⤏ He Will

13 2 1
                                    

Tytuł: He Will→link do książki na portalu w komentarzu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Tytuł: He Will
link do książki na portalu w komentarzu

Opis:

Co będzie dalej? - To chyba najbardziej nurtujące pytanie każdego fana jakiejkolwiek opowieści. Moja odpowiedź? - „He Will".

Zapraszam w szczególności wszystkich entuzjastów serialu „Hannibal" (ale nie tylko).

Uwagi techniczne:

❧ Próbuję dogonić poziom złożoności oryginału - nie wiem, czy mi wychodzi, ale jeśli nie, to proszę od razu nie bić i nie krzyczeć, że dno. Staram się, okey? Po prostu napiszcie mi, jak coś się nie klei, a będę starała się to ogarnąć.

❧ Oryginał jest queer, ale to będzie (coraz) bardziej, więc jeśli związki homoseksualne w serialu Cię drażniły, tu będzie tak sami i (później) gorzej.

❧ Piszę to powoli, bo: fabuła jest złożona i nie chcę wtopić (to raz); mój perfekcjonizm nie pozwala mi szybciej (to dwa); moje życie osobiste dodatkowo się pokomplikowało i często nie wyrabiam na zakrętach codzienności (to trzy).

Życzę przyjemnej lektury! :)

Seria: -

Tom: -

Fandom: Hannibal (serial)
Relacje: główne → homoseksualne (slash, femslash),
poboczne → heteroseksualne, relacje rodzinne.
Shipy: główne → Hannibal L. ♥ Will G.;
poboczne → Margot V. ♥ Alana B., Chiyoh ♥ Mei Lin (OC), Mary G. ♥ Will G. (wspom.), Honey B. (OC) ♥ William L (Will G.), ??? ♥ ???.
Ostrzeżenia: mogą wystąpić sceny erotyczne, plastyczne opisy miejsc zbrodni lub niektórych ich elementów, morderstw, dylematy moralne i wątpliwe moralnie wnioski.
Tagi: fxf, hannigram, kanibalizm, kontynuacja, krwawe, mordercy, murderfamily, murderhusbands, murderwives, mxm, poupadku, psychopata.

Wcześniejsze okładki:

Dodatkowe informacje o książce i jej pisaniu

Rok powstania: 2017 (pomysł i początek), 2019 – xxxx

Data premiery: 2019-08-01

Data finału: xxxx-xx-xx

Status: powoli pisane dalej.

Objętość tekstu: 16 rozdziałów/ 213 stron/ 382.177 znaków (na 2023-07-12).

Inspiracje:

Po-serialowe rozmyślania i tęsknota za serialem przerodziły się w pomysł na opowiadanie.

Inne ciekawostki:

❊ Kiedy wymyślałam wiek bohaterów i próbowałam rozplanować chronologię wydarzeń od upadku z klifu, zrobiłam to intuicyjnie, osądzając „na oko" wiek postaci serialu. Dopiero przy weryfikacji tego pomysłu w oparciu o strony fanowskie, odkryłam, że prawie trafiłam, jeśli założyć, że wiek podany tam to ich wiek z ostatniego odcinka serialu. A w dodatku w roli aktualnej „ofiary" obsadziłam osobę, która ma teraz dokładnie tyle lat, co Will miał na klifie. Ciekawy zbieg okoliczności, prawda?

❊ Mówi się, że pisarz zawsze wplata trochę siebie w każdą opowieść. W tej moje są wszystkie kucharskie błędy Willa. Jeśli chcecie wiedzieć, na czym autorka się wyłożyła w kuchni, zapraszam do lektury. ;)

Rekomendacje, recenzje i oceny


Dodaj swoją!

Fragmenty ✄

Prawdopodobnie ziarnko prawdy tkwiło w stwierdzeniu, że najmocniej ludzi podnieca także to, co równocześnie ich przeraża. W tym momencie całe jego ciało wręcz delikatnie wibrowało z oczekiwania, ale też niezrozumiałego i nagłego lęku.

Masz w dalszym ciągu szansę uciec, wiesz? – dodał uprzejmie Will, spoglądając mu w oczy znad zapalonych świeczek. – Gotowałem.

Jimmy, czy wy...

To nie tak, jak wygląda, szefie! My nie...

Nie sądziłem, że nawet po tylu latach będziesz nadal miał problemy z zaufaniem, Will.

Nie mam problemów z zaufaniem – zripostował. – Obaj wiemy, w czym mogę ci zaufać, a w czym nie.

Leżał w ciemności. Zastanawiał się, gdzie są teraz. Czy zabijają właśnie kogoś? Czy prowadzą całkiem nudne życie? Jedzą śniadanie, obiad, kolację...? Takie myśli towarzyszyły mu każdego wieczoru. Nieważne, jak bardzo ekscytujący dzień miał za sobą. Nawet widok świeżego trupa nie potrafił go rozproszyć na długo.

Przewodnik CzytelnikaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz