In primul rand ii multumesc lui IasmyKillha pentru coperta.
Lucy Thompson locuieste in Chicago impreuna cu mama si sora ei.
Ea are 16 ani si o experienta mare cu baietii.
Parul ei blond,ochii de un verde deschis si pielea mereu bronzata pot innebuni orice baiat.
Ea e genul de bag girl,dar in interiorul ei este o fata sensibila.Este populara scolii sale ,toti o admira.
Lucy crede ca niciodata nu se va indragosti de un baiat obisnuit,pentru ca pana acum a avut relatii doar cu cei rai.Dar stim toti ca se inseala.Zâmbetul lui Dean o farmecă,dorindu-si sa il cunoască mai bine ,sa știe ce ascunde acel zâmbet.Cand avea 7 ani,tatal ei,Michael, a facut un accident de masina si a cazut intr-un lac,iar de atunci mama ei,Miranda,nu si-a mai gasit perechea.
Parintii ei erau minunati impreuna,mama ei avand 32 de ani, iar tatal ei 36. Ii vedeai mereu tinandu-se de mana,fericiti.Mergeau des in vacante, in toate tarile de pe oricare continent.Totul pana in ziua accidentului.Viata ei a mers bine pana acum.A avut mereu zambetul pe buze,note cat de cat bune la scoala.Sora ei o facea fericita in fiecare zi,dar decesul tatatui ei a distrus-o pentru mult timp.Prietenii si familia ei au ajutat-o sa treaca peste,dar numai ea stie ce e in inima sa si cat de mult sufera.Avea o legatura foarte stransa cu Michael.
Invata la liceul de arte "Regina Maria", iar profilul ei este muzica.Poate canta orice melodie,multa lume ar vrea talentul ei .Isi gaseste mereu linistea cantand o piesa, se pierde in lumea muzicii.Muzica este totul pentru ea.Vrea sa isi faca o cariera din muzica.
Saptamana sfarsindu-se, Alexis, unul din baietii rai ai scolii face o petrecere in cinstea zilei lui de nastere.Toti au fost invitati,chiar si baietul sensibil,care invata bine ,avand ochi albastrii ca marea si parul saten deschis. Dean Anderson se poarta frumos cu toti ,cu ajutorul gesturilor sale dragute.
Chiar daca zambetul lui arata cu totul altceva,familia lui este departe de a fi perfecta.
Tatal lui se imbata in fiecare seara si cand ajungea acasa isi batea copii impreuna cu sotia sa. Copiii sunt Edward, Amy si Dean.Cel mai mare dintre frati era Edward,in varsta de 18 ani,urmat de Dean,avand 16 ani si la sfarsit fata de 14 ani, Amy . Familia Anderson s-a separat mai apoi,in urma unui divort pentru ca mama nu a mai suportat comportamentul tatalui.
Copiii au ramas cu mama,iar tatal a plecat din oras sau macar asa au crezut ei.Sa vedem ce se va întâmpla prima data când se vor vedea.
*stiu ca e scurt,dar am vrut sa va introduc in lumea cartii*
Sper sa imi spuneti daca are rost sa continui.
CITEȘTI
Zâmbetul
RomanceLucy(personajul principal) pare fata ideala pentru orice bad boy. Dar ce se intampla cand aceasta se intalneste cu iubirea vietii ei,Dean?El e baiatul opus termenului de "bad boy".Zâmbetul lui si caracterul o transforma pe Lucy in alta persoana,una...