FIRST DAY🤍

5.2K 28 0
                                    

Hari pertama evie sebagai asistent dikejutkan dengan alarm yang berbunyi di telefon bimbit yang diberikan oleh eve semalam.

evie terus mandi dan menyarung seragam yang turut diberikan semalam . satu almari bukanlah sedikit buat dirinya yang tidak pernah hidup mewah.

hari ini dia mengenakan skirt hitam paras peha dan kemeja putih ketat tangan panjang. dia juga di arahkan untuk berseragam mengikut poster yang diberikan jadi dia hanya mampu menggayakan mengikut gaya diposter.

hanya dengan solekan yang tipis dia sudah terlihat cantik dan kemas dia juga sempat membelek rambutnya yang di rebornding dan diwarna kelmarin. sangat perfect 10.

      dia  sudah bersedia untuk memulakan pekerjaan. jadi hari pertamanya dimulakan dengan menyiapkan sarapan buat eve. selesai itu dia naik ke bilik untuk mengejutkannya.

sebaik masuk ke bilik dia melihat bilik yang luas dan terkemas rapi itu. aik dia takdak kat sini ka? atau dia tak tidur sini? kemas ja katilnya! bebel evie perlahan.

jendela dibuka , cahaya matahari masuk menyuluh ke dalam ruangan bilik. terdengar bunyi air berjatuhan dilantai bilik air. oh mandi rupanya!

evie terus ke almari dan memilih baju . tiba tiba pintu bilik air terkuak.

"buat apa ni?" tanya eve sambil mendekati evie yang terjengket jengket menggapai baju. dia merapat ke tubuh evie dan mengambil baju lalu dihulurkan kepada evie

"kenapa tak pakai baju ni?!" baju ditangan terlepas ke lantai dan pantas menekup muka menggunakan tangan. evie malu melihat keadaan eve yang hanya bertuala dari pinggang ke peha.

"takkan i nak pakai baju dalam bilik air? basah lah baju i. dah jangan mengada i nak cepat ni." kata eve sambil menggapai seluar dan selamba menyarungnya dihadapan evie .

evie membuka mata.
"ishh boss ni tengok tu!! selamba ja pakai seluar depan saya" marah evie lagi apabila dia terlihat eve yang sedang menarik zip seluar.

tuala yang diberikan pada evie terus disangkut kemas. nampaknya eve ini seorang yg sangat menjaga kebersihan.

"pakaikan baju kejap" kata eve bernada manja. evie dengan pantas mengambil kemeja dan menyarungkan ke tubuh eve dan membutangkan baju. eve tidak henti memandang wajah evie yang hanya sejengkal wajahnya.

"saya rasa boss kena pakai singlet lah kat dalam sebab ni" ujar evie selamba sambil mencuit puting milik eve yg kelihatan.

eve mengeliat geli. "you cabul i??!" sempat lagi bercanda. sebelum cepat cepat membuka butang baju sambil mendekati evie sehingga rapat ke almari.

"apa ni? boss nak buat apa ni???" evie mulai menggelabah melihat eve yang membuka butang baju penuh agressive. takkan dia turn on sebab aku pengang puting dia? bodoh nya aku ni!!

"kan you cakap i kena pakai singlet kat dalam!, i bukak lah baju. kenapa you ingat i nak buat apa kat you" jawab eve sambil mendekati wajah evie yang sudah sejengkal di hadapannya.

evie menolak tubuh tuannya sambil tersenyum malu
"haah sorry saya ni dirty mind betolll, hehe kejap ya saya ambikkan singlet untuk tuan" kata evie dan cepat cepat pergi mencari singlet.

"kat sini lah" kata eve sambil menunjukkan arah apabila melihat evie yang seolah termalu hingga hilang arah.

setelah siap membutangkan baju eve . evie sempat merenung ke arah telinga yg masih ada buih sabun.
"tuan!! ada sabun lagi ni!! jom cepat" kata evie sambil menarik eve masuk ke bilik air.

eve yang masih terkejut ditarik sudah merapatkan tubuh mereka sehingga perutnya terasa buah dada milik evie. air liur ditelan pahit. eve khusyuk membersihkan buih sabun di telinga bossnya itu.

"dah la tu saya dah lambat ni!" kata eve yang sudah tidak tertahan menahan gelodak nafsu lelakinya dan pergi meninggalkan evie yang masih ditandas

"eh kejap last one!! tie, jangan lupa" ujar evie sambil berjalan terus mengambil tie dan dihulurkan pada eve.

"saya tak pandai pakaikan tie, maaf ya boss." kata evie seolah merayu .

"takpa i ajarkan meh"

eve tidak henti merenung wajah gadis dihadapannya itu yang masih tekun belajar memasang tie dihadapannya.

bossyWhere stories live. Discover now