Stál za mnou Leo. "Vystrašil som ťa?" Jeho tón a výraz mi naháňal strach.Cúvala som dozadu. "Čo tu robíš? Prišiel si si vybrať šatičky na ples?" Posmešne som sa ho spýtala.Zamračil sa a spravil krok ku mne."Nie len že ma nazveš srabom..ale aj naznačuješ , že som buzerant?!" Znovu som cúvla a spadla som do krabice s poškodeným tovarom-šatami."Ja...neodpovedal si." Rozhodla som sa odpovedať vyhýbavo.Tvár mu zmäkla a oprel sa o stenu vedľa.Vstala som a otrepala som sa a pozrela na neho."Ďakujem za pomoc" zamrmlala som a čaka na jeho odpoveď.
"Čakal som , že sa mi ospravedlníš.No ty si zmizla v obchode.Tak keď nepríde Mohamed k hore , musí prísť hora k Mohamedovi.Takže stále čakám.." Uprel na mňa svoje zelenozlaté oči.Nevedela som z nich nič vyčítať.Jeho pohľad bol chladný..nie taký jemný ako v aute alebo v jedálni pred tou hádkou. "Neospravedlním sa." Pokrčila som plecami.Oči sa mu zúžili a chvíľu som mala pocit , že sa otočí a odíde. "Vyber si červené...Tá farba ti pristane' prehodil len tak, otočil sa na odchod a šiel. "Ale ja nejdem na ples" zavolala som za ním.Zastal a znovu sa ku mne otočil. "Chyba.Nikto ťa nepozval?" Založil ruky na hrudi a pozoroval ma. "Nie..a pochybujem že pozve"...Čo to robím?! Veď ja ho vyzývam aby ma pozval. "Nádej umiera ako posledná , Cassandra." Oslovil ma celým menom a zdôraznil ho. "Ja som pozval Dakotu" Dakotu?! A to je kto? "Uhm?" Nadvihla som obočie. "Chodí do ročníku nižšie..tak sa bav a čau Laceyová." Odišiel.Pozerala som sa za ním a šla ku kabínkam."Tak sa ukáž Gin" netrpezlivo som čakala.Asi 10 minút som počúvala jej nariekanie z kabínky , že v tom vyzerá tučne a podobne.Vyšla z kabínky v zelených šatách , ktoré som jej podala.A mala som pravdu.Nádherne jej ladili s očami a vyzerala v nich jednoducho skvelo. "Vyzeráš fantasticky!" Presvedčila som ju. "Myslíš? Čo ak sa nebudem Jeremymu páčiť?" Zaúpela. "Tak je potom slepý." Usmiala som sa povzbudivo.Odvrátila som zrak k vešiakom a premýšľala nad Leom.Vstala som a prehrabovala som sa v šatách a vytiahla som jedny.Červené.Neisto som ich zovrela a šla ku kabínkam. "Ja si len predsa jedny skúsim."
Stála som pred zrkadlom a hľadela na svoj odraz.Červené šaty boli priliehavé po pás a od pásu dolú sa rozširovali.Páčilo sa mi , že boli bez ramienok.Cítila som sa ako princezná.Svoje strapaté vlasy som si vyčesala do drdola a vyšla z kabínky.Otočila som sa okolo vlastnej osi a usmiala sa."Tak?" Ginger na mňa prekvapene zízala. "Wow..Tie si musíš kúpiť" hlesla a vstala. "Veď ja na ples nejdem." Zasmiala som sa a pripadalo mi smiešne ako to stále opakujem.Šla som sa prezliecť , vrátila som sa a šaty položila na kreslo. "Hm ale ideš!"zasmiala sa , schytila svoje aj moje šaty a bežala ku pokladni.Zarazene som za ňou civela a bežala za ňou.Zastala som pri poslednom rade vešiakov a už ju len videla ako platí a predavačka dáva šaty do obalov aby sa nepoškodili.Ginger vzala tašku a šla k východu.Usmiala sa na mňa a ukázala mi nech idem za ňou a vyšla von.Vyšla som hneď za ňou. "Zbláznila si sa??" Zvýšila som hlas. "Ber to ako dar.Keď si to rozmyslíš , budú u mňa." Sadli sme si do auta.Pokrútila som hlavou."Iste..zbláznila si sa"
V piatok som sa rozhodla ostať doma.Aj keď ma Ginger volala do kina.Mala ísť s Jeremym ale chcela tam aj mňa.Úprimne..šla by som ale nechcem byť ako piate koleso na voze.Nechám im súkromie.Sedela som v obývačke s rodičmi a pozerali sme nejaký presladený romantický film.Mama to úplne žrala a otec? No otec pri tom zaspal.Nevnímala som film a premýšľala nad plesom.Mám ísť?
"Zlatko, donesieš mi prosím ťa vreckovky?" Spýtala sa ma mama usmrkaným hlasom.Ten film ju asi fakt dojal.Nepochopím..
"Jasné" vstala som a vrátila som sa s balíkom vreckoviek a podala jej ich.Utrela si zaslzené oči.Nechápavo som sa na ňu pozrela a sadla som si.Pozrela som sa na otca , ktorý spokojne chrápal.Drgla som do neho."Oci??"
Trhol sebou. "Ja pozerám! Ja..ja pozerám! " zmetene sa na mňa pozrel.Zasmiala som sa. "Áno so zavretými očami,jasné." "Hm no fajn tak o čo ide? Nemáš problémy s chlapcom že? Lebo v takýchto veciach sa ja nevyznám" súcitne sa na mňa pozrel.Pokrútila som hlavou a ukázala na dvere do kuchyne.Pochopil.Pozrela som sa na mamu , ktorá stále smŕkala do vreckovky a vôbec nás nevnímala.Odišla som s ocom do kuchyne a zatvorila som. "Potrebujem poradiť oci.Ide o ples.." Oprela som sa o linku."Cassie.Ak chceš ísť, naozaj choď.Je zajtra nie? To stíhaš." Povzdychla som si.
"Ja viem ale..Nikto ma nepozval.Je mi trápne tam ísť sama." Usmial sa na mňa a objal ma.Objatie som mu opätovala. "Si v škole nová. Snaď nečakáš , že ťa hneď pozve na ples celá škola." Usmiala som sa a odtiahla som sa. "Ďakujem.Tak ja teda pôjdem." Pohladkal ma po vlasoch. "Tak vidíš..Idem k mame lebo sa tam zosype" zasmial sa a ja som sa zasmiala s ním.Ostala som v kuchyni sama.S otcom som mala vždy lepší vzťah.Asi to bolo tým , že mamu zaujímali iné veci ako mňa.Vyšla som do izby a sadla si na posteľ.Poslala som Ginger esemesku , aby mi doniesla okolo obeda šaty a spolu sa na ples pripravíme.Súhlasila.
Pozrela som sa na nočný stolík a uvedomila som si , že som dlho nemyslela na Hayley.Vzala som fotku v rámčeku do rúk a hľadela na ňu.Asi to bolo tým , že som trávila veľa času s Ginger.Možno som sa mýlila.Možno mi toto nové mesto a prostredie prospeje.Usmiala som sa a na fotku kvapla moja slza.Utrela som si líce a položila fotku späť na stolík.
Prezliekla som sa do pyžama a vliezla do postele.Vonku sa rozpršalo.Aspoň sa mi bude dobre spať.Prikryla som sa perinou a schúlila do klbka.V noci ma zobudil chladný vánok , ktorý ma hladkal po odkrytých nohách. "Hmmmm" zamraučala som a vyliezla z posteľe.Rozospato som zapálila lampičku a všimla si že je okno otvorené. "Ako? Veď..zatvorila som ho" prešla som k oknu a všimla som si na parapete náramok.S nápisom : CASSIE. Zťažka som prehltla a zatackala som sa dozadu.Pozrela som sa na svoju ruku a na náramok s nápisom: HAYLEY.Vzala som náramok z parapety.Ten náramok predsa mala na pohrebe.Som si istá , že ostal s ňou v truhle keď ju pochovávali.Zahodila som náramok z okna čo najdalej a zatvorila som okno.Vliezla som do postele , zhasla lampu a celá sa skryla pod perinu.
TAKŽE PREDSA SOM SA K TOMU DOKOPALA :D DÚFAM ŽE SA VÁM ČASŤ PÁČILA.AKÝ MÁTE NÁZOR NA LEA A JEHO SPRÁVANIE? :) POTEŠIA KOMENTY A VOTES :3 ĎAKUJEM ŽE MOJ PRÍBEH ČÍTATE , S LÁSKOU VERONIKA :*