*Kaylee's POV *
Vandaag gaat Lottie met me naar school. Mark en Johanna blijven alleen het eerste uur. "Oh we hebben het eerste uur meneer Brown. Hij heeft een schijthekel aan mij omdat ik de hypere Lol broek van de klas ben en tja..." Zeg ik droog. "Wat hebben we?" Vraagt Lottie die al de hele ochtend blij en hyper is. "Blokuur visagie. Opmaken dus." Zeg ik blij. "Cool!" Roept Lottie blij. "Blokuur?" Vraagt Johanna droog. "Ja dat zijn twee lessen achter elkaar!" Zeg ik en ze knikt. Ik open de school app om te kijken wat we hebben. Schoolboeken meenemen is wel handig. "Thank god!" Roep ik opgelucht als meneer Brown vervangen word door meneer Green. (XD) "Wat is er?" Vraagt Mark. "Meneer Brown is waarschijnlijk ziek dus hebben we meneer Green. Hij is super chill!" Zeg ik blij. "Mooizo!" Zegt Johanna lachend. "Lottie kom je?" Roep ik naar boven. Mark en Johanna gaan met de auto. "Ja!" Roept ze terug en ze komt vrolijk aangehuppeld.
Als Johanna en Mark komen aangelopen op het plein zwaai ik blij naar ze. ''Ieuwl ze kijken allemaal zo...'' Fluisterd Lottie en ik knik. ''Weet ik!'' Zeg ik blij. ''Ik ga even naar mijn groepje!'' Zeg ik en Lottie kijkt me smekend aan. ''Kom maar!'' Zeg ik en ze glimlacht breed. ''JESSICAAAAAAAAAAA! SAMMIEEEEEEEEEE!'' Gil ik over het plein en ze kijken op. Ze glimlachen breed en ik ren naar ze toe en omhels ze. ''Hey Mark!'' Zeg ik blij en ik omhels hem ook. ''En wie ben jij?'' Vraagt Jessica vrolijk aan Lottie en Samantha probeerd zich in te houden met gillen. Die weet natuurlijk wel dat dat Lottie is. ''Charlotte, maar zeg maar Lottie dat is makkelijker!'' Zegt ze lief en ze schud handen met Jessica. ''Jessica! Zeg maar Jess dat is makkelijker!'' Zegt ze lachend. ''Ze gaat vandaag met ons mee!'' Zeg ik en Samantha kijkt me blij aan. Omg wat is het ook een sukkel! Ik schiet keihard in de lach. ''Wat doe jij nou weer?'' Vraagt Lottie droog. ''Dat doet Louis ook wel eens...'' Zegt Mark lachend. ''Hoe ken jij Louis?'' Vraagt Samantha aan Mark en hij slaat snel een hand voor zijn mond. Ik stop met lachen en kijk hem geschrokken aan. Wat een eikel hoe kan hij dat nou zeggen? ''Hoe ken jij Louis?'' Vraagt Mark en hij probeerd slim te zijn... ''Gast?! Hij zit in fucking One Dircetion. Werelds meest hotte en beste boyband! Beter nog hotter en beter dan iedereen en alles van de hele planeet! Heel het heelal!'' Roep Samantha. ''Mark wat ben je toch een ongelooflijke sukkel!'' Zeg ik en hij zucht.''Sorry...'' Zegt hij zacht. ''Ik woon bij de jongens. Ik kwam hier op school namens Johanna en Mark zodat ik kon kijken wie, hoe en wat Kaylee was...'' Zegt Mark en Samantha begint te gillen. ''OH MY GOD ZO FACKING COOL!'' Gilt ze blij. Lottie kijkt me lachend aan. ''Oke Sam was dat voor dat wat Mark zei of kon je je niet inhouden voor Lottie?'' Vraag ik en Samantha kijkt me rood aan. ''De tweede...'' Fluisterd ze en ik schiet in de lach. ''Hoe was de tour eigenlijk?'' Vraagt Sandra die er ook is. ''Super tof. Ookal had ik de eerste week ruzie met Lou, maar dat is opgelost en het was super gaaf!'' Zeg ik blij. ''Ruzie? We hebben vet lang zitten skypen en toen ging alles goed?'' Zegt Lottie en ik knik. ''Ja vijf secondes later ging het fout. Ik had iets gezegd ofzo... Louis werd helemaal boos en heeft me een week genegeerd. Tot die tijd heb ik bij Luke geslapen.'' Zeg ik zacht. ''Je hebt de fans beledigd he?'' Vraagt Lottie en ik knik. ''Had ik ook eens...'' Zegt ze lachend. ''OOOEEEEHHHH LUKEEYYY! Kaylee zeg op!'' Gilt Jessica blij. ''Nee! Er is niks!'' Zeg ik snel. ''Oh nee?'' Vraagt Lottie plagerig. ''Ik kan je ook altijd nog met papa en mama na het eerste uur wegsturen als je je mond niet dichthoud!'' Sis ik boos naar haar. ''Nou zeg! Sorry hoor...'' Zegt ze en ik rol met mijn ogen. De bel gaat en we lopen naar de les.
—-
New chapter! Het duurde even. (Voor mijn gevoel...) Maar er is wel wat! Ik heb het gewoon druk. Deze week had ik elke dag een cito. Vandaag was de laatste en morgen ga ik naar Artis met de klas. Super veel zin in! Daarna 2 weken vakantie dus heel veel tijd om te schrijven! Sorry ik heb zo veel inspiratie voor mijn nieuwe boek en daarmee bezig gegaan. (6 hoofdstukken extra zijn er al klaar) Dat ik andere boeken vergat. Sorry! Voorlopig heb ik genoeg vooruit geschreven voor Roommates dat ik me voorlopig kan storten op Daddy's Girl en We Are Twins!
Sorry hier voor maar het word beter!
Het ligt ook een beetje aan dat ik inspiratie loos ben. Dus ideetjes zijn altijd welkom!
Lots of love! XX
JE LEEST
We are...Twins? | Louis Tomlinson| Fanfic | Dutch. | Voltooid.
Fiksi Penggemar~Rewriting~ Beschrijving word steeds verwijderd! Deel 1 van de 3. 1: we are twins 2: The sassy Tommo's 3: Future