Vjetar divljih konja

49 4 2
                                    


Svako jutro nakon buđenja i doručka baka je postrojila tri unuke. Elu kao najstariju, crna kosa, tamne oči i dubok stav, Lenu u sredini, kosa nalik na šargarepu, plave oči i iskrene usne, i Tinu kao najmlađu, brineta, plave oči i ludost koju nije mogla smiriti. Nakon održanog govora kako ne smiju da prave gluposti dok idu na jahanje, istrčale su iz kuće brzinom svjetlosti. Svaka je sjela na svog konja i nisu se vidjele od prašine koju su ostavile za sobom.

Nakon dugog i umornog jahanja ušle su u kuću veoma energično, međutim baka se nije javljala. Ela je ušla u dnevni boravak dok su Tina i Lena otišle do bakine sobe. Ela je zatekla baku na podu kako leži okrenute glave u stranu, zatvorenih očiju.

*nakon par godina od smrti bake*

Život je postao normalan, zarađivajući od treninga, i takmičenja, a i radile su različite poslove Lena je radila kao policajka u Francuskoj, Ela je bila advokat a Tina doktor u centralnoj bolnici. Lena je Francuskoj upoznala dosta novih stvari, jedna od njih je bio Harry Howel, dečko smeđe kose, plavih očiju i izrazite vilice, bio je pomoćnik glavnog inspektora Davida Malowa, plava kosa, svijetliji ten, malo drzak. Te noći se održavala zabava za policijske službenike i njihovi bližu rodbinu, Lena je povela svoje sestre. Kada su stigli na zabavu Lena se istog trena odvojila od sestara i otišla sa kolegama. Tina je vidjela da joj neko prilazi, po izgledu i po stavu hodanja predpostavila je da je to David, znala je za njega po Leninim pričama. On je upitao: "Tina, zar ne?"
Tina je pomalo zbunjujuće odgovorila:
,, Da, ja sam Tina." Tako su Tina i David krenuli u razgovor dok su Harry i Lena bili na potpuno suprotnoj strani sale, Ela je naravno razgovarala samo sa svojim prijateljicama fakulteta.

Kako je organizator te zabave bio inspektor u Kanadi, ta zabava se održavala veoma blizu njihove kuće. Nakon zabave Lena je ponudila Harry-u i Davidu da prenoće kod njih. Jutro se veoma bližilo pa su skoro svi bili na nogama, kao i svaka jutarnja tradicija sestara odlazile su na trku s konjima, tu su se uvezali David i Harry koji su također znali jahati. Naravno samo je Ela prepoznavala njihove poglede koje su razmjenjivali tokom jahanja.

Dolaskom kući shvatili su da nije sve na svom mjestu, konji su bili pušteni oko vodopada a centar poljane je bio okružen raznolikim cvijetovima. Uveli su konje u štalu, a za cvijeće nije bilo jasno međutim nisu se obazirali, sjeli su u ljetnu kuhinju nalik manjoj kući i čekali ručak koji je spremala Ela. Ona je bila očigledno najsposobnija za kuhanje, njena jela su uvijek najukusnija. Tokom ručka ne primjećeno Harry i David su se svađali riječima, bilo je mnogo trenutaka kada nisu mogli pogledati jedan drugog, ali su izgladili odnose nakon što su se svi uključili u razgovor. David je uvijek bio tvrdoglav pa je odlučio da ode u obližnju kafanu, koja se nalazila odma ispod brda. Lena je krenula na vježbanje za glavnu pripremu prije polaska na misiju pa se pripremala već duže vrijeme, Harry joj je pomagao da usavršu svoje pokrete.

 Lena je krenula na vježbanje za glavnu pripremu prije polaska na misiju pa se pripremala već duže vrijeme, Harry joj je pomagao da usavršu svoje pokrete

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

U tom trenutku na njihov plac dolazio je neko misteriozan u sivom autu, kojem su stakla bila zatamnjena i nije bilo pogleda na osobu u autu. Iz auta je izašao....

Ovo je part 1. "Vjetar divljih konja" hvala svima koji su pročitali. Bilo bi mi drago da ostavite komentar/kritiku.🥰❤

Vjetar divljih konjaWhere stories live. Discover now