נ.מ. הארי
סיימנו לאכול, ודמבלדור אמר שנצא להביא את השבעה הנותרים. דמבלדור הושיט קדימה מפתח מיושן.
"אממ, אדון דמבלדור?" הייזל שאלה בשקט.
"כן?" דמבלדור חייך בנעימות.
"אנחנו יכולים לא לבוא?" היא הסתכלה על כל חבריה באיטיות. אחרי רגע קלטתי שהם עייפים.
"כמובן" דמבלדור הוביל אותי, את סיריוס ולופין החוצה. אחזתי בידו של דמבלדור ומפתח המעבר הופעל. הרגשתי את המשיכה הרגילה בקורקבן, והכל השחיר. הופענו ביער, שבו כבר הייתה קבוצת נערים, שברגע שהגענו קפצו על רגליהם. הם היו שבעה נערים ונערות, שנראו יפהפיים בצורה על-אנושית. הם גם כולם היו לבושים בבגדים מפוארים משובצים ב- מה אלה, יהלומים?
"שלום, אני סופי" הנערה עם השיער הבלונדיני והעיניים החומות חייכה, "ואלה פיץ, קיף, ביאנה, טאם, לין ודקס" היא הצביעה כל פעם על מישהו אחר.
"שלום, אני אלבוס דמבלדור, ואלה סיריוס בלק, רמוס לופין והארי פוטר" דמבלדור הצביע עלינו, כל אחד בזמן שקרא בשמו.
"היי" קיף חייך.
"אזז.... מה הסיפור שבגללו אנחנו נפגשים?" ביאנה שאלה בהיסוס.
"אתם קוסמים, ומשום מה לא קיבלתם את ההזמנה שיועדה לכם, שהזמינה אתכם לבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות. אני מזמין אתכם עכשיו, באיחור, ואסביר לכם הכל על עולמנו בבית המבטחים. אנא, אחזו בידי" דמבלדור הושיט את ידו קדימה, וכל הקבוצה תפסה בה בהיסוס.
פיץ אמר משהו בשפה מוזרה, וכולם הנהנו.
"קדימה" לין לחשה באנגלית משובשת. לכל הקבוצה היה מבטא משונה שלא הצלחתי לזהות. אולי בריטי? לא, לא נראה לי... ואז התעתקנו. כשהגענו שמעתי קול הקאה. הסתובבתי וראיתי את כולם מלבד סופי וקיף מקיאים.
"חברה', אלווין הביא לי שיקוי נגד בחילה ליתר בטחון" סופי חיטטה בתיק שהיה מפוצץ בבקבוקונים. היא שלפה אחד וטיפטפה טיפה לתוך פיו של כל אחד חוץ מקיף.
"איך עכשיו?" סופי שאלה בדאגה.
"הכל טוב, איך את וקיף לא הקאתם?" פיץ מלמל והתרומם מתנוחת הכריעה שבה עמד כשהקיא.
"זינוק עם האור של הכוכבים הלא ממופים הרבה יותר גרוע" קיף מלמל.
"טוב, אז איפה בית המבטחים שלכם?" ביאנה הביטה בבתים הישנים בגועל, כאילו ציפתה לארמון.
"תקראו מה שכתוב כאן" דמבלדור הושיט להם דף.
"אממ, האמת היא שרובנו גדלנו בארץ אחרת, וכמה מאיתנו לא יודעים לקרוא באנגלית" סופי אמרה בשקט, וטאם הנהן.
"אם ככה, מי שיכול לקרוא יגיד לאחרים מה כתוב. אבל אני ממליץ לכם ללמוד אנגלית, כי בית הספר כולו באנגלית." דמבלדור חייך.
"המפקדה הסודית של מסדר עוף החול נמצאת בכיכר גרימולד מספר 12" סופי הקריאה מתוך הדף.
"עכשיו תתרכזו במילים" דמבלדור אמר. הם הנהנו. עברו כמה שניות שקטות, ואז עיניהם התרחבו בהלם.
"בואו ניכנס" דמבלדור הוביל אותם לתוך הבית.
YOU ARE READING
סודותיו של וולדמורט
Fantasyיש לוולדמורט שלושה נכדים מהחצויים, פרסי, ג'ייסון ותאליה. הארי מגלה קשיים בהתחברות לחבורה המוזרה, וחושד בהם על כל דבר קטן. בנוסף, שבעה אנשים נוספים מצטרפים אליהם להוגוורטס. אחרי גיבורי האולימפוס, לא כולל גורלו של אפולו (ספר גרועע!) אחרי הספר השישי של...