖿𝗈𝗋𝗀𝗂𝗏𝖾 𝗆𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗈𝖽𝖺𝗒. 𝖨 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝖻𝖾 𝗅𝖺𝗍𝖾 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇.
𝖸/𝖻 - 𝖸𝗈𝗎 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗌𝖺𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗍𝗈 𝗆𝖾 𝗌𝗂𝗇𝖼𝖾 𝖺 𝗐𝖾𝖾𝗄 𝖸/𝗇! 𝖭𝗈𝗐 𝖺𝗅𝗅 𝖨 𝖼𝖺𝗇 𝖽𝗈 𝗂𝗌 𝖿𝗂𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎!
𝖸/𝗇 - 𝖭-𝗇𝗈 𝗉𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾 𝗌-𝗌𝗂𝗋,𝖨 𝖼𝖺𝗇'𝗍 𝗅𝗈𝗈𝗌𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗃𝗈𝖻.
𝖸/𝖻 - 𝖩𝖴𝖲𝖳 𝖦𝖤𝖳 𝖫𝖮𝖲𝖳!𝖠/𝗇 - 𝖲𝗁𝖾 𝗅𝖾𝖿𝗍 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁𝗈𝗎𝗍 𝗌𝖺𝗒𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗄𝗇𝖾𝗐 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗈𝖿 𝗇𝗈 𝗎𝗌𝖾. 𝖶𝗁𝖾𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗌𝗁𝖾 𝗂𝗌 𝗌𝖺𝖽 𝗌𝗁𝖾 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗀𝗈𝖾𝗌 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝖺𝗏𝗈𝗎𝗋𝗂𝗍𝖾 𝗅𝖺𝗄𝖾. 𝖲𝗁𝖾 𝗀𝗈𝖾𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗁𝖾𝗋 𝗆𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗎𝗌𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝗁𝖾𝗋 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗐𝖾𝖾𝗄𝖾𝗇𝖽.
YOU ARE READING
Mafia's love story
Romance𝘛𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺 𝘪𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘣𝘺 𝘮𝘦. 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘥𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘸𝘳𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘴 𝘥𝘰𝘯𝘦 𝘣𝘺 𝘮𝘦 𝘤𝘳𝘦𝘥𝘪𝘵𝘴 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵𝘧𝘶𝘭 𝘰𝘸𝘯𝘦𝘳.. 𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘳𝘦𝘢𝘥 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘧𝘧𝘴.. ...