Dünya denen yerde uyanmak

9 0 0
                                    

Sizce dünyada herkes eşit midir, mutlu mudur, aynı şartlar altındamıdır?

Ya da şöyle mi başlasam siz hiç eşit olan iki insan gördünüzmü?

Siz hiç kendi isteğiyle dünyaya gelen kendi hayatını seçen birini gördünüzmü?

Sizce insanlar her güldüğünde mutlu mudur?

Türkiye'nin en köklü ailelerinden birinde doğan Yağız Atasoy ile İklim Sarnıç'ın hikayesini dinleyin o zaman.

İklim'in ağzından

Merhaba ben İklim insanlar beni ailem sayesinde tanır anlatmak istediğim tüm arkadaşlığım ailem üzerine kurulan arkadaşlıklar.

Ben ne kadar belli etmesem de apaçık ortada.Ben Türkiye'nin en köklü, en zengin ailelerinin birinde doğdum.

İnsanlar bunu şans olarak tanımlarlar ama ben pek şans olduğunu düşünmüyorum.

On gün önce yirmi yaşıma girdim ve on dokuz yaşından beri ailemdem uzakta Brezilya'nın Bahia eyaletinde yaşıyorum.Ailemden on bin yedi yüz elli kilometre uzaktayım.

Brezilya'nın en köklü üniversitesinde tıp okuyorum.Her şey gayet normal ilerliyordu taki o güne kadar...

Herşey okulumun etrafında dolaşan o adamlarla başladı.Kantinde arkadaşlarımla yemek yerken bir anda takip edildiğimi fark ettim.Ve işte o zaman aklıma geldi bunlar onlardı.

Ne de olsa bu sondan kaçış yoktu evet ben kaçaktım ailemden kaçıp buraya yerleşmiştim ve güzel bir düzen kurmuştum.Ama bu bilindik sondu.Ailem beni arıyordu ama ben onları aramıyordum bana yaşattıklarını asla unutamıyacağım.

Bu gün uçakla Türkiye'ye dönüyorum evet bu kadarmış.Umarım anlamışsınızdır ailemin beni ne kadar kayda aldığını.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 03, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EŞİTLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin