Κεφάλαιο 6

16 7 0
                                    

Ο κοιτωνας των κοριτσιών

Daisy pov
Έτσι μπήκα μέσα σε ένα ανελκυστήρα τηλεμεταφορας και ενώ είπα το όνομα μου βρέθηκα στο δωμάτιο μου. Πραγματικα έμεινα να κοιτάω τον χώρο. Ήταν ένα τεράστιο δωμάτιο σαν 4 δωμάτια μαζί με 3 δωμάτια. Σε κάθε πόρτα πάνω αναγραφοταν το όνομα του ενοικου που θα έμενε. Έτσι πλησίασα την μεσαία πόρτα που έγραφε το όνομα μου και άνοιξα την πόρτα αδιαφορώντας για το τεράστιο σαλόνι που βρισκόταν πίσω μου. Μόλις άνοιξα την πόρτα είδα ένα τεράστιο δωμάτιο με διπλό κρεβάτι, ένα γραφείο απέναντι από το κρεβάτι που ήταν ακριβώς πίσω από την πόρτα, ένα τεράστιο παράθυρο και μια μεγάλη άδεια βιβλιοθήκη που μπορούσα να την γεμίσω με ότι ήθελα, ενώ αντίστοιχα στα δεξιά του κρεβατιού μου ήταν μια τεράστια ντουλάπα και δίπλα στην ντουλάπα η πόρτα του μπάνιου. Φυσικά το μόνο που έκανα ήταν να αφήσω τις δύο βαλίτσες μου κάτω και να τρέξω να πέσω στο κρεβάτι. Κοιτούσα το άσπρο ταβάνι και σκεφτόμουν ότι ποτέ ξανά δεν θα ήθελα να ξανά δω τον Drama King! Καλύτερα να μείνω μακριά του! Έτσι εκεί που βρισκόμουνα μια μαύρη φωτοσφαιρα εμφανίστηκε στο δωμάτιο μου που έκανε όλο το μέρος να σκοτεινιάσει! Άρχισε να μιλάει ο κάτοχος της μπάλας μέσα από την μαύρη φωτεινόσφαιρα!..

??: Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα μαθήματα αρχίζουν από τις 9 το πρωί έως τις 1 το μεσημέρι. 1) Φυσικά πάντα να φοράτε τις στολές σας, 2) Οχι καυγάδες και διαμαχες μέσα στην σχολή, 3) Σεβασμός στα οικοσημα, 4) Σε 15 λεπτά στο μεγάλο αμφιθέατρο της σχολής, 5) Το βράδυ ώρα ύπνου 12!

Daisy pov
Μόλις τελείωσε το μήνυμα ή σφαίρα χάθηκε και όλα επανήλθαν στο ωραίο ζεστό φως του ήλιου! Αμέσως σκέφτηκα για την στολή και έτρεξα στην τεράστια ντουλάπα όπου είδα 5 ίδιες στολές 3 χειμωνιάτικες και 2 καλοκαιρινές. Πάνω στην στολή είχε το οικόσημο της Γης! Φυσικά το συζήτησα με τον πατέρα μου αυτό το θέμα σχετικά με το οικόσημο και το όνομα μου και αποφασίσαμε να κρύψουμε το όνομα της μητέρας μου για το μόνο λόγο ότι εκεινος που την σκότωσε είναι σε αυτόν τον κόσμο. Έτσι ο πατέρας μου θα ήταν πιο ήσυχος και εγώ πιο ασφαλής ώσπου να μάθω την αλήθεια! Η ώρα ήταν 8:15 οπότε είπα να ετοιμαστώ μιας και έχω 15 λεπτά για να πάω στην βιβλιοθήκη να βρω πληροφορίες για το όνομα της μητέρας μου. Είμαι σίγουρη ότι το σχολείο θα είχε πληροφορίες, ίσως όχι για την ζωή της και το πως κατέληξε νεκρη, αλλά για την μαθητική ζωή της. Έτσι φόρεσα την υπέροχη σχολική στολή μου με το άσπρο πουκάμισο, την καρό κόκκινη αέρινη φούστα μου, τις κάλτσες ως πάνω στα γόνατα και τα μαύρα γλυκά χαμηλά τακούνια μου. Μόλις βγήκα από το δωμάτιο είδα να μπαίνει η Elli με τα μάτια της κόκκινα έτοιμα να κλάψουν. Άφησε την βαλίτσα κάτω και με αγκάλιασε σφιχτά!

Bloody wingsWhere stories live. Discover now