Vote ve Yorum verirseniz sevinirim.Birde yeni yazdığım için bana öneri ve uyarmalarda bulunursanız sevinirim.
İyi Okumalar :)
Her şey babamın benden habersiz sırf işleri için Berlin'e taşıncağımızı demesiyle başlamıştı.
Hiç bir şey sorun değil,sadece bana gideceğimiz gün "Bavulunu hazırla,Berlin'e taşınıyoruz. Ve itiraz edemezsin" demesi.
Annem öldüğünden beri işini en ön plana alıp,beni arkaya atmıştı.
Onun için işi yaşamı,hayatını adadığı projeleri,uykusuz geceleri,ödüllerdi.
Ama ben sadece kızıyım.
Uzun süredir gecesini gündüze katarak çalıştığı bir projesi vardı.Bir deney. Bana Berlin'e gidiyoruz demesiyle sinirlenmiştim ve deney yaptığı odasına girmiştim.
Odada göz gezdirmiştim. Yeşil,Mavi,Sarı,Turuncu ve daha renk renk deney tüpü vardı.Ama bir tanesi çok dikkat çekiciydi.
Altın sarısı büyük cam kutuda duran,serçe parmağım kadar olan bir şişe.
Şişeyi cebime atmış ve odadan koşar adım çıkmıştım. Babam fark etmesin diye de Alış-Veriş'e çıkıyorum demiştim.
İzin alır almaz üstümü umursamadan bir miktar para almıştım yanıma.
Alış-Veriş merkezine gelir gelmez ünlü bir Erkek mağazasına girmiştim. Eğer bir aksilik olursa özür olarak bir şeyler alabilirim sanırım.
Vitrinleri gezmiş,askılıkların arasında boğulmuş,1-2 eşya düşürüp görevlilerin tip tip bakmalarına neden olmuştum.
En sonunda en uç köşede 'Yeni Ürünler ↓' yazan tabelayı görmüş ve oraya koşturmuştum. Merdivenlerin sonu spot,minik ve sık ışıklarla kaplıydı.
Buradaki her şey vitrin mankenlerine giydirilmişti. Haliyle onları inceledim.
Ama bir tanesi vardı ki,çok gerçekçiydi.Ayrıca yakışıklı...
Siyah yandan havalı saçlar,siyah boncuk gözler ve esmer teni vardı.
Gözlerini yakından incelemek için ayaklarım üzerinde yükselirken dengemi kaybetmiştim.
Allah'tan kimse yoktu ki rezil olmadım. Vitrin mankeninin üzerinden kalkıp mankenide kaldırmak için eğildiğimde cebimdeki sivri bir şey bacağıma batmıştı. Baktığımda paltalonumun altın sarısı olduğunu gördüm.
Dualar ede ede mankene baktığımda üstü altın sarısıydı...
Ama bilmediğim bir şey vardı. O leke başıma çok şey getirdi.İyi ve kötü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakarlıktan Aşka
Random"Öyle bir sarılalım ki,aynı kokalım..." ************************************ Tek istediğim fikrimin alınmaması nedeniyle intikamdı.Küçük masum bir intikam. Babamın üzerinde çalıştığı deneyi çalmış ve Alış-Veriş bahanesiyle sıvışmıştım.Sadece ilaç 1...