"Valehtelin?"

972 81 6
                                    

Aleksin nk.
Istuin lattialla, Olli sylissäni. Hän oli haudannut päänsä rintakehääni. Silittelin hänen hiuksia rauhallisesti. "Tiiätkö sä et onks mun täti viel tääl?" Kysyin. Olli pudisti päätänsä. "Ok.." Sanoin. "Hei mitä jos lintsataan?" Kysyin. "E-Ei.." Olli vastasi. "No jos sul on turvallisempaa olla täällä Joonaksen kaa, ni sä voit jäädä, mut mä meen puhuu mun tädin kaa. Se paskiainen voi hakata mua niin paljo ku huvittaa, mut mulle tärkeit ihmisii ei." Sanoin. Olli nousi pois sylistäni ja minä nousin ylös maasta. Pussasin Ollia huulille ja hän pussasi takaisin. "Rakastan sua." Sanoin. "M-Mäki sua." Hän sanoi. Lähdimme kävelemään portaat alas.

Time skip
Avasin kotioven, astuin eteiseen ja suljin oven. Kävelin peremmälle asuntoon ja näin tätini ja setäni sohvalla istumassa. Huomasin tyhjän kaljatölkin lattialla, joten otin sen käteeni ja heitin tätiäni sillä päähän. Nainen käänsi päänsä minua kohti. "Vitun äpärä sun pitäis olla koulussa!" Hän huusi. "Minkä helvetin takia sä oot käyny mun poikaystävän kimppuun!? Olli ei oo tehny sulle mitään!" Huusin. Setäni alkoi nauramaan. "Vittuako naurat!" Huusin. "Aleksi rakas, ei Olli sun tädille mitään tehny, vaan mulle." Mies sanoi. "Miten ni?!" Kysyin. "Se vei sut pois multa. Sä olit paljon parempi ku sun siskos, mut nyt sut on viety pois multa." Hän selitti. Halusin oksentaa. "Mä en vittu missään vaiheessa ollut sun! Joten jätä mut rauhaan!" Huusin. "Ja jos mä en jätä sua rauhaan? Mitä ajattelit tehä? Kertoo poliiseil tai lastensuojeluun? Luuleks sä et niitä kiinnostaa mitä sulle tai Alinalle tapahtuu? Oot väärässä jos luulet nii." Hän sanoi. Kyllähän minä sen tiesin ettei kukaan tulisi auttamaan minua. Poliiseja ja lastensuojelua ei vain yksinkertaisesti kiinnosta minun asiat, tai oikeastaan yhtään kenenkään asiat. Lähdin ulos.

Joonaksen nk.
"Joonas mä en todellakaan oo sun kaa vaan seksin takia." Joel sanoi minulle. "Miks et? Muahan on helppo käyttää." Sanoin. "Koska mä rakastan sua, en vaan sun vartaloo." "Miten mä voin olla varma etten mä oo sulle vaa lelu, niinku olin Nikolleki?" "Mä en tiedä miten mä todistaisin sulle sen, koska et pysty luottamaan muhun, mut sä et todellakaan oo mulle mikään lelu." Joel sanoi. Hymähdin vain. Joel pussasi minua poskelle. "Mä meen nyt ettii Nikon." Hän sanoi ja lähti. Menin istumaan koulunportaille ja huokaisin. Et todellakaan tiedä ketä minun pitäisi uskoa ja ketä ei.

Nikon nk.
Heitin tupakan maahan ja astuin sen päälle, sammuuttaakseni sen. "Niko." Kuulin Joelin sanovan. "Moi." Sanoin. "Miks sä valehtelit Joonaksel?" Hän kysyi. Nostin katseeni Joeliin. "Valehtelin?" Kysyin. "Älä leiki tyhmää. Miks sä sanoit sille et oon sen kaa vaan seksin takii, ku tiiät iteki ettei se oo totta." Hän sanoi. Hymähdin vain. "Ei sil oo välii." Sanoin ja lähdin kävelemään pois päin Joelista. Pidempi poika otti minun olkapäästä kiinni ja käänsi minut takaisin itseänsä päin. "Mikä sua vaivaa? Eks sä oo jo tarpeeks satuttanu Joonasta, pitääks sun viel jatkaa sitä?" Hän kysyi. Irrotin hänen otteeni itsestäni. "Jättäisit mut vaa rauhaan." Sanoin. "Kerro eka mikä sua vaivaa." "Ei mikään, okei? Ei vittu yhtään mikään." Vastasin ja lähdin kävelemään pois koululta.

Ollin nk.
Kävelin Joonaksen luokse ja istuin hänen viereen. "Mitä sun kasvoi tapahtu? Riitelitteks te Alen kaa?" Joonas kysyi huolissaan. Pudistin päätäni. "No kuka sua sit löi?" Hän kysyi. "En tiiä. Mut ei tarvii huolehtii, Ale hoitaa ne tyypit kyl." Sanoin hymyillen. Joonas vain hymähti. "Onks sul jotai suunnitelmii täks illaks?" Kysyin. "Ei oikee. Joel menee sen kavereidenkaa ryyppää, ni oon tavallaan yksin." Hän vastasi. "Mahtavaa, koska mäki oon yksin tän illan, koska Aleksi päätti hylätä mut." Sanoin hiukan katkerasti. "No jos mä tuun teil ja katotaa jotain elokuvii." Joonas ehdotti. "Juu, se olis kivaa." Sanoin hymyillen.
》《》《》《》《》《》《》《》《
Sanoja: 588

Why me? 》Niko x Joonas《VALMISTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang