Wstałam około godziny 9 po kolejnej słabo przespanej nocy. Rozbudziłam się po czym zaczęłam przeglądać social media jak zazwyczaj bo przecież nie miałam nic lepszego do roboty, a na nowe wiadomości i tak nie miałam co liczyć no cóż ukochany brak znajomych.
Po 30 minutach zwlekłam się z łóżka i poszłam do łazienki żeby załatwić swoją potrzebe po czym wróciłam do pokoju myśląc nad tym co mam dzisiaj do zrobienia. Po chwili uświadomilam sobie ze i tak nie mam nic lepszego do roboty oprócz popołudniowego wyjścia z moją przyjaciółką Emily , jest ona dość wysoką blondynką z delikatną urodą oraz niebieskimi oczami. Znamy się od około 3 lat i nawet pomimo jej zmiany szkoły mamy bardzo dobry kontakt. Głównie przez to że jest Ona moją niedaleką sąsiadką ale to mniejsza. Jak zawsze napisałam do niej czy ma jakieś plany po czym poszłam by wziąść mojego laptopa oraz wrocilam spowrotem na moje cieplutkie łóżko. Odpaliłam serial i tak spędziłam najbliższe 3 godziny leżąc w piżamie.
Nagle dostałam wiadomość z odpowiedzią.
Emi :> : heeja, co powiesz na spotkanie za pół godziny?
Ja: pewniee, no to do zobaczenia, będę czekać przed domem
Szybko odpisałam po czym poszłam aby chociaż trochę się ogarnąć do wyjścia. Pomalowałam brwi oraz rzęsy, wcisnęłam na siebie pierwsze lepsze ubrania, dzisiaj wypadło na jasne jeansy oraz czarna bluzę.
Pol godziny później stałam już przed furtką blondynki ,gotowa w kurtce i moich ulubionych czarnych adidasach. Zjawiła się ona chwilę później, przywitałyśmy się po czym wyruszyłyśmy w stronę pobilskiego mostku na którym zawsze przesiadywałysmy.
No to co tam u ciebie ciekawego hmm? - zapytała niebieskooka spoglądając na mnie spod swoich gęstych czarnych rzęs.
a wszystko dobrze, tylko muszę wkoncu poprawić te walone oceny- odpowiedziałam znudzona.
E tam na luzie dasz radę, wiesz ze zawsze mogę się z tobą pouczyc i ci jakoś pomóc. - uśmiechnęła się pocieszająco
Wiem wiem, dzięki serio nie wiem co bym bez ciebie zrobila- zaśmiałam się i kontynuowałysmy rozmowę.
...
Gdy wróciłam do domu było lekko po 20 co oznaczało że rodzice pewnie są już w domu. Weszłam zrzucając z siebie adidasy oraz odwieszając kurtkę do garderoby. Przeszłam do kuchni mijając salon w którym właśnie siedzial mój Ojczym oglądając w telewizji mecz, czyli pewnie mama będzie w kuchni.
Hejka - przywitałam się głośniej aby obydwoje mnie uslyszeli.
Po sekundzie uslyszlam odpowiedź, gdy wchodziłam do kuchni
Gdzie byłaś? - zapytała moja rodzicielka.
Z Emily byłyśmy na spacerze. - odpowiedziałam krótko siadając naprzeciwko niej.
A dobrze, masz kolację w lodówce, wystarczy odgrzać. - wskazała na lodówke po czym kontynuowała. - chciałam z tobą o czym porozmawiać- spojrzała na mnie.
No co jest? - zapytałam. Nie miałam kompletnie pojęcia o czym może chcieć rozmawiać, więc jedynie spojrzałam na nią i wyczekiwałam co powie.
Razem z Liam'em, doszliśmy do wniosku że dawno nie byliśmy razem na żadnym romatycznym wypadzie i też przez naszą pracę nie mieliśmy na to czasu więc postanowiliśmy że wyjedziemy na weekend do domku nad morzem. - tu jej przerwałam.
Czyli ja zostaje tutaj sama? - powiedziałam podekscytowana myśląc już co mogłoby się tu dziać pod nieobecność rodziców.
Nie do końca. - powiedziała a ja westchnelam zawiedziona ale słuchałam dalej bo chciałam się dowiedziec z kim innym niby mogłabym tu zostać.
A więc z racji że wiemy że zostawianie ciebie w domu samej w wieku 16 lat nie byłoby dość opowiedzialne. - przewróciłam oczami. To nie tak że jestem nie wiadomo jaką imprezowiczką, może wróciłam do domu parę razy delikatnie wstawiona aale to wszystko nidgy nie było że mną większych problemów więc czemu mi nie ufają? - westchnelam na tą myśl i czekałam co dalej powie moja mama.
Więc zadecydowaliśmy że przyjdzie tutaj jeden z kolegów taty i będzie z tobą mieszkał na czas naszego wyjazdu. - dokończyła dumna ze swojego planu.
No to chyba jakieś żarty - powiedzialam totalnie zaskoczona ich decyzją.
OTO I PIERWSZY ROZDZIAŁ!
MAM NADZIEJĘ ŻE SIĘ SPODOBAŁ I BĘDZIECIE CHCIELI ABYM KONTYNUOWAŁA TĄ KSIĄŻKĘ! BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA O ZOSTAWIENIE SWOJEJ OPINII W KOMENTARZU ORAZ JESLI CHCECIE WIĘCEJ DODATKOWO ZOSTAWIENIA GWIAZDKI
CZYTASZ
Czas Leczy Rany
Teen FictionAle gdy wszystko przestanie mieć znaczenie, czy ktoś zdoła mnie uratować... Julie po otrzymaniu wiadomości od rodziców o ich wyjeździe nie spodziewa się jak bardzo wpłynie to na jej życie Zapraszam do czytania!