Lanet olsun zeus!

337 26 6
                                    

Daha ne olup bittiğini çözmeye çalışırken beni kucağında taşıyan iri yarılı çocuğa baktım, balina tacizcisi amerikan çocuk.

Sinirle kucağından atlayıp sendeledim, kolumdan tutup dengede tutmaya çalıştı kolumu sertçe çekip onu ittim. Tabi ki itmem de bir fayda olmadı sadece bu 'geri çekil yoksa sikerim' anlamına geldiği için mesafesini koruyarak arkamdan geldi.

Durdum ve neredeyse öleceğimi hatırlayınca tıslayarak konuşmaya başladım.

''sen'' dedim. ''şerefsizin tekisin!''

birkaç metre önümüzdeki grup ellerinde bira şişeleriyle gülmeye başladı. Onlara ciddi bir bakış fırlatarak Arda'ya döndüm.

''Eline ne geçti balina tacizcisi!''

''ben yapmadım!'' gözlerini yerden kaldırarak karşıdaki gruba baktı.''Bana minnettar olmalısın götik kız!''

''Ben gotik değilim kahrolası şey!'' 

Hızla karşıdaki gruba yürüdüm kumdaki boş,camdan bira şişesini alıp yanlarındaki duvara fırlattım. Hepsi korkudan yana zıplayıp bana deli bakışı attılar.

''Ben boğulurken işte böyle hissettim şerefsizler! Eğer birazcık adam olsaydınız böyle bokumdan şeylerle uğraşacak hayvanlar olmazdınız.''

Hızla yürüyüp yanlarından uzaklaşarak evi bulmaya çalıştım. Titriyordum,hem korkudan hem de yağmurda kalmış sokak kedisine benzediğim için. 

Arkamda ayak sesleri duydum arkama bakmadan ilerledim. Kafamda bir basınç hissedince yanıma baktım.

''üşüteceksin'' 

kafama koyduğu havludan elini çekerek biten sigarasını yere attı.

Saçlarımdan çok havluyu bedenime doladım.

''teşekkür ederim''

''Ne için?''

''Dünkü dondurma, neredeyse ölüyor olmam ve havlu için.'' samimi olduğuna inandığım dünyadaki en güzel gülüşü attı, içimi ısıtmıştı.

Asansöre bindiğimizde seslenip havluyu ona uzattım.

''hey''

teşekkür edeceğini sandım ama havluyu yüzüme fırlatıp

''o havluyu tekrar kullanacağımı mı sanıyorsun götik?''

''Götik ne be!''

''Götik denmiyor muydu?''

"Gotik lan o!"

yine şortunun arkasındaki cepten çamaşır makinasına atılmış kıvamda bir sözlük çıkarıp bana baktı.

''Bak,bu senin eserin götik kız''

''Yabancı falansın anladım da ağzın iyi laf yapıyor balina tacizcisi sapık''

asansördeki tınlama sesini duyup evin kapısına gitti.

''Bana bir sözlük ve havlu borçlusun.''

evin kapısını açtım eve girerken seslendi

''Cebinde telefon olduğunu düşündüğüm şey su akıtıyo bu arada''

hızla cebimden telefonu çıkarıp tuşlara bastım külüstür falan yinede canım yandı bir evlat acısı çektim. Cenaze töreninden dönmüş modda eve giriş yaptım. Yukarı çıkacağım anda teyzemden bir çığlık koptu.

''Ay mira ne oldu sana!'' hızla yanıma koştu omuzlarımdan tutup kafamdan ayaklarıma kadar bakınıp kafasını salladı, sanki sakatlanmışım gibi kolumdan tutup odama götürdü. Ablamsa arkadan gülme kriziyle birlikte odaya adım atmıştı.

''Ablacım ne oldu sana zeus şunu bir çarpayım mı dedi?'' tekrar karnını tutarak gülmeye devam etti.

''zeus daha çok şunu bir denizde boğayım dedi sevgili ablacığım. Odandaki tanrıların posterlerini yırttığımdan beri tanrılar benden nefret ediyor.'' -daha 8 yaşındaydım tamam mı?-

teyzem kıyafet verip ıslak havluyu elimden aldı.

''Yıkan ve aşağı gel asi tanrıça tamam mı?''

kahkaha atarak ikisi de odamdan çıkış yaptılar bense yine suyla imtihana devam etmek için banyoya yöneldim.

Amerikan Komşu ÇocuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin