7.BÖLÜM BUSE'Nin ANLATIMIYLA

6 2 0
                                    

Arkadaşlar hepinize merhaba uzun zamandır yazamıyorum derslerimden dolayı umarım kırılmamışsınızdır ama sizleri çok seviyorum burda baştan söylemek istediklerim var hemen başlayalım daha fazla sizi sıkmadan bu bölümde biraz sonra Buse'nin ağzından okuyacaksınız ilk defa böyle bir şey deniyorum umarım güzel olur.İlk Alin'in küçük bir konuşması var ondan sonra Buse'nin ağzından olayları öğreneceğiz iyi okumalar sizleri seviyorum sonda görüşürüz.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
7.BÖLÜM:
Planımız şu şekildeydi arkada bırakılmış bir minibüs var ona binip adamları takip ediceğiz şimdi bana soracaksınız eminim bundan dolayı şimdiden söylüyorum Levent abi ortalıkta yokken meğersem x4'ün aracına takip cihazı takmış bu yüzden onu bulamamışız.
Her neyse şimdi minibüsün içindeyiz.
Kerem'e söylediğim gibi onun kolunu tedavi etmeye çalıştım şuan bu dediğime gülmüşsünüzdür tabikide tedavi edemedim ama kan akmasını engelledim ve kolunu sardım.
Neyse şuan önemli olan Tülin ve Burak'tı benim için ve tabiki diğer arkadaşlarım özelliklede Buse ve Arda'ydı.
İkiside benim için özel bir yere sahipti özellikle Buse biz onunla küçüklüğümüzden beri arkadaşız ve birbirimize çok değer veriyoruz.Umarım ona hiçbir şekilde zarar gelmez onu çok merak etsem de elimden bir şey gelmiyor onu çooook seviyorum.

BUSE'nin AĞZINDAN;
(4.bölüm kaçırıldıkları andan itibaren)
Gözümü açtığım anda başka bir yerde olduğumu anlamıştım yanımda arkamda önümde bazılarını tanıdığım bazılarını hiç görmediğim bizim yaşlarda kişiler gördüm.
Yanımda uyuyan kızı kaldırdım bana şaşkın bir şekilde baktı ve ağlamaya başladı.Onu sakinleştirmeye çalıştım ama sakinleşmiyordu sonra şoförlerden sandığım bir adam yanımıza geldi ve onu saçından tutup yerde sürükleyerek olduğumuz otobüsten aşağı fırlattı evet doğru duydunuz fırlattı.O anları görünce herkes donup kaldı hiçkimse kıpırdayamadı sanırım 25-30 civarında kişi vardı.Alin'i göremiyordum.
Bir anda biri benim kolumdan tuttu ve o sıra tam tekme atacaktım ki o kişinin Arda olduğunu gördüm onu görünce anlık bir rahatlama ile ona sarıldım ve reflex olarak ağlamaya başladım kendimi tutamıyordun Arda beni sakinleştirmeye çalıştı yalnızca bunu hatırlıyorum sonra
Uzun bir sessizlik ve
BOM!
İçeriye yine bir gaz verildi ve herkes bayıldı sanırım çünkü ben Arda'ya sarıldıktan sonrasını hatırlamıyorum.

Kaç saat geçti bilmiyorum ama uyandığımda çok eski bir okulun önündeydik ve burası devasa derecede büyüktü.
Kalktığımda arka 8'li koltuklarda bayıldığımı fark ettim Arda'da yanımdaydı onun uyanmasını beklerken dışarıyı izlemeye başladım çünkü başka yapacak bir şey yoktu.
Dışarda aynı bu otobüs gibi 8-9 tane daha otobüs vardı.
Şoförler içindeki çocukları okulun içine götürüyorlardı daha doğrusu ite ite okulun içine bildiğiniz atıyorlardı.
Sonra bizim otobüse doğru geldiklerini farkettiğimde direk Arda'yı uyandırdım o sıra öndekileri indirmeye başladılar.
Çok korktuğum için Arda'nın elini tuttum.O sıra bizi de indirdiler.
Okulun içine girdiğimizde farkkettim içerisi dışarısana göre daha çok ürkütücüydü.
Terkedilmiş bom boş bir müze gibiydi aralarda heykeller vardı ve yerlerde bazen kanlar görüyordum malesef kan beni tuttuğu için gözlerim kapalı veya havada yürümeye çalışıyordum.
Her neyse bizi bir sınıfa aldılar sonra yemek getirdiler aslında ilk başta yememeyi düşünüyordum ama çok açtım ve yemezsek adamın bize bağıracağını tahmin ettiğim için getirdikleri domates çorbasını yedim yanına su da getirmişlerdi onu da içtiğimde fark ettim üstümde bir halsizlik vardı bir anda üstüme bir ağırlık çöktü sanki sonra gözüm karardı ve bayıldım sanırım çünkü ondan sonrasını hatırlamıyorum.

Bir Zil sesiyle uyandığımda herkes daha yeni kalkıyordu Arda hala yanımda oturuyordu biz en arka sıradaydık sonra en önden ikili şekilde sıra halinde bizi sınıftan çıkardılar merdivenlerden çıkıp üst kattaki en son kapıya doğru götürüyorlardı önümüzde 50-60 a yakın belkide daha fazla öğrenci vardı biz en arkalardaydık.
Biz tam sıraya giriyorduk ki en arkaya attıkları iki kişiyi gördüm bunlar Burak ve Tülin'di
Arda'nın kolunu dürtüp Burak'ı gösterdim çok halsiz duruyordu bizi gördüğü anda elini salladı ve mutlu görünmeye çalıştı.Ama mutsuz olduğu çok belliydi hepimiz gibi.
Bir 10 dk geçtikten sonra bir heykelin arkasından onları gördüm evet bizi kurtarmaya gelmişlerdi.
Levent Abi
Alin
Ve
Kerem,bize bakıyorlardı.
Alin benim onu gördüğümü fark edince el sallayıp susmam için işaret gönderdi.
Ona sarılmak istiyordum ama şuan hiçbirşey elimden gelmiyordu.
Arda,Burak ve Tülin'e işaret verdim ve onlarda onları gördü sus işareti yaptım hepsine ve başlarıyla onayladılar zaten Arda yanımdaydı onunla anlaşabiliyorduk ama diğerleri biraz uzağımda oldukları için zor oluyordu şoförler görecek diye ödüm kopuyordu ama bir şekilde halletmiştim yada ben öyle düşündüm.

Selaaaaaam
Başta biraz konuşmuştuk zaten biliyorsunuz kiiiiiii benim başka bir çıkardığım fantezi türü bir kitap daha var onuda sizlere tavsiye ediyorum umarım bu bölümü beğenmişsinizdir sizler benim için çok değerlisiniz sizleri tanımasamda yüzlerinizi görmesemde değerlisiniz.Sizleri seviyorum başka bir bölümde görüşürüz.
By💕
Peri Kızı🧚🏻‍♀️

Yaz Okuluna YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin