Úvod

62 3 0
                                    

Lisa žije s rodičmi v pokojnej dedinke na Slovensku. Jedného dňa sa k nim prisťahoval nový sused. Už na prvý pohľad sa Lise nezdal. Bol oblečený v čiernom, ani sa nepozdravil, vošiel do svojho bytu a zatiahol závesy. Lisini rodičia ho chceli ísť privýtať koláčom, lenže ona odmietala. Nikdy ju žiaden dospelý človek neposlúchol. Nemala na výber, a musela ísť s nimi. Zaklopali na jeho dvere. Pár minút sa nikto neozval. Lisa postrehla, ako čierna postava odhrnula závesy. Potom vyšiel von. "Dobrý deň!" pozdravili sa. "Uhm" odvetil stále pochmúrne tváriaci Pán Cylinder. Nakoniec Lisini rodičia rýchlo zistili, že z neho nič nedostanú. Pýtali sa, odkiaľ je...zmohol sa len odpovede: Z ďaleka. Tak to teda vzdali a vrátili sa domov. Už bol pomaly večer a Lisa premýšľala. Čo môže byť ten človek zač? Neskôr bola priveľmi unavená a zaspala. Na ďalší deň ju čakalo nemilé prekvapenie. Keďže mali na záhrade aj zvieratá, išla ich nakŕmiť. No namiesto nich, tam našla kostry. Keď to zbadala, skríkla, pustila misku s jedlom a bežala k rodičom. Tí si vychutnávali rannú kávičku a čítali si noviny. " Mami, oci, z našich zvieratiek sa stali kostry!" povedala s plačom. Oni si však mysleli, že jej šibe. Predsa len sa tam išli pozrieť. A čo tam vidia? Psa, ktorý radostne behá po záhrade. Rodičia sa na Lisu veľmi nahnevali, že si vymyslela takú vec. Darmo vysvetľovala, že hovorila pravdu. Neverili jej. A ona si nevedela vysvetliť, čo a ako sa stalo. Jedno však určite vedela. Spravil to: Pán Cylinder.

Pán Cylinder Where stories live. Discover now