Vše začalo tím že Verča a Terka byly pozvány na Matějovu oslavu na chajdě. Po cestě tam si říkali ,,hlavně nesmíme pít!!!" Ale Terka to nedodržela. Všechno se vymklo její kontrole a opila se, sotva dokázala někam dojít. Díky uvolněné atmosféře se Terka začala bavit s Martinem během toho Verča byla někde v háji s Kittlerem, takže tam Terka zůstala na pospas Martinovi. Martin taky pil ale ne tolik jako Terka, v podstatě jí hlídal. Po chvíli vyprávění o jejich nevydařených vztazích, se přesunuli do dřevníku. Terka by tam sama nedošla a tak ji Martin musel pomoct ale omylem jí šahl na poprsí. Rychle sesunul ruku a omluvil se ale Terka vzala jeho ruku a dala ji zpět na její prso ,,ale nevadí však tu jsme sami" a dala mu pusu na tvář. Martin to vzal jako znamení aby si s Terkou něco začal. Ušklíbl se a pomohl Terce do dřevníku a lehli si tam na zem. Všichni byli pryč, takže tam byli sami. Začali se vášnivě líbat a Martin si rychle rozepnul kalhoty. Všechny zvuky okolo začaly být intenzivní. Terka slyšela i zvuk zipu při rozepínání Martinových kalhot. Zajímalo jí co se skrývá pod nimi. S Martinovou pomocí je stáhla i s boxerkami s motorkou, které dostal k narozeninám. Z nich vyskočil jeho penis. Opilá Terka si ho bez zaváhání vzala do ruky a začala pohybovat nahoru a dolu. Martin zaklonil hlavu, uvolnil se, pomalu a na hlas vydechoval. Pro oba to bylo něco nového ale zárověň tak návykového, pocit euforie se rozlil po jejich tělech. Během toho jí Martin sundal tričko takže byla jen v podprsence. Po 7 minutách jí Martin vyslal jasný signál že má přestat, sundat si kalhoty a spodní prádlo.
-------------------------------
Myslím si že je správný čas to ukončit, všichni víme jak by to dopadlo xd