14. Part - "Vy dvaja ste spolu?"

307 20 2
                                    

Z pohľadu Amy:

"Justin už to nechaj tak bol to len skrat. Nič k tebe necítim kurva! Daj mi pokoj." Odstrčila som ho od seba a otočila sa mu chrbtom. Ja už ďalej nevládzem. Je toho na mňa príliš veľa. "Tak načo si to kurva povedala? Hmm? O čo ti ide? Chceš ma dostať na dne? Omyl zlato. To sa ešte žiadnej kurve nepodarilo." Žmurkol na mňa a chcel odísť no v poslednej chvíľi som zaťala päsť a celou silou akú som len mohla využiť som ho udrela do sánky, no s ním to iba zapotácalo a ja som si asi zlomila ruku. "Au...agr...nenávidím ťa Bieber bodaj by si skapal do rána!!" Zhúkla som na neho a on tam stále stál jak jebo. Prišiel bližšie ku mne, chytil si moju sánku do ruky a poriadne ju stlačil. Sikla som od bolesti. "Na tvojom mieste držím hubu maličká, asi nevieš s kým sa zahrávaš." Kolenom ma kopol do brucha a išiel smerom do obývačky, kde z pod sedačky vytiahol sáčok s bielym prášok a nasipal si tenkú lajnu na stôl. V kŕčoch, s trasúcim sa hlasom a slzami v očiach som sa postavila pred neho a vysmiala ho do ksichtu. "Pozri sa na seba. Úbožial. Obyčajná fetka." Rýchlo sa postavil z gauča, otočil stolík hore nohami, prišiel ku mne a takú mi strelil až som spadla na zem, no bohužiaľ som si dosť udrela hlavu o nohu stolíka. Chcela som sa postaviť, no zatočila sa mi hlava a odpadla som.

*Cítila som ako ma niekto zdvihol zo zeme a o chvíľku položila na niečo mäkké.*

"Hej...noták preber sa zlato." niekto sa nadomnou skláňal a hladkal ma po líci. Opatrne som otvorila oči, no v zápetí ich aj zatvorila, pretože mi ostré svelo priamo udrelo do očí. Znovu som sa ich snažila otvoriť a tento krát sa mi to aj podarilo. Obzerala som sa okolo seba a nebola som ani v mojej a ani v Justinovej posteli. Do riti to kde zase som? Pozrela som sa na toho dotyčného ktorý sa ma snažil zobudiť a až teraz som si všimla, že je to černoch. "Ahoj." Sladko som ho pozdravila a jemne sa na neho usmiala. Už som Vám hovorila ako milujem černochov? Ak nie tak teraz to už viete. Mal krásne hnedé oči a dokonalé pery. (❤️ umrééém :3 keby niečo tak ho hrá Khalil :3) "Ahoj srdiečko." úsmev mi opätoval a prameň vlasov, ktorý som mala na tvári mi skoval za ucho. "Ako sa ti spalo? A mimochodom som Khalil." vyceril na mňa dokonalo biele zuby a mne sa nabrala červeň do líc. "Celkom dobre, len ma bolí hlava..." chcela som sa jej dotknúť, ale akonáhle som priložila špičku prstu na spánok, sikla som od bolesti a radšej to nechala tak. "To chápem. Ty si Amy však?" Slabo som prikívla. "Kde to som a čo sa vlastne stalo? Nič si nepamätám." Perami naznačil aha a pokračoval...." No takže si u nás doma, čo znamená že si v dome plnom chalanov, ktorý sú Justinovy kamaráti. Neviem čo sa prsne stalo, ale viem že ste sa s Justinom pohádali a nejak sa to zvrtlo." jasné už si pamätám. Bohužiaľ si pamätám všetko."Nejdeme dole?" Nahodil neutrálny výraz no v zápetí sa hneď usmial. Úsmev som mu opätovala a prikívla na súhlas. Chcela som sa postaviť ale ostrá bolesť mi udrela ho hlavy a tak som si lahla späť. Khalil sa na mňa pozrel a keď zistil že mi to nejde, tak mi naznačil aby som mu vyskočila na chrbát a aj som tak urbila. Pomaly zišiel dole schodmi a zastavil sa v obývačke, kde sedelo 5 chalanov vrátane Justina, na ktorého keď som sa pozrela mal ľútosť v očiach no ja v tých mojich som mala akurát túžbu zabiť ho. "Ďakujem." zašepkala som Khalilovy do ucha a pobozkala som ho na krk. Sadla som si na sedačku a nastalo trápne ticho, ktoré som bola rozhodnutá prerušiť. "No takže chlapci....Ryana, Khalila a Justina už poznám ale ostatných bohužiaľ ešte nie. Takže by som bola rada keby ste sa mi predstavili, aby som vedela ako sa moji sexoši volajú." všetci sa začali rehotať, samozrejme až na Justina, ktorý ma vraždil pohľadom ale ja som ho mala v piči. "Navrhujem, že by sa každý z vás postavil a povedal svoje meno a niečo o sebe. Dáme to jak v škole. Kto chce ísť prvý?" Predomnou sa začal hlásiť a skákať jak debil nejaký černoch. Bolo to vtipné. "No napríklad ty čokoládka." "Volám sa Lil Za a bude mi cťou pokiaľ ty môžem všetkých predstaviť." s úsmevom som prikívla a naznačila mu nech pokračuje. "Takže táto ďalšia čierna huba je Alfredis, ale všetci mu hovoríme Fredo." Usmiala som sa na neho a zakívala mu. On sa postavil a objal ma. To je milé. "Heej nechaj ju. Ja sa vás tu snažím predstaviť homokládka moja tak kľud ano?" Začala som sa rehotať jak jeblá, až ma brucho začínalo bolieť. "Toto ďalšie hovado je Chaz. To je moj fufík." Lil na neho skočil a začal sa k nemu tuliť. Chalani sa začali smiať a spolu s nimi aj ja, no Chaz tam na neho hučal a snažil sa ho zo seba skopnúť dole.
Niekto ma chytil za ruku a začal ťahať preč z miestnosti. Pozrela som sa kto to je a bol to Khalil. Moje srdiečko. Usmiala som sa a cupitala za ním. "Čo budeš papať srdiečko?" Ani som si to neuvedomila, ale Khalila som si veľmi obľúbila. Je pozorný a zlatý. Začínam ho mať veľmi rada. "Neviem. Keď to bude od teba tak mi to je jedno." Znovu som sa na neho usmiala a začala sa hrať s prstami na ľavej ruke.

Z pohľadu Justina: (krátke)

Keď prišla do obývačky a dala mu pusu na krk myslel som, že vyskočím z kože. Nikto sa nebude dotýkať mojej Amy. Ale ona už dávno neni tvoja. Zmenila sa. Ty si ju zmenil. Ozvalo sa moje svedomie a malo pravdu. Ona už ku mne nič necíti je to vidieť na nej. Chalani sa jej tam predstavovali, ale mne to bolo akurát tak jedno, až dovtedy, keď Lil skočil na Chaza a začal sa mu túliť. Bože to je kokot. Začal som sa strašne rehotať, no keď som si všimol, že Amy ani Khalil tu niesu, rýchlo som sa postavil z gauča a išiel si do kuchyne pre pivo. Zastavil som sa pred dverami do kuchyne, pretože som odtade počul hlasy a bol som si viac ako istý že jeden hlas patril Amy. Oprel som sa o rám dverí a počúval. Ja viem, že sa to nemá ale ja to musím počuť.

Z pohľadu Amy:

Akurát som dojedla ovocný šalát a musím uznať že to bolo skvelé. "Chutilo?" Súhlasne som prikívla a odložila svoj tanier do myčky. "No takže čo sa vlastne stalo?" Odlašlala som si a pohodlne sa usadila na stoličku. "Ja vlastne ani neviem. Pohádali sme sa, lebo Justin si myslel, že som spala s Ryanom ale ja som s ním nespala. Strelila som mu pár faciek a išla na záhradu, no na tej záhrade sa všetko pokazilo. Justin sa mi prišiel ospravedlniť a asi omylom mi povedal, že ma ľúbi. Ja vlastne ani neviem či to bola pravda ale ja som mu na to povedala, že ho tiež ľúbim a nepýtaj sa ma či ho naozaj ľúbim, pretože ja to neviem. Neviem to kurva! Úbližil mi chápeš? A človeka, ktorý mi ubližuje nemôžem mať rada, ale prečo? Najhoršie na tom všetkom je, že ja ho mám asi naozaj rada. Khalil ja už nevládzem. Čo mám robiť?" Pri posledných vetách som sa už rozplakala a položila si hlavu do dlaní. "Poď sem srdiečko." objal ma a pobozkal na vrch hlavy. "Pozri. Niesom v tomto nejak extra dobrý ale jediné čo ti môžem poradiť je to, aby si tomu dala čas. Buď si postupne uvedomíš, že ho naozaj ľúbiš, alebo sa vaše cesty už nikdy nestretnú a zostanete iba nevlastnými súrodencami, ktorý kedysi spolu niečo mali a o pár rokov na to budete spomínať a smiať sa pri spomienkach na tieto dni." usmial sa na mňa a palcom mi zotrel posledné slzy, ktoré mi vypadli z oka. "A teraz sa usmej. Niesi žiadna nicotka, ktorá bude plakať kvôli chalanovi. Si predsa silná nezávislá mladá žena, ktorá má ešte celý život pred sebou. A teraz srdiečko zdvihni hlavu hore a ukáž mu o čo prichádza." žmurkol na mňa a ja s úsmevom na perách som ho ešte raz objala a poďakovala. "Srdiečko čo máš s rukou?" Očami mi behal po mojej napuchnutej ruke a prstom po nej jemne prechádzal. "Nooo jak som Justinovy chcela dať päsťou tak s ním to ani nepohlo a ja som si dobre narazila ruku." zasmiala som sa a on somnou. "Nevadí obviažem ti to a bude to v pohode. Vyzerá to, že to máš len narazené." žmurkol na mňa a zo skrinky pod dresom vytiahol lekárničku z ktorej vytiahol obväz a obviazal mi ním ruku. "Hotovo." žmurkol na mňa a dal mi pusu na ústa. Nebrala som to nijak zle. Berem ho ako brata. "A teraz poď." chytil ma za ruku a spoločne ruka v ruke sme išli do obývačky. Všetky pohľady boli na nás dvoch, ale mi sme to neriešili. Sadla som si na neho a pozerali sme telku. "Vy dvaja ste spolu?" Spýtal sa nás nasrato Justin a vraždil Khalila pohľadom. Ja som sa iba usmiala a pohladkala Khalila po ruke. "Áno sme. Máš s tým problém?" Khalil sa na mňa divne pozrel, ale pochopil, že má hrať tú hru somnou. "Neverím. Pobozkaj ho Amy. Poriadne aj s jazykom." vykríkol nadšene Lil a začal skákať po sedačke. On droguje? Pousmiala som sa a pozrela sa na Khalila. Iba jemne prikívol hlavou, na znak toho, že to bude v poriadku a prilepil svoje peri na tie moje. Chutil dokonale. Jazykom mi prešiel po spodnej pere a ja som mu s radosťou pootvorila ústa aby sa mi do nich vedel dostať s jazykom. Nebudem vám klamať. Užívala som si to. Počula som ako niekto buchol päsťou do stola, postavil sa z gauča a s dupotom odišiel hore schodmi. Odtiahli sme sa od seba a ja som mu potom už len venovala letmý bozk na pery, kde sme sa obaja usmiali, pretože sme vedeli, že ten kto odišiel bol Justin a naša hra sa práve začala.

Koment + vote = ďalšia časť 😘

#HopeULikeIt

©Miley_Works2107

Fucking life ...Onde histórias criam vida. Descubra agora