دەستپێک

16 6 15
                                    

بشتی مرنا مالا سازگاری، سازگار بریارێ ددەت بچیتە وێ قوتابخانێ ئەوا هەفالێ وی دچیتێ چونکی کەسەکێ بتنێ یە وبتنێ خشکاخویا هەی بەلێ پا ئەو ژی یا دنەخوشخانێ فە و هەفالێ وی یێ ئێکانە بریاردا بچیتە قوتابخانەکا دی لەورا ئەو کو بێی بێژیت هەفالێ خوکو ئەوژی دێ چیتە وێ قوتابخانێ ،دا بو رێداری بکەت سوبرایز ..

{بێزانین لسەر کەسێن دفێ رومانێدا وقوتابخانێ}

قەرەمانێ رومانێ : سازگار و وەک کەسێن نێزیک دبێژنێ ساز ،ساز خەلکێ دهوکێ یە ژیێ وی16سالە دەیکوبابێن وی وبرایێ وی یێ بچیک مرینە دەمێ ژیێ وی 10سال وخشکاوی یادنەخوشخانێ فە،بابێ وی ئێک ژ دەولەمەندا بو لەورا مالێ وی هەمی بو سازی یێ مای، ساز چاف رەشە پرچ قەهوای و کەسەکێ سەرنج راکێشە درێژیا وی دگە هتە 174سم کەسەکێ سادەیە .

رێدار(هەفالێ سازی):خەلکێ دهوکێ یە ژیێ وی 16سالە درێژیاوی دگەهتە172سم  چاڤ قەهوای پیست سپی  ژمالەکا سیاسەتمەدارە .

کانی (کەسایەتیا هاریکار):خەلکا هەولێرێ ژیێ وێ 15 سالە درێژیاوێ دگەهتە 158سم چاڤ قەهوایە و پرچ قەهوای رەنگێ پیستێ وێ یێ سبیە گەلەکا جوانە‌ خودان هزرێن جیوازە بەلێ کەسایەتیەکا گرتی یا هەی.

قوتابخانا پاریاز:لسالا 2029 کوردستان بەرەف پێشکەفتنە کا مەزنفە دچیت ئەفجا بریار دهێتە دان‌ کو قوتابخانەکا‌ گرتی (مدرسە الداخلیە) بهێتە دامەزراندن تشتێ سەیر کو یاتێکەلە لدەسپێکێ گەلەک خێزانا نەرازەمەندیا خو دیارکر بەلێ پا بناڤێ پێشکەفتنێ هاتنە رازیکرن ..................

ژدل ببورن ئەگەر خەلەتی دزمانێ من دا هەبن یان هندەک پەیف عەرەبی بن .

لقد وصلت إلى نهاية الفصول المنشورة.

⏰ آخر تحديث: May 07, 2022 ⏰

أضِف هذه القصة لمكتبتك كي يصلك إشعار عن فصولها الجديدة!

قوتابخانهحيث تعيش القصص. اكتشف الآن