Prológus

275 12 2
                                    

Sóhajtottam, hánykolódtam és kényelmetlenül forgolódtam az ágyban. Valahogy olyan üresnek tűnt egyedül.
Meg kellene osztanom valakivel. A csöndes szobába az egyetlen amit hallottam az az eső volt ami csapkodta az ablakom.
Eldöntöttem, hogy felhívom az egyetlen fiút aki szán rám ilyenkor időt egy ilyen estén. A sötétben a telefonom után tapogattam.
Először magamhoz húztam a telefont majd feloldottam és tárcsáztam a számot. Hármat csengett a telefon mikor meghallottam a rekedtes hangot.
„Hello?"
„Harry" szünetet tartottam „átjössz ma este?"
„Nem tudok. Már rég alszok". Mondta eléggé mogorván ugyanis hajnali háromkor hívtam fel.
„Kérlek!" Könyörögtem miközben a szemeimet forgattam.
Vártam a válaszra amint meghallottam a csoszogást a vonal másik végén.
„Szexelni akarsz ma este?"
Vigyorogtam, s a ajkamba haraptam „Élvezetet akarok"
Ő csak hatalmasat felnevetett míg én ásítottam egy nagyot.
„Tíz perc és ott vagyok"
„Meztelenül fekszem a takaró alatt" mondtam miközben egy hajtincsemet tekergettem.
„Öt perc múlva ott leszek" Javította ki magát. Hallottam, ahogy felkel és talán a farmerét húzza fel.
Önelégült mosoly tört az arcomra. „ Óh és mellesleg" mondtam mikor már hallottam, hogy kiért a lépcsőházból.
„Igen?"
„Utállak"

*****

Türelmetlenül vártam a szobámba, s még mindig nem moccantam a takaró alól. Eléggé fáztam de ez sem érdekelt. Amíg az üres fehér mennyezetet néztem, szerettem a hajamat birizgálni majd hagyni, hogy ráhulljon a meztelen vállamra.
Egyébként, Blue a nevem és nem, Harry nem a barátom. Ez most eléggé meghökkentő lesz de sose voltunk barátok. Mindig is utáltunk egymást. Ő mióta ismerem a arrogáns, pimasz kis köcsög, én pedig a jó lány, persze néhány esetben a rossz lány mint most is. Mindenki a stréber lánynak ismer aki bekerült arra az egyetemre amelyikre szeretett volna menni. Én voltam a legaktívabb az iskolában. Harry a teljes ellentétem volt, egy 13 éves rosszfiú.
Egy ideig abba a tudatban éltem, hogy én vagyok a példa értékű lány. De tévedtem. Nekem szerelemre volt szükségem. Nem az igaz szerelemre, hanem...szexre.
Harryvel még régebben alkut kötöttünk amikor rájöttünk, hogy ugyan arra a dologra van szükségünk. Megesküdtünk, hogy soha nem mondjuk el senkinek a titkos kis fogadalmunkat mert ki tudja mit gondolna ezek után az egyetem. Ez nem volt több csak egy alku. Még senki nem tud róla. Mindenki úgy tudja, hogy soha nem ismertük egymást és, hogy még mindig idegenek vagyunk egymás számára.
Szeretném, ha ez így is maradna.
Egyszer csak kopogtatást hallottam az ablakomon. Kicsit bevallom megijedtem s felkaptam a fejem a puha párnámról. Harry sziluettjét láttam az ablak mögött, gyorsan ledobtam magamról a takarót és az ablakhoz sétáltam.
Miközben kinyitottam az ablakot észrevettem Harry önelégült mosolyát az arcán mikor a szemeit rajtam legeltette. Én csak értetlenül figyeltem őt s intettem neki, hogy csukja be az ablakot.
„Nincs senki se itthon, használhattad volna a lenti ajtót is" Mondtam kissé durván. Csak maga elé bámult mielőtt szarkasztikusan válaszolt.
„Bocsáss meg, hogy óvatos vagyok" válaszolt. „Készen van a házid, szerelmem?" Nevetgélt a saját kérdésén de én csak ismét forgattam a szemeim.
„Megcsináltam" mondtam majd magam előtt kereszteztem a karjaim.
„Kaphatnék egy pohár..."
„Nem" Vágtam rá hirtelen majd felé vettem az irányt és megálltam előtte mikor már csak pár cm választott el egymástól.
„Oké" Húzogatta a szemöldökét és ezzel a nemtetszését akarta kifejezni s pár másodperc múlva már durván száját a számnak nyomta.
A jól ismert boldogság elöntötte testemet a mély csóktól. Ajkaim közt hagytam egy résnyi helyet így nyelve jobban hozzá férhetett az enyémhez, míg kezem fel-le csúszott a mellkasán.
„Rossz az idő" Mondtam közvetlen az ajkai közé majd megszakítottam csókunkat, mély levegőket vettem s megragadtam pólója alját s már kezdtem levenni tökéletes testéről.
„Hmm, fogd be" Suttogta alig hallhatóan majd kezeimet megfogta hatalmas tenyerébe majd levette gyengéden a pólójáról őket. Gyengéden levette magáról felsőjét az én számon pedig egy elégedett vigyor szökött ki.
„Amint látom tetszik amit látsz, majom"
„Igen, te seggfej" Mondtam miközben lezuhantunk az ágyra s fölém emelkedett. A csókunk még mindig nem szakadt meg. A szája lehaladt az államhoz majd a nyakam felé haladt ami egy enyhe nyögést váltott ki belőlem. A kezem fel és le mozgattam csupasz és eszméletlenül széles hátán, körmeimmel pedig gyengén karmolásztam.
A fogai durván találkoztak bőrömmel én pedig alig tudtam levegő után kapkodni. Néztem, amint Harry megáll és elsöpri szeméből tökéletesen göndör haját. Lenézett, ügyetlenkedett a farmerjával de leállítottam.
„Ezt hagyd rám" Suttogtam, majd a nadrághoz nyúltam aminek lassan húztam le a cipzárját ami idegességet váltott ki belőle.
„Ne csináld ezt bazdmeg, Blue" Sziszegte alig érthetően de én csak nevettem. Levettem lassan a nadrágját és mind a ketten feljebb csúsztunk. A takaróm alatt volt én pedig Harryn feküdtem. Folytatta az előbbi tevékenységét, szívta a nyakam ami belőlem zihálást váltott ki.
„Holnap vizsgázom" Fújtam ki a levegőt, mikor rájöttem, hogy még meg kell csinálnom az idióta teszteket.
„Esélyed sincs, hogy megbukj" Mondta lassan és láttam, hogy előhúz egy óvszert.
Hatalmas vigyor ült arcomon, majd elvettem tőle.
„Te szeretnéd felhúzni, vagy...?" Felvont szemöldökkel nézett rám. Lassan bólintottam majd közelebb húztam magamhoz egyik kezemmel.

Itt kezdődött minden.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 22, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

P.S. I Hate You (magyar)Where stories live. Discover now