BÖLÜMÜN SONUNDAKİ KOYU RENKLİ KISMI MUTLAKA OKUYUN YOKSA GELİCEK BOLUM SAÇMA GELİR KEYIFLI OKUMALAR :)SOPHİA'NIN AĞIZINDAN
Başım deli gibi ağrıyordu ve çok dönüyordu. Yüzümü yastığa gömüp kısık bir çığlık atıp popomu havaya kaldırdım ve zorlukla başımı yastıktan kaldırdım. Neredeyim ben? Odam mı? Nasıl geldim ben buraya? En son...yanlış hatırlamıyorsam Emir beni bir bara götürmüştü ve bana bir bira vermişti. Tanrım o şeyin tadı iğrenç ötesiydi. Kusmak istiyorum.
Yatakta bir süre etrafıma bakındıktan sonra kendimi zorlukla yataktan çıkarttım. Cam sonuna kadar açılmıştı ve içeri parlak güneş ışığı giriyordu. Odamda olan tuvalete ilerledim ve kapıyı arkamdan gelişi güzel itip aynanın karşısına geçtim. Çarpılmış gibiyim. Hızla çekmeceden bir tarak alıp saçlarımı taramaya başladım. Üstüme bol siyah t-shirt, altıma açık mavi kot şort ve birde belime kareli kırmızı bir kırka dolayıp başıma normalde kullandığım gözlüğü taktım ve kendime baktım.
Karnımdan gelen isyan sesleriyle merdivenlerden aşağıya indim ve mutfağa ilerledim. Tam mutfağa girecektim ki koltukta oturmuş, kaşlarını çatmış bir şekilde beni izleyen babamı görmemle durdum. Neden bana bu kadar sert bakıyordu. Yutkunarak onu görmemiş gibi yapıpmutfağa giderek adımlarımı hızlandırdığımda babamın ''Sophia.'' demesiyle durdum. Derin bir nefes alıp''Efendim baba?'' diyerek bekledim. ''Dön bana.'' dediğinde yutkunup yavaşça ona döndüm. Gözlerini kısıp yaslanmış olduğu koltukta öne eğildi ve ''Sen ne zamandır alkol tüketiyorsun?'' diye sordu. Yutkunarak "İçmiyorum." dediğimde sinirli bir nefes aldı ve "Sophia." dedi.
"İçmiyorum baba." dediğimde sinirle "Sophia. Dün akşam seni Oliver'ı öpmeye çalışırken yakaladım. Ayrıca ağır alkol kokuyordun!" diye sinirle bağırdığında bir an kalbim duracak gibi hissetmiştim. İlk kez onu bana karşı bu kadar sert davrandığını görüyordum. Başımı yere eğdim ve "Be-ben.." diye kekeledim ama ne diyecektim?
"Hemen odana git Sophia! Cezalısın!"diye bağırıp yukarı çıkan merdivenleri işaret ettiğinde Başımı yere eğip bir adım geri gittim. Açıp ve parlak yeşil göeri koyulaşmıştı. Dudaklarımı ısırıp yukarı çıkan merdivenleri koştum
EMİR'İN AĞIZINDAN
Akşamdan beri sahilde öylece oturuyordum.Güneşin doğmasıyla sahil kalabalıklaşmaya ve insanlar doluşmaya başlamışlardı.Ayağa kalkarak eve yöneldim.Evin önüne vardığımda kapıyı açıp içeri girdim.Derin evde yoktu.Tahminimce ya avlanmaya gitmişti yada Colin onu bir yerlere sürüklemişti.Cebimdeki kapsülleri ve telefonu orta sehpanın üzerine koydum ve merdivenlerden yukarı çıkarak banyoya girdim ve üzerimdekileri çıkartarak ılık suyun altına girdim.
***
Odama girerek dolapta koyu renk bir pantolon ve beyaz bir t-sihirt alarak üzerime geçirdim.Odadan çıkarak aşşağı indim ve mutfağa yöneldim.Tam bir bira alıcakken telefona gelen mesajla oturma odasına döndüm ve sehpanın üzerindeki telefonu aldım.Sophia'dan bir mesaj vardı
' Babam beni odaya kilitledi yardım et lütfen '
' Sebep ? '
' İçki içtiğim için lütfen Emir kurtar beni '
' 10 dk ya oradayım '
diyerek telefonu cebime attım.Tam çıkacakken gözüm sehpada ki kapsüllere takıldı.Ne kadar erken başlarsam o kadar iyi değil mi.Kapağı açarak içinden bir kapsül çıkarttım ve ağzıma atarak biradan bir yudum aldım.Mutfağın masasının üzerinden arabanın anahtarını aldım ve evden çıktım.Arabaya binerek motoru çalıştırdım.Sophia'nın evinin olduğu sokağın başında durdurarak indim ve kilitleyerek eve doğru yürümeye başladım.Evin önüne geldiğimde arka tarafa geçtim tek açık pencere vardı ve Sophia'nın kokusu burada oldukça baskındı.Pencereye zıplayarak perdeyi kaldırdım ve içeri girdim.Sophia yatağının üzerinde oturuyordu.Ben içeri girince küçük bir çığlık atmıştı.Hızla yanına giderek ağzını kapattım ve
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ İKİZLER 2 ' Sonsuz Güç '
FantasyMELEZ İKİZLER SERİSİNİN İKİNCİ KİTABIDIR. Hayatımı mahveden günün ardından 3 yıl geçti.Anıların beni boğduğu bu şehirden uzaklaşıyorum.Hayatımda değer verdiğim birini benden alanlardan intikamımı alacağım.Bizi henüz çıkmaya yeni başladığım karanlı...