Nikko Allen Jenkins -(16 Eylül 1986 doğumlu) Ağustos 2013'te Nebraska, Omaha'da dört cinayet işlemekten hüküm giymiş bir Amerikan çılgın katilidir . Cinayetler, 10 ve 15 yaşında araba hırsızlığı ve cezaevinde işlenen saldırı suçlarından hüküm giydiği 18 yılın yarım yılı. Jenkins, cinayetleri eski yılan tanrısı Apophis'in emriyle işlediğini belirtti . Yargılanmaya yetkili bulundu, dört cinayetten suçlu bulundu ve Mayıs 2017'de ölüme mahkum edildi.
11 Ağustos 2013 sabahı saat 05:01'de bir devriye memuru, Spring Lake Park'ta 18 ci cadde ve F St'deki bir şehir yüzme havuzunun yanına park etmiş beyaz bir Ford kamyonetinde iki ceset buldu. Kimlikleri Juan Uribe-Pena ve Jorge C. Cajiga-Ruiz olan iki kurban başlarından vurulmuştu ve cepleri ters çevrilmişti. Cinsel bir karşılaşma için iki kadınla tanışmak için cezbedildiler. Cinayet çılgınlığı, 30 Temmuz'da hapishaneden serbest bırakılmasından iki haftadan kısa bir süre sonra bu rastgele çifte cinayetle başladı.
Jenkins, Colorado'da ebeveynleri David A. Magee ve Lori Jenkins'in çocuğu olarak dünyaya geldi . Jenkins, 15 yaşında araba hırsızlığı ve ağır yaralama ile suçlandığında sabıka kaydına başladı.
Jenkins'in dördüncü ve son kurbanı Andrea Kruger, 21 Ağustos'ta, sabah saat 02:15'te, bir şerif yardımcısı tarafından ateş edilen bir çağrıya yanıt olarak keşfedildi. Yüzü, boynu ve omzunda çok sayıda 12 kalibrelik pompalı tüfekle yaralanmış cesedi 168. cadde ve Fort St. caddesinde yolda yatarken bulundu. Kruger, 178. cadde yakınlarında bir barmen vardiyasından sonra eve dönüyordu ve Pacific St. Gözetleme görüntüleri, Deja Vu Lounge'ı saat 1:47'de kilitlediğini gösteriyordu . km) 43. ve Charles St.'de bir ara sokakta O haftanın ilerleyen saatlerinde, Douglas County Şerif Tim Dunning tarafından bir basın toplantısı düzenlendi ve burada müfettişlerin SUV'nin çalındıktan yaklaşık 2,5 saat sonra terk edildiğine inandıklarını ve aracın içini ayarlamak için "zayıf bir girişim" yapıldığını belirtti. alev alev.
19 Ağustos günü sabah saat 7 civarında, Curtis Bradford'un cesedi, bir marketteki gece vardiyasından eve dönen bir adam tarafından 18. cadde ve Clark St. caddesindeki müstakil bir garajın dışında bulundu. Müfettişler, Bradford'un sırtında iki kurşun yarası bulmak için geldiler. Daha sonra Bradford ve Jenkins'in önceki gün yayınlanan bir Facebook fotoğrafı için poz verdikleri ortaya çıktı. Bradford, Jenkins'in aşina olduğu tek kurban olurdu.
Doğum 16 Eylül 1986 (35 yaşında)
Doğduğu yer -Kolorado , ABD
Cinayetleri - Birinci derece cinayet (4 sayı cinayet )
Hırsızlık -(2 sayı)
İkinci derece saldırı-
Bir polis memuruna üçüncü derece saldırı
Bir suç işlemek için ölümcül bir silahın kullanılması (5 sayı cinayet)
Bir suçlu tarafından ölümcül bir silaha sahip olunması (6 sayı cinayet)Tarih-11 Ağustos 2013Juan,11 Ağustos 2013,19 Ağustos 2013,21 Ağustos 2013,
İsim-Uribe-Pena,
Jorge C. Cajiga-Ruiz,Curtis Bradford,Andrea Kruger.Yaş-26,29,22,33.
Olay yeri-18th & F St yakınındaki Spring Lake Park'ta yüzme havuzunun yanında kamyonet,18th & F St yakınındaki Spring Lake Park'ta yüzme havuzunun yanında kamyonet,18th & Clark St yakınında, müstakil garajın dışında,168. St, Fort St yakınında, yolun ortasında.
Yöntem-Kasık ve başından vuruldu,kafasından vurulmuş ,arkadan vurdu,Yüz, boyun ve omuza birden fazla çekim.
İlişki- Hiçbiri,Hiçbiri,cezaevinde buluştu,Hiçbiri.
30 Ağustos 2013'te Jenkins, alakasız bir terör tehdidi suçlamasıyla tutuklandı. O zamana kadar, aleyhindeki kanıtlar artmıştı - araştırmacılar, yerel bir silah çıkışındaki güvenlik kamerası görüntülerinde, daha önce kullanılmış olan bir tür ayırt edici mühimmat ( Brenneke Classic Magnum 12 kalibre , yaygın olarak "geyik sümüklü böcekleri" olarak bilinir) satın alan bir kadın çalışanın görüntüsüne sahipti. cinayetleri işlemek için kullanılır. Kruger'ın terkedilmiş SUV'sine giden yoldaki kameralardan ek görüntüler çekilmişti. 3 Eylül akşamı, Jenkins 8 saatlik başıboş bir röportaj sırasında dört cinayeti de itiraf etti. Jenkins polise, eylemlerin Tanrı'nın tanrısı Apophis'e kurban olduğunu söyledi,eski Mısır dini . İtirafın ardından dört cinayetle suçlandı.
Omaha World-Herald'a , savcılara ve bir yargıca sunulan 3 Kasım 2013 tarihli el yazısı mektuplarında Jenkins, dört cinayetteki tüm suçlamaları kabul etmek istediğini ve Apophis'in krallığını "hayvancı vahşi" ile koruyacağını söyledi. vahşet".
19 Şubat 2014'te Jenkins, Apophis'ten sesler duyduğuna dair iddialarının defalarca göz ardı edildiğini belirterek, kendisini haksız yere hapishaneden serbest bıraktığı için Nebraska Eyaletinden 24,5 milyon dolar talep eden federal bir dava açtı. Altı sayfalık el yazısıyla yazdığı dosyada, hücre hapsinde tutulmanın şizofrenisini artırdığını belirtti. Dört cinayetten ıslahevlerini sorumlu tuttu. Jenkins, sorunlarının akıl hastalığından kaynaklandığını ve şizofreni , bipolar bozukluk ve obsesif-kompulsif bozukluğu olduğunu iddia etti . Hakim psikiyatrik bir değerlendirme yapılmasını emretti ve bir psikiyatrist, Jenkins'in antisosyal kişilik bozukluğu olduğu ve psikotik belirtiler taklidi yaptığı sonucuna vardı.
Yargılanmaya yetkili ilan edildikten sonra (Jenkins , uygulanan bir IQ testinde 68 puan aldı), Jenkins aleyhindeki işlemler başladı. Jenkins'in talebi üzerine, danışman avukatların rehberliğinde duruşmada kendisini temsil etmesine izin verildi. Duruşma boyunca Jenkins, Apophis'in komutası altında hareket ettiğini iddia etti. Mahkeme salonundaki maskaralıkları, savcılar kurbanlarının ölümlerinin ayrıntılarını anlatırken farklı dillerde konuşma, uluma ve gülmeyi içeriyordu. 16 Nisan 2014'te Yargıç Peter Bataillon, Nikko Jenkins'i dört cinayetten de suçlu buldu. 19 Şubat 2014'te Jenkins, Apophis'ten sesler duyduğuna dair iddialarının defalarca göz ardı edildiğini belirterek, kendisini haksız yere hapishaneden serbest bıraktığı için Nebraska Eyaletinden 24,5 milyon dolar talep eden federal bir dava açtı. Altı sayfalık el yazısıyla yazdığı dosyada, hücre hapsinde tutulmanın şizofrenisini artırdığını belirtti. Dört cinayetten ıslahevlerini sorumlu tuttu. Jenkins, sorunlarının akıl hastalığından kaynaklandığını ve şizofreni , bipolar bozukluk ve obsesif-kompulsif bozukluğu olduğunu iddia etti . Hakim psikiyatrik bir değerlendirme yapılmasını emretti ve bir psikiyatrist, Jenkins'in antisosyal kişilik bozukluğu olduğu ve psikotik belirtiler taklidi yaptığı sonucuna vardı.
Jenkins'in başlangıçta 11 Ağustos 2014'te mahkum edilmesi planlanıyordu. Tarih, kendisine karşı yürütülen ölüm cezası kovuşturmalarını anlayıp anlamadığının belirlenmesi için yapılan bir duruşmanın ardından süresiz olarak ertelendi. 29 Temmuz'da Yargıç Bataillon, Jenkins'in doktorlar durumundan memnun kalana kadar Lincoln Bölge Merkezi psikiyatri hastanesinde tutulmasına karar verdi. Bölge Merkezindeki yetkililer, yetersiz güvenlik nedeniyle Jenkins'i barındırmayı reddetti, ancak doktorlar onu bir Lincoln hapishanesinde tedavi etmeyi kabul etti.
Mayıs 2017'de Jenkins, üç yargıçtan oluşan bir panel tarafından ölüme mahkum edildi. Ayrıca cinayetlerle bağlantılı silah suçlamasıyla 450 yıl hapis cezasına çarptırıldı.
20 Nisan 2020'de ABD Yüksek Mahkemesi itirazını dinlemeyi reddetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nikko Jenkins
ActionNikko Allen Jenkins (16 Eylül 1986 doğumlu) Ağustos 2013'te Nebraska, Omaha'da dört cinayet işlemekten hüküm giymiş bir Amerikan çılgın katilidir . Cinayetler, 10 ve - 15 yaşında araba hırsızlığı ve cezaevinde işlenen saldırı suçlarından hüküm giyd...