Niki niki niki kafamda dönüp dolaşıyor nasil bu kadar yakisikli ve karsi koyulamaz biri yarın yanina gitmicem bakalim nolcak
Yarın...
Vee okul cikisi geldi catti. Ben direk hizlica flash gibi kosarak eve gittim. nefes nefese kalmistim. Annem moralimin biraz farkinda olacak ki bana bisi sormuyordu. Ve direk odama ciktim ve direk yatış her zamanki gibi
Nikinin anlatımıyla...
Sunoo gelmedi gelmiyecekte ama ben ona gideceğim ne olursa olsun artık... Ve ilk isim kapiyi calmak basarabilirsin nikissi dedim ve zile bastim.
kapiyi annesi acti ve "ah niki cok uzun zaman oldu gelmeyeli sey sunoo uyuyor istersen otur biraz"dedi.bende "yoo sorun degil odasina cikarim ben" deyip direk eve girdim ayakkabilarimi cikardim ve dogru odasina yoneldim.
Kapisini actigimda uyuyordu. Ne cabuk uyumustu .İceri girdim ve kapiyi kapattim.yuzu bana donuktu kendimi tutamadim ve yanagindan kucuk minicik yumusacik bir opucuk aldim.
Sunoo bir anda gozlerini acti ve "siktir ruya mi bu lan yoksa niki odamda mi" dedi. Bende "sana bir daha kufur etme demedim bi ben " deyip sacini karistirdim."niye geldin" dedi,"bunu vermek icin sunoo"dedim ve mektubu uzattım."
bunu kimin mektubu"diye sordu .hahaha plan muq isliyordu."kuslar yollamisti bana sana atolyede vercektim ama gelmedin bende acil diye evine geldim
."ne yani sadece bunun icin mi geldin"dedi."tabiiki hayir sunoo seni ozledim sana sarilmayi cok sevdim, beni biliyorsun temas bagimliligim var biraz"dedim.
bir anda sunoo boynuma sarildi ."sadece senin icin yapiyorum bunu bil "dedi ve daha sıkı sarildi."tesekkur ederim sunooshi iyiki varsin "dedim ve daha sıkı sarildim."niki simdi ben bu mektupu yazan kisiye cevap vermek istesem mektubu yazip sana mi verecegim"dedi.
bende evet manasinda basimi salladim."hmm birde hala sana küsüm bunu bil"dedi.yine evt mnasinda kafami salladim ve sarilmayi birakip kapiya yoneldim.bana nereye bakisi atti bende"daha fazla sarilirsam kendimi tutamayacagim sunooshi"dedim ve odadan ciktim.sonrada evden...gercekten kirdim sunooyu ama bu biraz yunusatti gibime geldi...
Sunoonun anlatımıyla...
Niki gittikten sonra hemen mektubu actim ve okumaya basladim...
"Seni seviyorum ama sen bunu görmüyorsun.o kadar korkağım ki sana açılamıyorum sunoo.hep seni görmek istiyorum. Sarılmayı, öpmeyi,ve seni sevdiğimi haykırabilmeyi.
benim başka çarem kalmadı bu yüzden sana yazıyorum. Elbet bir gün karşına çıkacağım bunu unutma. Ama ne kadar erken karşına çıkmamı istiyorsan bana mektup yazmaya başla.
Sende birininden hoşlanıyorsan isim vermeden duygularını dökebilirsin.ben seni hep dinlerim ddeonu kimsenin dinlemediği kadar...
Aşık bir civciv den sana "Tanrım ne kadar güzel yazmış. içini dökmüş kim acaba bu kişi.şimdi bende yazdığım zaman nikiye vereceğim o götürcek . bi tık garip ama yinede bu kişi kim bulmak ve bilmek istiyorum.
en azından beni seven birini buldum yani nikiyi unutma vakti geldi gibi. belki bende hoşlanırım onun benden hoşlandığı gibi. belki belki bende severim onu hatta nikiden de çok. tamam şimdi yazmaya başlayayım...
"merhaba beni seven,benden hoşlanan ama açılamayan kişi.lütfen korkma istediğini yapabilirsin.ama ben birini seviyorum hemde deli gibi.
yanında domatese dönüyorum ve hep sırıtasım geliyor ama o benim duygularımı görmüyor gibi.birinden hoşlandığımı sadece 2 kişi biliyor.biri heesung hyung ve biride sen.belki senden hoşlanabilirim ve onu unuturum.ama kolay olacağa benzemiyor çünkü onu ilk gördüğüm andan beri seviyorum.
ben sana yazıyorum ve sende bana yazmaya devam et civciv. sakın ansızın yazmayı bırakma eğer beni seviyorsan yazmaya devam et.Ddeonu dan sana civciv "
evet yazdım ve yarın bu mektubu nikiye vereceğimki civciv e götürsün...
evet şimdi anlamayanlar varsa bu civciv yani mektubu yazan kişi niki hislerini sunooya bu yöntemle döktü yani sunoo nikiye mektubu götürünce niki kendisi okuyup yazacak çünkü civciv kendisi ... evet bi tık spoiler oldu gibi herneyse bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First kiss❣︎SunKi❣︎
Novela JuvenilOkumayin ilk fic ve cok crince okumasi var diye silmiyroum ama sona dogru guzellesiyo