Barıştıktan sonra okuldan eve gelirken ağzımda kocaman bir gülümseme vardı. Bilmiyorum Ege'yi seviyor muyum ama ona bir yakınlık hissediyorum nedense. Haaa sorarsanız Berk'te böyle bir duygu hissetmedim. Çünkü o Ege gibi değildi. Tatlı gülüşü bakışı yoktu. Sürekli soğukkanlı ve cooldu. Ama Ege evet cool ama sıcak hemde çok. Belkide onu en iyi arkadaşım diye görüyürumdur. Belkide...
Akşam yemeğini yedikten sonra yatağa fırladım. Kumsal uyuyodu. Çok uyuyo ya buda. Ama ben daha çok . Sıkıldım. Ve bir karar verdim . Deniz'e bu durumu anlatacağım. Bakalım o ne diyecek.?
"Alo"
"Deniz ben Öykü"
"Naber kanka.?"
"İyi kanka sana bişey anlatcam" dedim ve başladım anlatmaya . Uzun uzun beni dinledi. Anlatmam bitince bana bir şey dedi.
"Ee kızım sen bunu seviyosun"
"Bilmiyorum Deniz seviyor muyum yoksa sadece yakın arkadaş olarak mı görüyürum"
"Saçmalama kızım sen bunu seviyosun git açıl çocuğa"
"Açılıyım mı hayır tabikide"
"Kızım popülersin güzelsin sıcakkanlısın coolsun ee daha ne ne duruyon"
Telefonu kapattıktan sonra bir düşündüm. Bir anda aklımdan Ege geçti sonrada Deniz'in dedikleri. Ee daha ne ne duruyon. Yankılanıyodu beynimde. Acaba gerçekten böyle bir şey yapsam mı böyle bir çılgınlık. Bilmiyodum. Uzunca düşündüm sonra Berk geldi aklıma. Hayır Ege böyle bir pislik yapmaz bana . Ya yaparsa. Yapmaz. Ege Berk gibi kötü değil. Peki ya o seni istemezse. Cidden ya istemezse. Hayır Öykü ister. Ama isteyedebilir. Tüm bu düşüncelerimi sildikten sonra galiba kararım ona yarın açılmak olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülümse Köpeğimle
HumorOkulun popülerleri sıradanları bide sonradan katılanları peki ya köpeğiyle katılanlar.? Ve genel çılgın olaylar... ;)